AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Når jeg rydder i klesskapet pleier jeg å gi klær til Fretex eller loppemarked for å støtte veldedighet. Jeg gir bort endel barneklær til noen jeg kjenner som har trangere økonomi enn meg. Er det bare jeg som synest at kjendiser som selger sine klær er litt ego? De reiser på dyre ferier, har flott hus/leilighet, får mye sponset og tar gode utbytter fra firma - og så tar de betalt for sine brukte klær. Anonymkode: e94ad...143 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Helt enig. Ei som ikke sto så høyt oope på skattelista i år som sikkert må ty til dette for å oppregtholde livsstandaren de har hatt de siste årene, nå når familien har blitt ytterligere utvidet..🤭 Anonymkode: ed818...fb1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Jenny Skavlan og Tone Damli 😂😂 Anonymkode: 7ed98...dc4 1
Hannabanna Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 De sørger iallefall for at klærene blir brukt. Det er klart at det er lett å bli sjalu på mennesker som har en del penger, men det er ett latterlig grunnlag å dømme mennesker på. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Det er mye bedre å selge klær enn å donere. Om du donere så blir de kastet eller sendt til andre land om de ikke blir solgt. Om du selger de selv, så vet du at de blir brukt og at de som kjøper passer på de fordi de brukte penger på det. Spesielt dyre/fine klær som kjendiser har råd til. Du kan godt gi bort til venner , men å gi donere burde du ha som siste utvei. Det gjør det veldig enkelt for deg selv, så i grunnen er det mer ego. Man legger arbeid i det om man må ta bilde, legge ut, snakke med mange som vil kjøpe som ombestemmer seg osv. Og om det er det kjendisene vil bruke tid på , så kan de vel gjøre det? Anonymkode: ffc6d...528 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 De er heldige og økonomisk smarte på en gang:) Å mene dette er egoisme handler nok mest om sjalusi tenker jeg🙂 Anonymkode: 61b77...603 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 Jeg har samme type klær som enkelte av disse kjendisene. Det samme gjelder også sko. Egentlig samme livsstil og bor i samme område. De klærne jeg ikke lenger bruker, har jeg gitt bort. Enten på Finn, Fretex eller krisesenter. Det er alltids noen som blir veldig glade for de klærne. Særlig klær som disse kjendisene går med. Mye av klærne er vel sponset også. Så ikke sjalusi fra min side☺️ Anonymkode: f0f7a...7b1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Det koster å være rik så da er det lurt å tenke penger. Anonymkode: 8c5f8...452
Gjest Lawyam Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 Skal vi ikke alle få lov å bestemme selv om vi vil kaste, selge eller gi bort klærne våre nå? Hva er så egoistisk med å selge dem? Det er vel bare fornuftig og de som kjøper dem får dem jo rimeligere uansett.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Som Louise Angelica. Hun selger masse på Instagram. Hun må ha solgt klær for hundretusenvis de siste par årene. Hun selger mye som er direkte stygt, til flere tusen kroner. Anonymkode: 43799...059
Wildanden Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 Jeg synes det er helt greit å selge klær på den måten. Hadde sikkert gjort det selv om mine klær hadde en litt annen markedsverdi 🤭
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 Synes det er fint med gjenbruk. Men, hadde jeg hatt så mye klær at jeg måtte hatt garasjesalg i en uke for å få solgt alt hadde jeg blitt litt flau over forbruket mitt. Ville nok heller solgt det på nettet. Anonymkode: 37782...e55
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 De klærne de selger har de garantert ikke kjøpt på HM. Det kan være klær som er verdt flere tusen kroner. Jeg syntes nesten det hadde vært litt hovmodig å gi en f.eks bukse verdt 4000 til fretex, sånn se på meg! her bare KASTER jeg svindyre klær i fretexkonteineren fordi jeg har så mye penger! 👒💁♀️ Anonymkode: daf84...f5c 4
Hårstrikk79 Skrevet 11. august 2021 #14 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De klærne de selger har de garantert ikke kjøpt på HM. Det kan være klær som er verdt flere tusen kroner. Jeg syntes nesten det hadde vært litt hovmodig å gi en f.eks bukse verdt 4000 til fretex, sånn se på meg! her bare KASTER jeg svindyre klær i fretexkonteineren fordi jeg har så mye penger! 👒💁♀️ Anonymkode: daf84...f5c 100% enig. 😀 2
Chantielle Skrevet 12. august 2021 #15 Skrevet 12. august 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep,samt svar til dette. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå