AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Har vært i et langvarig ekteskap (15 år ++). Fra rundt 12 år siden har vi hatt meget lite sex, de siste årene ingenting. Og det har passet meg helt fint. Nå er vi skilte, det har også gått helt fint. Jeg har skiftet lag, og hadde sex for første gang etter bruddet for en liten stund siden med samme kjønn. Det var meget bra for å si det mildt. Det blir ikke mer, av ulike årsaker og det er også helt greit. Men…… jeg har lyst på sex og er kåt HELE tiden nå!! Er som å ha kommet ut av en dvale😱 Det fungerer jo ikke i hverdagen, tenker mye på den natta og fantaserer, selv om jeg ikke blir å ha sex med den personen igjen🤯 Hva skal jeg gjøre? Vil helst krype inn i hiet mitt igjen, men det fremstår jo ikke som et alternativ😂 Anonymkode: 4787a...b6e
Bamseklemmer Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Du vil få stor forskjell på svarene, om du er kvinne eller mann 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Bamseklemmer skrev (13 minutter siden): Du vil få stor forskjell på svarene, om du er kvinne eller mann Er kvinne😱 Anonymkode: 4787a...b6e
Doktor Dyregod Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Kan du ikke heller bare omfavne det? Du kan jo leke litt med deg selv hjemme som litt brannslukking, og finne deg ei du kan leke fast med? Mye mere hyggelig enn å være frustrert. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Hvorfor kan du ikke gjøre det flere ganger da?? Anonymkode: f1746...434 1
Bamseklemmer Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er kvinne😱 Anonymkode: 4787a...b6e Ok, nesten uten sex eller ingenting på 12 år er jo lang tid. For det første høres det horribelt ut, når man vet hvor mye og deilig sex man har gått glipp av. Man vil liksom ikke ta opp problemet, men heller tilpasser seg partneren. Men du har vel ikke vært helt uten onani heller? Det bli jo litt onani når man har en ledig stund, selv om det kanskje må holdes i skjul for å skåne partneren som ikke har sexlyst. Dere ble skilt, og det kan føles befriende uansett hvilken grunn bruddet skjedde. Man føler på friheten av å velge, å velge det du selv liker. Det skapes kåthet av frihetsfølelse, man tenker mye på det man har gått glipp av... men også fordi det er så sinnsykt deilig å få onanere ut orgasmer uten bremser. At du valgte å ha sex med samme kjønn, er jeg litt usikker på hvorfor, men det kan tenkes du har bestandig tenkt på det... kanskje tenkt på at du har en dragning til det lenge før du traff exen din også? Du tenker mye å ha sex igjen med kvinnen, men det er noe som bremser deg. Er det en slags skam du føler? redd for hva dine venner og familie sier? Uansett hvem det nå skulle være som dømmer deg for det, er det din fremtid du må tenke på. Du må frigjøres for skam, og la heller magefølelsen og hjerte ditt bestemme. Å krype inn i skinnet ditt igjen er ikke noe alternativ, du vil for evig bli påminnet om din tiltrekning som du ikke gir deg selv lov til. Det er ikke enkelt å ta en slik avgjørelse, se heller på meg som et medmennesket som prøver å oppmuntre deg selv om du er anonym. Får du oppmuntring nok fra flere, kan du likevel påvirkes av det som en varm velkomst til din avgørelse. Jeg ønsker deg alt godt kjære anonym, og blir rørt av å vite at du ikke tør å slippe inn kjærligheten🧡 Endret 10. august 2021 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Ok, nesten uten sex eller ingenting på 12 år er jo lang tid. For det første høres det horribelt ut, når man vet hvor mye og deilig sex man har gått glipp av. Man vil liksom ikke ta opp problemet, men heller tilpasser seg partneren. Men du har vel ikke vært helt uten onani heller? Det bli jo litt onani når man har en ledig stund, selv om det kanskje må holdes i skjul for å skåne partneren som ikke har sexlyst. Dere ble skilt, og det kan føles befriende uansett hvilken grunn bruddet skjedde. Man føler på friheten av å velge, å velge det du selv liker. Det skapes kåthet av frihetsfølelse, man tenker mye på det man har gått glipp av... men også fordi det er så sinnsykt deilig å få onanere ut orgasmer uten bremser. At du valgte å ha sex med samme kjønn, er jeg litt usikker på hvorfor, men det kan tenkes du har bestandig tenkt på det... kanskje tenkt på at du har en dragning til det lenge før du traff exen din også? Du tenker mye å ha sex igjen med kvinnen, men det er noe som bremser deg. Er det en slags skam du føler? redd for hva dine venner og familie sier? Uansett hvem det nå skulle være som dømmer deg for det, er det din fremtid du må tenke på. Du må frigjøres for skam, og la heller magefølelsen og hjerte ditt bestemme. Å krype inn i skinnet ditt igjen er ikke noe alternativ, du vil for evig bli påminnet om din tiltrekning som du ikke gir deg selv lov til. Det er ikke enkelt å ta en slik avgjørelse, se heller på meg som et medmennesket som prøver å oppmuntre deg selv om du er anonym. Får du oppmuntring nok fra flere, kan du likevel påvirkes av det som en varm velkomst til din avgørelse. Jeg ønsker deg alt godt kjære anonym, og blir rørt av å vite at du ikke tør å slippe inn kjærligheten🧡 Takk for et fint svar❤️ Har hatt et «normalt» sexliv på egenhånd. Så sånn sett aldri mistet lysten. Men har vært klar over min legning i ganske mange år uten mulighet til å gjøre en endring i livet mitt. Jeg blir til å treffe denne kvinnen igjen om ikke så lenge, og det vil nok bli sex igjen. ‘Men er redd for å bli knyttet til noen som jeg ikke kan være sammen med. Og redd for at lysten min skal ta overhånd slik at jeg blir «avhengig» av et annet menneske igjen…. Da var «dvalen» mye bedre😱 Men må kanskje bare slutte å overtenke, heller leve livet og ta en dag av gangen…. Har en tendens til å problematisere og avslutte ting nesten før det har begynt for å unngå smerte og avvisning….🥺 Handler kanskje mer om det enn sexen….🤔 Anonymkode: 4787a...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor kan du ikke gjøre det flere ganger da?? Anonymkode: f1746...434 Ser jeg har skrevet at det ikke blir å skje igjen, det var nok meg selv som forsøkte å avvise tanken på det for å beskytte meg selv. Blir nok å skje igjen, da vi skal treffes igjen om ikke så lenge. Men det jeg vet er at det ikke vil være liv laga for et forhold pga flere faktorer. Og da er jeg redd for å bli avhengig av denne dama….😱 Anonymkode: 4787a...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 Doktor Dyregod skrev (9 timer siden): Kan du ikke heller bare omfavne det? Du kan jo leke litt med deg selv hjemme som litt brannslukking, og finne deg ei du kan leke fast med? Mye mere hyggelig enn å være frustrert. Ja, kan vel være mulig å ha noe uforpliktende, men da må jeg nok jobbe litt med meg selv. Når man har vært så lenge i et forhold som ikke har vært optimalt er det ikke bare bare å plutselig ha noe casual. Det handler kun om mitt behov for bekreftelse, nærhet og å vite at noen faktisk bryr seg om meg… Må kanskje slippe løs «my inner ho» og legge følelser til sides en periode fremover. Er egentlig ikke interessert i et forhold, trenger nok å være alene ei stund. Anonymkode: 4787a...b6e
Carrot Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Du vil få stor forskjell på svarene, om du er kvinne eller mann Denne skjønte jeg ikke helt for mitt svar er likt uavhengig av om man er mann eller kvinne med den informasjonen som er gitt: hvis du tenker på det natt og dag vil du ikke få det ut av systemet før du gjør noe med det.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 Carrot skrev (1 time siden): Denne skjønte jeg ikke helt for mitt svar er likt uavhengig av om man er mann eller kvinne med den informasjonen som er gitt: hvis du tenker på det natt og dag vil du ikke få det ut av systemet før du gjør noe med det. Enig i det🙌🏻😃 TS Anonymkode: 4787a...b6e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå