Baktusen Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Jeg er midt i et samlivsbrudd, og han får sitte igjen med det meste av innbo. Jeg ønsker en ny start, og han ønsker å slippe kjøpe nytt. Win - win.. Uansett, jeg blir plutselig usikker på hvor mange glass jeg bør kjøpe inn. Jeg er i 30 årene, og kan gjerne ha litt folk på besøk, men nå blir jeg jo enslig så det er jo ikke snakkom 20-30 stk på julaften. Er også glad i å ta nytt glass minst to ganger daglig, type - vannglass til medisiner på morgenen, også nytt igjen til middag. Stusselig problemstilling, men jeg skal jo plutselig kjøpe alt nytt, så det vil jo koste litt. Så ønsker ikke å sløse helt, men... Ja.. Hvor mange glass har du i kjøkkenskapet?
Daria Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Et nærliggende spørsmål er jo hvor ofte du ser for deg å vaske opp...? Jeg ville startet med et minimum av det du tror du trenger, og så heller supplert etter hvert som behovet måtte oppstå. I det daglige hadde jeg, som er enslig, ikke har så mye gjester og vasker opp for hånd et par ganger i uka, klart meg med 5-6 (men i praksis har jeg mange flere...). 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Nå er vi riktignok en familie på 5, men har vel ca 30 små/mellomstore glass som er i daglig bruk + ca 20 av forskjellig størrelse, feks som litt større til brus o.l. Har også finere glass, som vinglass o.l som ikke er så mye brukt, har nok ca 40 til sammen av disse tenker jeg. Anonymkode: 85831...40a
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Jeg har like mange glass som jeg har tallerkner, det vil si 12 av hver slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå