Gjest Sjokoladebanan Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Ikke rart at kvinner er dårlige på å lukeparkere, når menn forteller at dette er 20 cm: <____________________________________> Leste denne vitsen i dag, og lo høyt, mtp alle penistråder som florerer inne 😆
Gjest ABM Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 (endret) Jo men🙄..jeg synes kvinner er god til å kjøre bil...og særlig fra baksetet😬🙈😂..( har btw en pikk på 100 cm😬) Endret 9. august 2021 av ABM
Gjest Sjokoladebanan Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Vi er rågode 😂 både i forsetet og i baksetet 😁
Bamseklemmer Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Sjokoladebanan skrev (15 minutter siden): Ikke rart at kvinner er dårlige på å lukeparkere, når menn forteller at dette er 20 cm: <____________________________________> Leste denne vitsen i dag, og lo høyt, mtp alle penistråder som florerer inne 😆 Haha, for noen pappskaller... denne streken er jo bare 17cm, det ser jo alle😂 Lukeparkere? jeg kaller dem felg-killere🙈
Gjest Sjokoladebanan Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Haha, for noen pappskaller... denne streken er jo bare 17cm, det ser jo alle😂 Lukeparkere? jeg kaller dem felg-killere🙈 😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Det går gjetord om mine lukeparkeringer. Anonymkode: f9543...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå