Gå til innhold

Hjelp til å finne drømmekjolen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Huldra:)_*
Skrevet

Hei :vinke:

Jeg har vært ute og prøvd brudekjoler igjen, og denne gangen fant jeg en jeg like VELDIG godt. Så godt at jeg tror faktisk det er den jeg ender opp med. :)

Det er en Maggie Sottero- kjole fra 2005-kolleksjonen. Men der jeg fant den, visste de ikke navnet på den, og ikke hadde de katalogen heller... Men den var ikke på salg, så den skal nok være med videre i allefall..

Problemet er at den jeg prøvde var i ivory med beige/gull-mønster på, og jeg vil evt ha den i diamond white. Men jeg tør jo ikke bestille en kjole jeg ikke har prøvd!! :sjenert:

Er det noen som har forslag til hvor jeg kan få sett denne kjolen på nettet? Har sendt mail til MS, og venter på svar fra dem.. (Fant den nemlig ikke på nettsidene deres).. :roll:

Klem fra en litt oppgitt Huldra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du beskriver den er det sikkert noen som finner den for deg...

Skrevet

Beskrive den ja.. Skal hvertfall prøve ;)

Det er tubetopp med den klassiske MS-snøringen i ryggen. Det er en A-form på kjolen, så det er en del vidde i skjørtet. Hele kjolen (inkl.livet altså), er dekket av et organza/shiffong-lag. I dette stoffet er det brodert et mønster som kan likne på små grener. I ivory var dette i gull/beige farge, mens det i diamond white er hvitt. Dessuten er det perler og "krystaller" i små klaser over det hele. Øverst ved bysten er det litt ekstra med perler og "krystaller".

I livet er det en liten drappering i organzastoffet på den ene siden....

Kan faktisk minne litt om Celeste...

Håper dette kan hjelpe :)

Skrevet

Nope, det er det ikke, men den kan nok likne litt. Men på den jeg har prøvd er liksom mønsteret mer spredd over hele skjørtet. Men jeg skjønner jo veldig godt at Tordivel har falt for Sabrina. Den er nydelig :)

Skrevet

Det er ikke Kay da? Den vet jeg de har der for den har søsteren min prøvd der. De visste ikke navnet på den heller, men jegfant den på nettet. Synes det er litt rart at de ikke kan navnet på kjolene jeg da. Tror jeg vet navnet på flere Maggie-kjoler enn dem... ;)

http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?116

Skrevet
Det er ikke Kay da? Den vet jeg de har der for den har søsteren min prøvd der. De visste ikke navnet på den heller, men jegfant den på nettet. Synes det er litt rart at de ikke kan navnet på kjolene jeg da. Tror jeg vet navnet på flere Maggie-kjoler enn dem... ;)

http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?116

:ler: Ja.. sånn følte jeg det også..

Dessverre var det heller ikke Kay jeg har prøvd. For organza-stoffet delte seg liksom ikke i skjørtet. Dessuten var det mønster over det hele, ikke bare nederst på skjørtekanten... Huff, dette er så vanskelig. :roll:

Har sendt mail til MS, men det kan ta mellom 5-7 dager før jeg får svar. vet ikke hva mer jeg skal prøve jeg. Skal til andre salonger for å se om de har den kjolen (eller i det minste en katalog), men jeg er litt utålmodig, for jeg er så redd den skal gå ut.. :sjenert:

Skrevet

Var det på Lillestrøm du prøvde Sabrina Tordivel?

Skrevet

nei, jeg har ikke prøvd den enda jeg. Bare forelsket meg i den på internett og krysser fingrene for at den skal være like fin på meg! :)

Skrevet

TRor jeg vet akkurat hvilken kjole du mener. Det var den første kjolen jeg falt for, og jeg kunne heller ikke finne bilde av den. Men jeg fant et tilslutt, og nå skal jeg se om jeg finner det igjen :)

Skrevet
TRor jeg vet akkurat hvilken kjole du mener. Det var den første kjolen jeg falt for, og jeg kunne heller ikke finne bilde av den. Men jeg fant et tilslutt, og nå skal jeg se om jeg finner det igjen :)

Venter i spenning :overrasket:

Skrevet

Beklager, men jeg er redd det var Sabrina jeg falt for jeg og.

ER ikke helt sikker, men den så ganske annerledes ut når broderiene hadde mer farge.

Du er HELT sikker på at det ikke er den?

Skrevet

Huff, nå ble jeg nesten i tvil her... Dumt at det ikke går an å se kjolene i andre farger..

Jeg må høre med forloveren min jeg, og se om hun kan huske den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...