AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Hei Jeg har begynt å jobbe som pedagog. Og fått tilbud om å ha eget barn i bhg. Jeg kjenner det er så sårt å jobbe med andre barn, og ikke kunne ha samme tid med eget barn. Jeg vet jeg ville følt en annen ro og trygghet med å ha eget barn der. Jeg er helt knekt etter arbeidsdagen og så slitsomt å innom enda en bhg å hente, fremfor å bare kjøre hjem. Jeg griner på vei hjem. Jeg er rådvill. Barnehagen jeg jobber er flinke på inndeling, så jeg kommer ikke til å ha fulle dager med barnet. Så er det det med venner. Våre nærmeste venner har barn i samme bhg barnet mitt går nå, så vennene får hun se ukentlig uansett hos venner og i nabolaget. Eneste er at bhg jeg jobber ikke er samme skolekrets, men hun kjenner jo vennene fra nabolaget. Uff. Knust. Gi meg råd. Anonymkode: f12c4...a09
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei Jeg har begynt å jobbe som pedagog. Og fått tilbud om å ha eget barn i bhg. Jeg kjenner det er så sårt å jobbe med andre barn, og ikke kunne ha samme tid med eget barn. Jeg vet jeg ville følt en annen ro og trygghet med å ha eget barn der. Jeg er helt knekt etter arbeidsdagen og så slitsomt å innom enda en bhg å hente, fremfor å bare kjøre hjem. Jeg griner på vei hjem. Jeg er rådvill. Barnehagen jeg jobber er flinke på inndeling, så jeg kommer ikke til å ha fulle dager med barnet. Så er det det med venner. Våre nærmeste venner har barn i samme bhg barnet mitt går nå, så vennene får hun se ukentlig uansett hos venner og i nabolaget. Eneste er at bhg jeg jobber ikke er samme skolekrets, men hun kjenner jo vennene fra nabolaget. Uff. Knust. Gi meg råd. Anonymkode: f12c4...a09 Ikke ha barn i bhg der du jobber. Herlighet. Anonymkode: ac779...3b8 78
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Himmel og hav! Anonymkode: af156...d26 28
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 9. august 2021 Jeg tenker det ikke er sunt å jobbe med eget barn, og sånn som du beskriver det no, så tenker jeg at du ikke skal gjøre det. Du er ansatt som pedagog for alle barna, og visst du føler det slik no, så tror ikke jeg at du klarer å skille følelsene dine Anonymkode: 6c429...404 67
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Ikke ha barnet i din barnehage! Det er vanskelig for deg, for barnet ditt og resten av personalet. Barnets venner og bli kjent med de som skal på samme skole er viktigs. Snakker av erfaring! Hvis du synes du får lite tid til egen barn, sjekk ut om du kan jobbe redusert. Hilsen pedagog Anonymkode: 67c01...09d 32
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Her tror jeg både ditt barn og barna du jobber med har best med st ditt barn fortsetter der det hår nå. Ditt ønske om å ha barnet i barnehagen du jobber bunner kun i dine behov og lengsel. Ser på det som usansynlig at du ikke vil fokusere mer på ditt barn enn de andre. Men velger du å flytte over bør du ha ditt barn på en annen avdeling enn din. Anonymkode: 1148b...f49 20
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Knust, faktisk. Herregud hvilket liv Anonymkode: 2282a...2f9 38
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 Skjerp deg? Det er best for barnet å være i samme barnehage som de ungene h*n etterhvert skal begynne på skolen sammen med. Det kan faktisk også være best for barnet å få være i en annen barnehage enn der mamma (?) jobber. Og ikke grin i bilen med barnet til stede. Dette handler kun om deg og dine såre følelser over at barnet er begynt i barnehagen. Hvor mange foreldre har du ikke veiledet gjennom det samme? Anonymkode: 363f0...011 36
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 Sorry, denne tror jeg null på! Er du pedagog skjønner du såpass. Skal du trolle må du kanskje vite hva slags utdannelse en pedagog faktisk har? Anonymkode: bf1a8...927 15
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjerp deg? Det er best for barnet å være i samme barnehage som de ungene h*n etterhvert skal begynne på skolen sammen med. Det kan faktisk også være best for barnet å få være i en annen barnehage enn der mamma (?) jobber. Og ikke grin i bilen med barnet til stede. Dette handler kun om deg og dine såre følelser over at barnet er begynt i barnehagen. Hvor mange foreldre har du ikke veiledet gjennom det samme? Anonymkode: 363f0...011 Har jo ikke barna i bilen på vei hjem. Anonymkode: f12c4...a09
Momma Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner det er så sårt å jobbe med andre barn, og ikke kunne ha samme tid med eget barn. Anonymkode: f12c4...a09 Du er ansatt som pedagog for barn, en viktig og flott jobb! Men denne sårheten du nevner må du bare legge bort dersom du skal beholde et snev av profesjonalitet. 13
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 De sterke følelsene dine er en grei indikasjon på at du ikke bør ha barnet ditt i barnehagen du jobber i. Anonymkode: d836c...404 27
GammelKaktus Skrevet 9. august 2021 #15 Skrevet 9. august 2021 Hvis det er dette som skal til for at du er "knust" så er vel dette en god modningsprosess for deg... Knust faktisk.. Tror nok både du og barnet har godt av å være i hver deres barnehage. 18
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #16 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har jo ikke barna i bilen på vei hjem. Anonymkode: f12c4...a09 Beklager det da, men du snakket om henting av barn, så gråting i bil. Vanskelig å forstå annerledes enn at barn er hentet og i bilen. Anonymkode: 363f0...011 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #17 Skrevet 9. august 2021 Det at du blir «knust» av dette forteller meg at du trenger å løsrive deg litt. Anonymkode: 3afe5...fd9 15
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #18 Skrevet 9. august 2021 Jeg trodde denne tråden skulle være 'haha, se på denne sprø dama i nyhetene'. Så feil kan man ta. Anonymkode: ea3df...7a6 7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #19 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trodde denne tråden skulle være 'haha, se på denne sprø dama i nyhetene'. Så feil kan man ta. Anonymkode: ea3df...7a6 😂 Anonymkode: 743b6...397
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #20 Skrevet 9. august 2021 Jøsses. Mamma jobbet selv i barnehagen der jeg gikk. Men hun jobbet på en annen avdeling, og var veldig opptatt av dette skillet. Jeg hadde mitt liv på den ene avdelingen, mens hun arbeidet på den andre siden av bygget. Kan ikke huske at vi snakket/samhandlet på noen måte faktisk. Så møttes vi først ved dagens slutt, og kjørte hjem sammen. Funket bra det! Anonymkode: cb6e7...4af 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå