Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du valgt å jobbe en time lenger enn ordinær arbeidstid for å f eks ha fri annenhver mandag? Familie og barn. 

Anonymkode: e1a22...ca0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På noen arbeidsplasser kan man det. På min jobb er det ingenting i veien for å jobbe frivillig "mertid" og senere avspasere den igjen. Måtte sikkert avtalt med sjefen om dette ble mer vanlig. Men jeg benytter meg ikke selv av muligheten.

Jeg tenker også at livet ville vært bedre av å bare jobbe 4 av 7 ukedager. Den dagen økonomien tillater det, er det ikke umulig at jeg vil prøve å få til en løsning med 80% stilling. Jeg synes helgene forsvinner på 1-2-3

Anonymkode: 118c0...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, og digger det. Fri annenhver fredag, og kortere dager de fredagene jeg jobber. Merker knapt noe til den ekstra timen de andre dagene!

Men man er jo avhengig av at arbeidstiden fungerer med skole/barnehage, eventuelt at partner kan hente/levere. Kollegaene mine med barn har avtale med osrtner hvor partner leverer i barnehage, mens de henter. Vi starter så tidlig at det kan være vanskelig levere i barnehage med mindre man har barnehage nært jobb.

Anonymkode: ed803...6f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fleksitid, så et kan jeg styre som jeg vil.

Gjør det stort sett slik at jeg legger inn ekstra innsats på regnværsdager, om vinteren, og dager der det skjer lite. Også helg. 

Anonymkode: 5ee89...648

Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har fleksitid og jobber lengre dager for å kunne fri innimellom når jeg har lyst til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...