Gå til innhold

Hadde du giddet dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drevet på med en mann i et par tre måneder, han har nylig flyttet til en annen kant av landet i forbindelse med jobb. Han har for litt over en uke siden spurt om jeg vil komme på besøk til han i helgen noe jeg hadde lyst til å svarte ja. 

Problemet er at jeg har ikke hørt noen ting fra han siden han flyttet, ser at han er mye pålogget på fb men han tar ikke kontakt med meg. Etter en uke uten å ha hørt noe tok jeg selv kontakt å spurte hvordan det gikk, fikk til svar at det gikk bra å han stilte meg samme spørsmål, jeg svarte hvordan det gikk å fikk bare tommel opp i retur å så ble det ikke skrevet noe mer. Etter dette har jeg ikke hørt noe mer å jeg kontaktet han på fredag som var. Jeg skal i teorien besøke han nå førstkommende helg å sitter egentlig å lurer på hva jeg skal gjøre ettersom jeg ikke hører noe fra han? Lurer på om jeg ikke hadde tatt kontakt i helgen når hadde jeg da hørt noe? Jeg må jo vite litt detaljer om hvor og når i helgen vi skal møtes osv.. Vil ikke virke masete men ser jo han er mye pålogget så en unnskyldning om at han har det travelt å dermed ikke har hatt tid til å kontakte meg blir litt tynn..

Anonymkode: 1abb9...dd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte få frem poenget om du selv hadde giddet å reise på besøk om du hadde hørt så lite fra fyren til tross for at du ser vedkommende henger på sosiale medier.

Skrevet

Nei det der hadde jeg ikke giddet.

• Liker 18
Skrevet

Jeg hadde ikke reist.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært uaktuelt å dra. Orker ikke ånt hot/cold opplegg. Er for gammel og tiden min er for dyrebar. Ser heller på maling som tørker🙃

Anonymkode: 94156...db1

• Liker 15
Skrevet

Nei, gidder ikke når noen virker så lunken. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke reist.
Hvorfor skal du reise?
Er dette et forhold du vil trives i i lengden?
Ser liksom ikke noen framtid her.

Anonymkode: 1fa7b...c1b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det dere holder på med nå er dødfødt. 

Ser ingen grunn til å møte han. Det virker ikke å være særlig interesse for kontakt. 

For øvrig reagerer jeg på at du også sitter passiv og i taushet over lang tid uten å ta kontakt med han for å "se han an". 

Blir helt feil det også. 

Dere virker ikke seriøse i det hele tatt. Så bare få det avsluttet, og gå videre! 

Anonymkode: b5837...926

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Noup, dette hadde jeg avsluttet

Anonymkode: 1c27a...bbc

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har drevet på med en mann i et par tre måneder, han har nylig flyttet til en annen kant av landet i forbindelse med jobb. Han har for litt over en uke siden spurt om jeg vil komme på besøk til han i helgen noe jeg hadde lyst til å svarte ja. 

Problemet er at jeg har ikke hørt noen ting fra han siden han flyttet, ser at han er mye pålogget på fb men han tar ikke kontakt med meg. Etter en uke uten å ha hørt noe tok jeg selv kontakt å spurte hvordan det gikk, fikk til svar at det gikk bra å han stilte meg samme spørsmål, jeg svarte hvordan det gikk å fikk bare tommel opp i retur å så ble det ikke skrevet noe mer. Etter dette har jeg ikke hørt noe mer å jeg kontaktet han på fredag som var. Jeg skal i teorien besøke han nå førstkommende helg å sitter egentlig å lurer på hva jeg skal gjøre ettersom jeg ikke hører noe fra han? Lurer på om jeg ikke hadde tatt kontakt i helgen når hadde jeg da hørt noe? Jeg må jo vite litt detaljer om hvor og når i helgen vi skal møtes osv.. Vil ikke virke masete men ser jo han er mye pålogget så en unnskyldning om at han har det travelt å dermed ikke har hatt tid til å kontakte meg blir litt tynn..

Du sitter og venter?

Hvis du ser at han er mye pålogget, så er du selv mye pålogget.
Hva er din grunn til å ikke ta kontakt for å avklarere detaljer?

Personen har nylig flyttet. Vedkommende har sikkert en drøss med ting som skal ordnes og klargjøres.

Jeg skjønner at det er kjekt at andre tar styringen og at du får ting servert på sølvfat, men hva med å ta litt initiativ selv for å avklarere de eventuelle spørsmål du måtte sitte med?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tommel opp er et faresignal med mindre man er 55 pluss.

Da punkterer man samtalen, enkelt å greit. 

Hold deg unna, og se på han som historie..... 

Anonymkode: a077b...cc0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reist! Da kan du jo også forhøre deg om han virkelig ikke er engasjert eller om det bare er noe du har fått inntrykk av. Det værste som kan skje er at han ikke er så interessert likevel - og da får du bekreftelse på det og trenger ikke tenke noe mer på det. Det beste som kan skje er at dere får det kjempebra sammen. Hadde gitt det en sjanse - bedre å snakke "på ekte" med en annen enn gjennom en skjerm ☺️

Anonymkode: f7ac3...fdb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det dere holder på med nå er dødfødt. 

Ser ingen grunn til å møte han. Det virker ikke å være særlig interesse for kontakt. 

For øvrig reagerer jeg på at du også sitter passiv og i taushet over lang tid uten å ta kontakt med han for å "se han an". 

Blir helt feil det også. 

Dere virker ikke seriøse i det hele tatt. Så bare få det avsluttet, og gå videre! 

Grunnen til jeg ikke har tatt kontakt er at jeg ikke vil mase å tenkte kanskje om han var opptatt med jobb og nytt sted å tenkte å gi han max en uke for å se hvor jeg hadde han. Men jeg ser jo selv at det er ganske labert..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grunnen til jeg ikke har tatt kontakt er at jeg ikke vil mase å tenkte kanskje om han var opptatt med jobb og nytt sted å tenkte å gi han max en uke for å se hvor jeg hadde han. Men jeg ser jo selv at det er ganske labert..

Hvis dere er HOT og har en framtid sammen så er "mas" ansett som positiv mas, fordi motpart ønsker faktisk kontakt også. 

Det er forskjell på veldig mye mas og uker med taushet. 

Hadde du tatt oftere kontakt med han for å se an responsen så hadde du visst svaret på det du spør om selv. 

Enten får man respons eller så får man ikke respons. Du gjør tydeligvis det. 

Jeg har forresten selv drevet på med en "tommel opp"-kvinne. Jeg kunne skrive noe om meg selv og min dag, så fikk jeg kun en tommel opp tilbake. Spurte så et spørsmål til henne, fikk svar, responderte og da en ny tommel opp. 
Gadd ikke holde på slik. Faen helt uaktuelt for min del å ikke kunne kommunisere på chat i en bli-kjent-fase. 

Og tro meg, denne tomlingen opp blir ikke bedre med tidene! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du gjør tydeligvis det. 

Feil. Riktig er: Du gjør tydeligvis IKKE det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde reist! Da kan du jo også forhøre deg om han virkelig ikke er engasjert eller om det bare er noe du har fått inntrykk av. Det værste som kan skje er at han ikke er så interessert likevel - og da får du bekreftelse på det og trenger ikke tenke noe mer på det. Det beste som kan skje er at dere får det kjempebra sammen. Hadde gitt det en sjanse - bedre å snakke "på ekte" med en annen enn gjennom en skjerm ☺️

Anonymkode: f7ac3...fdb

Jeg har tenkt litt sånn jeg også, å bare se hvordan han er når jeg er der om hvordan det hadde utviklet seg i helgen. Har til og med tenkt tanken om å bare reise å gi beskjed når jeg er halvveis å skrive til han om at nå er jeg på vei hvor og når skal vi møtes? Eller virker det bare helt sykt å gjøre? Er snakk om strekning Bergen Stavanger. Om jeg ikke gjør det hvor lang tid skal jeg gi han før jeg selv kontakter han ang detaljene for helgen?

AnonymBruker
Skrevet

At du følger med på at han er mye pålogget er egentlig irrelevant. Folk må få lov å slappe av med sosiale medier uten å bli overvåket. Syns personlig det er en skikkelig uting. 

Men, jeg hadde ikke giddet å dra på helgebesøk til en jeg ikke hadde god kontakt og kjemi med. Hadde minst forventet et "gleder meg til du kommer på besøk" og litt detaljer fra hans side i løpet av uka. 

Nå gidder ikke jeg slike spill heller med å skulle la vær å være den første som tar kontakt, jeg er direkte, og forventer at en mann er det samme. 

Anonymkode: ff7a9...884

• Liker 5
Skrevet

Dytt

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det hadde vært uaktuelt å dra. Orker ikke ånt hot/cold opplegg. Er for gammel og tiden min er for dyrebar. Ser heller på maling som tørker🙃

Anonymkode: 94156...db1

Da kunne vi sett på den malingen sammen for jeg er så enig! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...