Gå til innhold

BBC blir stormet! Engelskmenn i protest mot vaksinen og tiltakene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaos! Men nå er de lei... 

Dette vil vi se mye av fremover...

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte du linken?

• Liker 1
Skrevet
Rumle skrev (2 minutter siden):

Glemte du linken?

Takk, det gjorde jeg visst. Ligger også på Dagbladet. 

Skrevet

Skummelt når folk er så dypt inne i en fantasiverden at de begynner å storme bygninger.

Minner meg om Trump-ekstremistene som stormet Kongressen.

• Liker 37
Gjest Niek79
Skrevet
3 minutter siden, Nicathv said:

Skummelt når folk er så dypt inne i en fantasiverden at de begynner å storme bygninger.

For ikke å snakke om raseringen av amerikanske storbyer etter at George Floyd tok overdose.

Skrevet
Nicathv skrev (5 minutter siden):

Skummelt at folk står opp for rettigheter? De er desperate. Vi i Norge er heldige, enn så lenge.. Vi blir ikke tvunget slik de nå blir i England.

• Liker 12
Skrevet

Lurer på hva som skjer hvis det blir krig.

"Nei, dette gidder vi ikke, altså!"

• Liker 12
Gjest Paramount
Skrevet
Nicathv skrev (7 minutter siden):

Skummelt når politikere kan provosere folket så sterkt at slike reaksjoner finner sted synes jeg. Politikere skal (ideelt sett) være folkets tjenere. Denne  gamle læresetningen blir bare mer og mer fjernt fra virkeligheten. Det kan virke som at vi ved valg stemmer fram våre formyndere, som skal praktisere voksenopplæring. Politikere skal legge ting til rette for folket, ikke tvinge de inn i båser. Ikke så rart at velgere kalles stemmeKVEG.

Skrevet
T-Rex skrev (2 minutter siden):

Lurer på hva som skjer hvis det blir krig.

"Nei, dette gidder vi ikke, altså!"

Ønsker du at ingen skulle forsøkt å gjøre noe dersom det brøt ut krig i Norge..? Best at alle bare føyer seg for okkupantene liksom? Hvordan tror du verden hadde sett ut om alle bare bøyde seg for nazi- Tyskland?

• Liker 8
Skrevet
Paramount skrev (1 minutt siden):

Skummelt når politikere kan provosere folket så sterkt at slike reaksjoner finner sted synes jeg. Politikere skal (ideelt sett) være folkets tjenere. Denne  gamle læresetningen blir bare mer og mer fjernt fra virkeligheten. Det kan virke som at vi ved valg stemmer fram våre formyndere, som skal praktisere voksenopplæring. Politikere skal legge ting til rette for folket, ikke tvinge de inn i båser. Ikke så rart at velgere kalles stemmeKVEG.

Dette. Det er skremmende tendenser. Koronanedkjempelse er blitt en vedtatt sannhet. Det er ikke rom for diskusjon. Da blir det opprør når folket fratas sin frihet og ikke lenger har noen stemme. Dette kan få skumle konsekvenser. Særlig ettersom media har laget en sannhet om at alle som er kritiske, er konspirasjonsteoretikere. 

• Liker 10
Skrevet
45 minutter siden, Ukjent. said:

Ønsker du at ingen skulle forsøkt å gjøre noe dersom det brøt ut krig i Norge..? Best at alle bare føyer seg for okkupantene liksom? Hvordan tror du verden hadde sett ut om alle bare bøyde seg for nazi- Tyskland?

Parallellen blir mer som om man i 1941 skulle henvendt seg til London-regjeringen og sagt at “nok er nok - nå gidder vi ikke mer av disse tyskerne. Opphev okkupasjonen nå! Det er jo ikke krig her i norge!”

• Liker 7
Gjest Optimo
Skrevet

Jeg lurer oppriktig på når den første gærningen i "tror ikke på korona" gjengen tipper over og tyr til skytevåpen, bombe eller noe i den duren. Dette er skummelt. 

Og et eller annet sted i verden sitter det noen og gnir seg i hendene over at samfunnet vårt her i vesten knaker i sømmene. 

Skrevet
Optimo skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer oppriktig på når den første gærningen i "tror ikke på korona" gjengen tipper over og tyr til skytevåpen, bombe eller noe i den duren. Dette er skummelt. 

Og et eller annet sted i verden sitter det noen og gnir seg i hendene over at samfunnet vårt her i vesten knaker i sømmene. 

Dette er ikke noen fra "tror ikke på korona-gjengen". Dette er foreldre til barn som blir tvunget til vaksinen de ikke ønsker, det er ansatte som mister jobben sin, det er pårørende til folk som har mistet sine pga en vaksine. 

• Liker 14
Gjest Optimo
Skrevet
Jajajane skrev (1 minutt siden):

Dette er ikke noen fra "tror ikke på korona-gjengen". Dette er foreldre til barn som blir tvunget til vaksinen de ikke ønsker, det er ansatte som mister jobben sin, det er pårørende til folk som har mistet sine pga en vaksine. 

Sitat

Demonstrantene anklager BBC for å ikke dele riktig informasjon

Nå ja... 

https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=70600

Skrevet
10 minutter siden, Jajajane said:

Det er da ikke BBC som bestemmer korona-tiltakene. 

• Liker 6
Skrevet
Gliffy skrev (1 minutt siden):

Det er da ikke BBC som bestemmer korona-tiltakene. 

Det har vel aldri blitt sagt heller? 

• Liker 2
Skrevet

'Demonstrantene anklager BBC for å ikke dele riktig informasjon.' står det i Dagbladet. Altså, jeg forstår frustrasjonen deres🤷‍♀️ Å storme bygningen er ikke et godt sjakktrekk da men. De fikk ihvertfall oppmerksomhet. Hvor store demostrasjoner det har vært, og hvorfor de har demonstrert har fått lite oppmerksomhet i media. Ingen som intervjuer noen av demonstrantene f. eks.. Bare overskrifter som 'antivaxxere demonstrerer'.. Som er med å påvirke og oppmuntre folk til å kalle dem som er skeptiske til EN vaksine antivaxere. Hersketeknikk deluxe. 

• Liker 5
  • Opprett ny...