Gå til innhold

Hva skal til for at tråd blir fjernet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grensen for at admin fjerner tråder på KG?

Anonymkode: 23f59...f70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjentatte ryddinger/avsporinger/persondebatt/personangrep...

Anonymkode: 3577d...567

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjentatte ryddinger/avsporinger/persondebatt/personangrep...

Jeg mener selv jeg ikke har gjort noen av disse tingene, men min tråd ble fjerner- selv uten at noen svarte på den.

AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt så holder det med at du skriver Ribsskog så blir tråden stengt og fjernet med en gang, automatisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner reglene et sted her. Enkelte tråder blir fjernet på direkten også, hvis de bryter visse regler/er fulle av regelbrudd. Som hvis hele HI er full av regelbrudd, og premissene for tråden dermed ikke er tillatt.

Anonymkode: 5623f...d21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener selv jeg ikke har gjort noen av disse tingene, men min tråd ble fjerner- selv uten at noen svarte på den.

Er du sikker på at ingen har svart da? Av og til blir tråder også skjult mens de modereres. 

Anonymkode: de6af...2fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du finner reglene et sted her. Enkelte tråder blir fjernet på direkten også, hvis de bryter visse regler/er fulle av regelbrudd. Som hvis hele HI er full av regelbrudd, og premissene for tråden dermed ikke er tillatt.

Folk her inne skriver om selvmordstanker og at de har det helt jævlig, men de trådene blir ikke fjernet. Vet du ikke har svar, men ble litt satt ut av at tråden min ble fjernet så raskt.

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at ingen har svart da? Av og til blir tråder også skjult mens de modereres. 

Anonymkode: de6af...2fd

Ikke sikker, men da må de ha fanget det opp raskt. Følte ikke jeg skrev noe ille, i forhold til hva som kan bli skrevet her.

AnonymBruker
Skrevet

Folk her inne skriver om selvmordstanker og at de har det helt jævlig, men de trådene blir ikke fjernet. Vet du ikke har svar, men ble litt satt ut av at tråden min ble fjernet så raskt.

Hva handlet tråden om da?

Anonymkode: 38741...068

AnonymBruker
Skrevet

Hva handlet tråden om da?

Emnet var «Hvordan få seg et liv». Skrev ikke noe mer enn at mannen sovner tidlig og hvordan skal jeg få meg et liv uten om det.. Det var visst for drøyt så da får jeg ta hintet, hva nå enn det er 😅

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke sikker, men da må de ha fanget det opp raskt. Følte ikke jeg skrev noe ille, i forhold til hva som kan bli skrevet her.

Det varierer veldig hvor lang tid det tar, og det pga. antall rapporteringer, om mod eller admin tilfeldig kommer over tråden mm. Det er også dedikerte moderatorer i enkelte forumer.

Husk at det er ikke opp til deg å vurdere om regelbruddet(ene) er ille i forhold til andre her. Tråden kan like herlig bli fjernet. Det er forresten ikke lov å diskutere moderering andre steder enn under ris og ros, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Emnet var «Hvordan få seg et liv». Skrev ikke noe mer enn at mannen sovner tidlig og hvordan skal jeg få meg et liv uten om det.. Det var visst for drøyt så da får jeg ta hintet, hva nå enn det er 😅

Den ble stengt pga mangelfull tittel. Det vil si at man ikke vet hva tråden handler om før han trykker på den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det står jo klart og tydelig hva som har skjedd. Tråden din er ikke fjernet. Du burde lese hva som står i den ... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den ble stengt pga mangelfull tittel. Det vil si at man ikke vet hva tråden handler om før han trykker på den.

Visste jeg ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Tråden din ble forøvrig ikke fjernet, men stengt. Du kan kontakte moderatorene for å få den til å endre tittel dersom du ønsker at de skal åpne tråden igjen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Visste jeg ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, da forstår jeg litt mer 😊

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Visste jeg ikke..

Men.. les din egen tråd før du oppretter en ny da vel!

AnonymBruker
Skrevet

Men.. les din egen tråd før du oppretter en ny da vel!

😂 Will do!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...