FinFint Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Kjæresten vil ta pause. Vi er kjærester i 11 mnd. Han ville slå opp med meg, men vi ble enige om å ta pause. Han har en pendler-jobb. Han sier jeg er en perfekt jente og han elsker meg mye. Det gjør vondt for han å gjøre det også, men han trenger tid til å få hodet på stell. Han sier han vil ikke ha sex med andre jenter, men det er mange ting som han vil oppleve før han roe seg ned. Han gjorde det mens vi hadde et fantastisk forhold. HJELP. Hva gjør jeg nå? Hvorfor trenger han tid mens vi et fantastisk forhold? Jeg er utrolig lei meg. Har tungt i hjertet. Elsker han mye, og vil ikke noen andre enn han i livet mitt
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Hvor gamle er dere? Tenker på at han sier han ikke vil slå seg til ro enda Anonymkode: ffea3...b94 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Selv om du mener det er bra så er det ikke sikkert han mener det, gi han tid hvis det er det han trenger. Anonymkode: e6ac0...9ef 9
FinFint Skrevet 9. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor gamle er dere? Tenker på at han sier han ikke vil slå seg til ro enda Anonymkode: ffea3...b94 Ca. 30
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Jeg hadde tolket det som at forholdet ikke er så bra og han har funnet en annen han vil ha sex med. Han sier dette bare for å ikke såre deg og holde deg på gress. Anonymkode: a2e8f...a73 18
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Han lyver! Å ha kjæreste er ikke noe hinder for å oppleve ting - bortsett fra å ha sex med andre. Veldig rart av en på 30 år å si, forresten, det er sånn 20-åringer sier. Anonymkode: 1cb67...721 22
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Han har lyst til å flørte rundt. Han prøver å slå opp på en 'snill' måte, samtidig som han holder deg varm så du venter til han har feid over den/de han allerede har sett seg ut. Anonymkode: d546c...139 15
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 Spørs hva HAN legger i roe seg ned. Hva har dere snakket om? Barn og ekteskap? Anonymkode: 8b2c7...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 Han har panikk, fordi dere er 30 år nå, og det som ligger i løypa er å bli samboere og få barn. Anonymkode: 34c53...31e 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 Han syns dessverre ikke at forholdet er så bra som deg. Dette er bare for å gjøre det varsomt for deg, siden han er glad i deg. Men det er bare det. Anonymkode: 3673f...274 1
FinFint Skrevet 9. august 2021 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spørs hva HAN legger i roe seg ned. Hva har dere snakket om? Barn og ekteskap? Anonymkode: 8b2c7...c3f Vi har snakket om barn om 5-6 år og ekteskap.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 FinFint skrev (14 minutter siden): Vi har snakket om barn om 5-6 år og ekteskap. Det blir åpenbart ikke noe av, ettersom han ikke vil være i forholdet. Anonymkode: 089be...38b 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #14 Skrevet 10. august 2021 Hvis man elsker noen så vil man ikke ha pause Anonymkode: ed94f...7f5 9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #15 Skrevet 10. august 2021 Her er det bare å gå videre. Siden dere ikke har barn, kan man ikke skylde på familie/kjæreste for at man ikke får "oppleve ting". Man kan oppleve alt sammen med kjæresten, bortsett fra å flørte og ha sex med andre. Så det er vel nettopp det siste han vil. Dropp ham og finn en mann som er interessert i barn og ekteskap. Anonymkode: 2e232...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #16 Skrevet 10. august 2021 Kanskje han vet av erfaring at han mister engasjement når forholdet ikke lenger er fantastisk og han ikke er nyforelsket? Dere har ikke vært sammen et helt år en gang. Dere skulle lært alt om hverandres vaner, familier, jobber, hobbier etc, alt det som gjør de fleste forhold smooth. Men det interesserer ham ikke. Anonymkode: 089be...38b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #17 Skrevet 10. august 2021 For meg virker det som om han ønsker å slå opp, men feiget ut da du strittet i mot, og omgjorde det til pause i stedet. Skal jeg gjette, så ønsker han egentlig å gjøre det slutt, og nå utsatte han egentlig bare bruddet til han har fått samlet brudd. Og nå er du litt forberedt, så da tenker han at du ikke får det store sjokket når han slår opp ordentlig neste gang. Hva tenker han om regler i dette bruddet? Er det ordentlig slutt, men at dere blir sammen igjen etter x antall måneder? Skal dere ha kontakt? Skal dere date andre, men bare ikke ha sex? Anonymkode: 4a146...57a 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #18 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg virker det som om han ønsker å slå opp, men feiget ut da du strittet i mot, og omgjorde det til pause i stedet. Skal jeg gjette, så ønsker han egentlig å gjøre det slutt, og nå utsatte han egentlig bare bruddet til han har fått samlet mot. Og nå er du litt forberedt, så da tenker han at du ikke får det store sjokket når han slår opp ordentlig neste gang. Hva tenker han om regler i dette bruddet? Er det ordentlig slutt, men at dere blir sammen igjen etter x antall måneder? Skal dere ha kontakt? Skal dere date andre, men bare ikke ha sex? Anonymkode: 4a146...57a Rettelse For meg virker det som om han ønsker å slå opp, men feiget ut da du strittet i mot, og omgjorde det til pause i stedet. Skal jeg gjette, så ønsker han egentlig å gjøre det slutt, og nå utsatte han egentlig bare bruddet til han har fått samlet mot. Og nå er du litt forberedt, så da tenker han at du ikke får det store sjokket når han slår opp ordentlig neste gang. Hva tenker han om regler i dette bruddet? Er det ordentlig slutt, men at dere blir sammen igjen etter x antall måneder? Skal dere ha kontakt? Skal dere date andre, men bare ikke ha sex? Anonymkode: 4a146...57a 4
Antiviruset Skrevet 10. august 2021 #19 Skrevet 10. august 2021 FinFint skrev (17 timer siden): Kjæresten vil ta pause. Vi er kjærester i 11 mnd. Han ville slå opp med meg, men vi ble enige om å ta pause. Han har en pendler-jobb. Han sier jeg er en perfekt jente og han elsker meg mye. Det gjør vondt for han å gjøre det også, men han trenger tid til å få hodet på stell. Han sier han vil ikke ha sex med andre jenter, men det er mange ting som han vil oppleve før han roe seg ned. Han gjorde det mens vi hadde et fantastisk forhold. HJELP. Hva gjør jeg nå? Hvorfor trenger han tid mens vi et fantastisk forhold? Jeg er utrolig lei meg. Har tungt i hjertet. Elsker han mye, og vil ikke noen andre enn han i livet mitt Bare det at han sier at han vil ha en pause er et stort rødt flagg uansett grunn. Hadde aldri gått med på noen pause. Gi han et ultimatum her og nå! Enten er vi sammen eller så er det over. Sette deg på "vent" med dette tullet er totalt uakseptabelt. Ingen som elsker deg vil ha noen pause, så her lyger han så det renner av han. Han kan ha fått "panikk" og ønsker ikke å binde seg. Men det er ikke noe unnskyldning. Da får han ta konsekvensene og foreta sitt valg, eller du gjør det. Lett å si at du ikke vil ha en ny i livet når du står midt oppe i dette. Det vil endre seg garantert når du får lagt dette bak deg. Gå heller ikke med på å være "venner". Være venn med en man har følelser for er å plage seg selv. Gi et ultimatum. Om han står på sitt trekk deg tilbake og blokkere han i alle SOME. Kom deg over det, og sørge deg ferdig. Så kan du finne noen som virkelig er interessert. 2
FinFint Skrevet 10. august 2021 Forfatter #20 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Rettelse For meg virker det som om han ønsker å slå opp, men feiget ut da du strittet i mot, og omgjorde det til pause i stedet. Skal jeg gjette, så ønsker han egentlig å gjøre det slutt, og nå utsatte han egentlig bare bruddet til han har fått samlet mot. Og nå er du litt forberedt, så da tenker han at du ikke får det store sjokket når han slår opp ordentlig neste gang. Hva tenker han om regler i dette bruddet? Er det ordentlig slutt, men at dere blir sammen igjen etter x antall måneder? Skal dere ha kontakt? Skal dere date andre, men bare ikke ha sex? Anonymkode: 4a146...57a Vi sender en melding nesten hver dag og forteller litt om hva vi gjør. Han sa han skal ikke ha sex med noen andre, og vi skal ikke date noen andre heller. Han trenger bare litt tid for å tenke hva han vil gjøre. Nå er det over en mnd som vi har pause. Han vet ikke hvor lenge skal pausen varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå