Gå til innhold

Han kjenner spiralen ..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Trulte_*
Skrevet

Hei !

Typen min sier at han kjenner spiralen når vi har sex.. er det noen adre som opplever det samme ? Hvor langt nede ligger spiralen egentlig, og vil det varierer fra jente til jente og stilling til stilling om din elsker kjenner denne ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde bestille en time hos legen og klippe tråden

Skrevet

Det vil nok variere fra jente til jente og fra stilling til stilling om mannen kjenner spiralen. Om han kjenner den, kan du gå til legen og få klippet strengene litt kortere, sånn at de ikke kjennes lengre. Det gjøres på et par minutter uten at legen trenger å ta ut spiralen :)

Skrevet

Jo, dette opplever jeg også i enkelte stillinger. Du får ta det som et slags kompliment at du har en som kommer så langt inn ;)

Om det ikke er plagsomt trenger dere ikke gjøre noe. Ellers er lege til for å brukes.

Skrevet

Spørs om ikke det er det at trådene er for korte som nettopp er problemet. Selve spiralen ligger inne i livmoren, så det er utelukket at det er mulig å kjenne denne. (Med mindre den er på vei ut, i så fall virker den ikke lenger heller) Det som er mulig å kjenne er trådene. Hvis du selv stikker fingrene opp i skjeden, så skal du selv kunne kontrollere at de er der ( ikke dra). De kjennes ut som tynt fiskesnøre, det er to tynne nylonsnorer. Mulig mannen også kan kjenne disse, men det bør jo ikke plage ham noe videre? Dersom trådene er klippet ekstremt korte og står ut fra livmorhalsen som to små pigger, kan jeg i grunnen godt skjønne at det kan være ubehagelig for mannen. Be legen din sjekke det.

Skrevet
Hei !

Typen min sier at han kjenner spiralen når vi har sex.. er det noen adre som opplever det samme ? Hvor langt nede ligger spiralen egentlig, og vil det varierer fra jente til jente og stilling til stilling om din elsker kjenner denne ??

Samboer brukte spiral i en årrekke, sluttet og begynte igjen før den forsvant ut for godt. Ved siden av uregelmessig mens og blødninger, noe som kunne være kjedelig nok, så kjente jeg ofte ubehagelige stikk når vi hadde oss. Tidvis aldri, tidvis mye. Effekten kunne være som å stikke en nål i en ballong og tro meg, det er slett ikke godt å plutselig få en stiv og spiss nylontråd pirket inn i røret når det nærmer seg klimaks ;-)

Hun fikk klippet tråden på den siste spiralen og da kjente jeg ikke mer. Har hørt andre som har hatt trøbbel med dette og. Organstr er innenfor DIN normen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...