Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere ganger prøvd å tatt opp med samboer at jeg ønsker å bruke lengre tid under sex slik at jeg får komme mens vi har sex. Ender hele tiden opp med at jeg må gjøre meg ferdig eller at han gjør det for meg. For ganske lenge siden så sa han at «du er så kravstor, du krever så mye, at vi skal ha en «plan» på hvordan å hva vi skal gjøre, at vi skal ha lys osv. Du forventer å få komme å komme å komme, når jeg er sliten» Det eneste jeg sa for at han skulle si det var at jeg ønsker at vi kan ha lengre stunder, siden vi kun har kjappisser hele tiden, å han kommer fort, å jeg får ikke gjort meg ferdig. Vi har barn sammen, så det blir ikke tid til så mye sex. I gårkveld hadde vi en krangel om akkurat dette, han sier til meg rolig, «det er noe jeg vil si til deg også» så spør jeg «hva da?» så sier han «du er livløs og kjedelig» jeg blir utrolig lei meg, for jeg er jo ikke det. Han går, å når han kommer tilbake så sier han «Jeg har ingenting å klage på deg, derfor måtte jeg finne på noe, du sårer meg, så jeg ville ta igjen» 

Jeg tenker at man finner ikke på slike ting kun for å såre noen. Det han sa ødelegger forhold, å vi har litt trøbbel fra før av. Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 7d0d6...51f

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Trøst
Skrevet

Lukter kommunikasjonsproblemer i lang vei. Kanskje du skal la være å legge all skyld på han og klage på han, og heller sammen finne en løsning på problemet dere har. Og mannen kan ikke holde på i evigheter, så skjønner jo frustrasjonen hans. Dere må møte hverandre med litt mer forståelse og ikke angripe hverandre. 

Skrevet

Han er en mannsdust. Verken mer eller mindre. Å skite i eget rede er totalt ødeleggende for deres seksuelle relasjon.

Har du egentlig lyst på sex med ham nå? Jeg antar at det ikke frister veldig. 

Mannsdust!

• Liker 39
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Jeg tenker han ville treffe deg hardt og vondt,- veloverveid,  så han slipper å tak i seg selv . Slike kommentarer dukker ikke opp utav det blå. Så om du er hva han sier: hvorfor i helvete har han sex med deg ?? 

For en stygg kommentar. Hadde ikke sovet i samme seng engang  om jeg hadde vært mottaker. 

Mye han må fikse nå! 

Forøvrig trenger han opplæring i kvinners sexmønstre og behov mentalt . For en dust! Ødelegge så mye av historie og familien AS,,fordi han er fornøyd med kun å tømme seg . 

Kjappiser er gøy, men ikke standard prosedyre 80 % av gangene.  Ikke rart kvinner trenger womanizers...De bør kun være substitutter i forhold, ikke en nødvendighet av mangel på en mann,som er velfungerende rett ved siden av. 

Den livløse og kjedelige er IKKE deg, - men han . Han bør jo sette sin ære i å tilfredsstille deg ! Ordentlige menn gjør det . Men DU må også ta styring og ikke bare godta, - men fordre og utfordre. 

Synd denne kommentaren kom,da den ødela en del for tillit og ømhet i lang tid fremover.  Ville anbefalt en terapeut,( sexolog),,egentlig for å røske opp og få skuta på rett kjøl . For alles del. 

Kan være blessing in disguise, men da må Han bli med til en sexolog.  En vanlig familieterapeut holder ikke. Om du ønsker et godt sexliv, respekt ,kjærlighet ,  glede og trygghet med ham på høyre side av midtdeleren.  🌷 Det kan redde familien og dere. 

Endret av Skogsalv
Skrevet
Trøst skrev (7 minutter siden):

Lukter kommunikasjonsproblemer i lang vei. Kanskje du skal la være å legge all skyld på han og klage på han, og heller sammen finne en løsning på problemet dere har. Og mannen kan ikke holde på i evigheter, så skjønner jo frustrasjonen hans. Dere må møte hverandre med litt mer forståelse og ikke angripe hverandre. 

Hun skriver at de har kjappiser, som tilfredsstiller ham. Det er da virkelig ikke for mye å be om at de innimellom kan ha sex som er tilfredsstillende for henne også. Sex burde være tilfredsstillende for begge to, alltid. 

Så hvorfor skulle han ha rett til å være frustrert her? Det er jo hun som har grunn til å være det.

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare så merkelig hvor forskjellige menn er på dette området. Han jeg er sammen med syns ikke sexen er helt «vellykket» om ikke jeg kommer også.

Men den kommentaren der; den var skikkelig kroken på døra. Megadust.

Anonymkode: 5a436...6fe

• Liker 20
Gjest Trøst
Skrevet
Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Hun skriver at de har kjappiser, som tilfredsstiller ham. Det er da virkelig ikke for mye å be om at de innimellom kan ha sex som er tilfredsstillende for henne også. Sex burde være tilfredsstillende for begge to, alltid. 

Så hvorfor skulle han ha rett til å være frustrert her? Det er jo hun som har grunn til å være det.

Enig i det. Jeg bare poengterer at ingenting løser seg om de går til angrep på hverandre. Og dette går begge veier. Han burde ikke si slike ting bare for å såre henne og hun burde ikke legge frem problemet som om alt er galt med han og det han gjør. Det er ganske sårende. Det hjelper ikke å bli sint og grinete, ut ifra innlegget til trådstarter å dømme virker det som om de bare fyrer hverandre opp uten å finne en løsning. Men forstår helt klart frustrasjonen til trådstarter, selv hadde jeg ikke funnet meg i slik sex. 

Gjest Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er bare så merkelig hvor forskjellige menn er på dette området. Han jeg er sammen med syns ikke sexen er helt «vellykket» om ikke jeg kommer også.

Kvalitetsmenn med omsorg for sin partner vil så klart hennes beste i senga og gjøre det han kan for at hun skal ha det bra. Men er ikke alle som er slik, dessverre. Er forskjell på menn som HAR sex og menn som mener de FÅR sex. Tipper kjæresten til trådstarter er en slik en som mener at sex er noe man gir og får, men jeg skal ikke være for påståelig... ;) 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Og her er grunnen ti at man må matche seksuelt for å ha det bra. Her kommer han fort, du kommer seint og dermed er konflikten et faktum.

Det blir et irritasjonsmoment for han , når  han må bruke mye tid på deg, det er slitsomt og krevende å få deg i mål, og du blir irritert fordi han kommer for fort og dermed ikke er kåt lengre osv..

Dere må finne en middelvei :) 

Skrevet

Just wow. Veldig umodent av ham 🤦

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slit seriøst å komme om ikkje dama har komt fyrst eg :) Noko som e litt pes om dama er 'tung' å få i land, då kan det bli lange hyrdestunder 😆

Anonymkode: 976ac...f93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ganske typisk kvinne å se bort fra dårlig sex tidlig i forholdet ved å fokusere på andre "egenskaper". Så går det litt tid, gjerne  + et eller flere barn og så kommer dette savnet etter god sex som tilfredsstiller snikende. Og det er veldig selvforsterkende.

Til deg vil jeg si at varslene lå der hele tiden - og du valgte likevel å gå inn i dem med åpne øyne. Du har også et ansvar her.

Hvis flere kvinner velger bort menn med dårlige egenskaper i senga vil menn utvikle seg til gode elskere. Men da må kvinner våkne før de sitter der og fikser orgasmer for seg selv med elektriske hjelpemidler mens mannen er tømt for lengst og har gått ut i garasjen...

Anonymkode: 96232...f0b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo det som er normalt? Det er jo det menn ønsker, at dama skal komme? Sist han fingra meg til jeg kom, så kom jeg, å jeg kjente at jeg holdt på å komme igjenn, men imens jeg hadde orgasme så hadde jeg angst for å komme igjen fordi han sa at «du skal bare komme å komme å komme hele tiden, når jeg er sliten i utgangspunktet». Jeg merka at han ble lei, så jeg bare slutta imens jeg hadde orgasme.. 

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (5 minutter siden):

Kvalitetsmenn med omsorg for sin partner vil så klart hennes beste i senga og gjøre det han kan for at hun skal ha det bra. Men er ikke alle som er slik, dessverre. Er forskjell på menn som HAR sex og menn som mener de FÅR sex. Tipper kjæresten til trådstarter er en slik en som mener at sex er noe man gir og får, men jeg skal ikke være for påståelig... ;) 

Jeg kan suge han til han kommer, men å ha sex med meg når jeg har mensen det vil han ikke, forståelig nok. Men når jeg har mensen så er jeg ekstra kåt, men han hjelper meg aldri. Om jeg på død og liv trygler han om å hjelpe meg så er det bare uff og uff. 

Skrevet
Trøst skrev (Akkurat nå):

Enig i det. Jeg bare poengterer at ingenting løser seg om de går til angrep på hverandre. Og dette går begge veier. Han burde ikke si slike ting bare for å såre henne og hun burde ikke legge frem problemet som om alt er galt med han og det han gjør. Det er ganske sårende. Det hjelper ikke å bli sint og grinete, ut ifra innlegget til trådstarter å dømme virker det som om de bare fyrer hverandre opp uten å finne en løsning. Men forstår helt klart frustrasjonen til trådstarter, selv hadde jeg ikke funnet meg i slik sex. 

Jeg leste ikke at hun har gått til angrep på ham, men tatt det opp med ham på ordentlig måte. Han derimot reagerer med ufine angrep. Det han tidligere har responderte med var ikke ok, og nå gikk ham helt til å velge å takle dette som et skikkelig rasshøl. 

Forundret er jeg imidlertid ikke. Det er også min erfaring at menn flest ikke tåler minste kritikk angående det seksuelle. Selv om man legger det frem på aldri så ordentlige måter, for å skape dialog, tar de ALT slikt som kritikk. 

Nå har jeg omsider en mann som det går an å diskutere det seksuelle med, men slike menn er dessverre ganske unike. 

Å være så totalt idiot som ts sin mann, og virkelig gå til svært ufine angrep istedenfor å møte henne i å ønske løsninger, det er imidlertid ekstremt. 

Jeg hadde ikke giddet å ha sex med denne mannen igjen til han tok det opp på skikkelig måte, ba inderlig om unnskyldning, og viste at han hadde tenkt seg om og forstått både hvor ufin han hadde vært og at hun også selvfølgelig skal ha utbytte av deres sex. Jeg hadde ikke hatt lyst på ham mer enkelt og greit. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (8 minutter siden):

har også hendt seg at når han er ferdig så viser han med hele tryne sitt at han ikke egentlig vil hjelpe meg ferdig. Jeg spør han, så sier han «ja» men han virker ikke særlig gira. Jeg blir forbanna å tar med meg vibratoren på badet å gjør meg ferdig. 

Gjest Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan suge han til han kommer, men å ha sex med meg når jeg har mensen det vil han ikke, forståelig nok. Men når jeg har mensen så er jeg ekstra kåt, men han hjelper meg aldri. Om jeg på død og liv trygler han om å hjelpe meg så er det bare uff og uff. 

Hvorfor gidder du han her egentlig? Nok av menn der ute som bryr seg om din nytelse også, velg heller en av de. 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (12 minutter siden):

Og her er grunnen ti at man må matche seksuelt for å ha det bra. Her kommer han fort, du kommer seint og dermed er konflikten et faktum.

Det blir et irritasjonsmoment for han , når  han må bruke mye tid på deg, det er slitsomt og krevende å få deg i mål, og du blir irritert fordi han kommer for fort og dermed ikke er kåt lengre osv..

Dere må finne en middelvei :) 

Joda, han synes det er greit at jeg bruker vibrator, for da kommer jeg fortere. Jeg har sakt til han at kanskje jeg skal ikke bruke den, da sier han «Neida, bare hent den du sånn at du blir fort ferdig» 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er på tide at du kommer først. Han har vel ei hånd eller ei tunge?

Anonymkode: 24512...bd9

• Liker 6
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
Trolltunge skrev (16 minutter siden):

Jeg leste ikke at hun har gått til angrep på ham, men tatt det opp med ham på ordentlig måte. Han derimot reagerer med ufine angrep. Det han tidligere har responderte med var ikke ok, og nå gikk ham helt til å velge å takle dette som et skikkelig rasshøl. 

Forundret er jeg imidlertid ikke. Det er også min erfaring at menn flest ikke tåler minste kritikk angående det seksuelle. Selv om man legger det frem på aldri så ordentlige måter, for å skape dialog, tar de ALT slikt som kritikk. 

Nå har jeg omsider en mann som det går an å diskutere det seksuelle med, men slike menn er dessverre ganske unike. 

Å være så totalt idiot som ts sin mann, og virkelig gå til svært ufine angrep istedenfor å møte henne i å ønske løsninger, det er imidlertid ekstremt. 

Jeg hadde ikke giddet å ha sex med denne mannen igjen til han tok det opp på skikkelig måte, ba inderlig om unnskyldning, og viste at han hadde tenkt seg om og forstått både hvor ufin han hadde vært og at hun også selvfølgelig skal ha utbytte av deres sex. Jeg hadde ikke hatt lyst på ham mer enkelt og greit. 

Ja,det var skikkelig rasshøloppførsel! Ingenting annet . 

Putt like sårende kommentarer, selvsagt ikke seksuelle , i kontekst av foreldre til barn

" Du  presterer dårlig på skolen,,på fotballbanen fordi det er noe feil på deg.  

WTF !!  Slike folk er det heldigvis få av. Men de finnes 😪, og vi vet alle at det kommer av DERES mangel på riktige redskap,egne problemer og ansvarsfraskrivelse . 

Hvor er kjærlighet og aksept? Hvor er det å være på samme lag og bygge hverandre opp, om ting butter imot ? 

Han VILLE såre ! Helt klart 😢🙄

Endret av Skogsalv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...