Gå til innhold

Tips til gode ferdigretter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det egentlig ferdige retter som bare trengs å varmes som smaker GODT? 

Synes alle retter i frysedisken/kjøledisk smaker rart. 

Anonymkode: e2c1f...2d6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at Fjordland risgrøt smaker bedre enn hjemmelaget, men det er kanskje fordi jeg liker den lille tyggemotstanden den har og all hjemmelaget risgrøt jeg har blitt servert smaker litt for overkokt for min smak  

Varmer den opp, blander inn noen frosne blåbær, lar den stå og avkjøle seg litt, og så er det god sommermat :) 

Anonymkode: 22763...6b5

AnonymBruker
Skrevet

Grøtene til Fjordland og Toro er gode. Ellers liker jeg rettene til Fersk & Ferdig som de har på Meny og Kiwi, Chili con carne, Red curry med Kylling, Lasagne og Lapskaus er de det går mest i her. Findus har noen frossenpakker som kun skal stekes 7-10 in i panne, World Selection thai red curry er ganske grei derfra. De fleste dagligvarebutikker har også sånne firkantete bokser med frossenretter som ofte inneholder red vurry, tikka masala, satay e.l. og bare skal varmes i mikro, de syns jeg er gode. Og suppne til Rema 1000 er bra, både de i liten boks og de i stor pakke. 

Anonymkode: ff4d9...954

Skrevet

Grønne Folk, som de har på Rema. Spesielt thaicurry (jeg pleier å tilsette litt ingefær og lime for å gjøre den enda bedre, og ofte også kylling for å gjøre den mer mettende). Og inderøysodd fra Inderøy slakteri, der tilsetter jeg en del grønnsaker. Dessuten alt fra Primar, og fra Mere Suppe.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Grøtene til Fjordland og Toro er gode. Ellers liker jeg rettene til Fersk & Ferdig som de har på Meny og Kiwi, Chili con carne, Red curry med Kylling, Lasagne og Lapskaus er de det går mest i her. Findus har noen frossenpakker som kun skal stekes 7-10 in i panne, World Selection thai red curry er ganske grei derfra. De fleste dagligvarebutikker har også sånne firkantete bokser med frossenretter som ofte inneholder red vurry, tikka masala, satay e.l. og bare skal varmes i mikro, de syns jeg er gode. Og suppne til Rema 1000 er bra, både de i liten boks og de i stor pakke. 

Anonymkode: ff4d9...954

Thai red curry er min favoritt-ferdigrett 😊  (Jeg synes den er litt tam i utgangspunktet, men tilsetter et par ts tørkede chiliflak for å få den litt hot) 

Anonymkode: 97096...1eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...