Polly Ester Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Forrige uke ble vi forlovet og bestemte at vi holder alt hemmelig til vi skal gifte oss 18.november på Tinghuset. Vi skal holde det hemmelig til dagen etter da vi skal ha navnefest for babyen, så jeg kan ikke rådføre meg med noen rundt meg, og derfor spør jeg her, jeg... I og med at vi gifter oss borgerlig: Blir det litt "voldsomt" med brudekjole? Mannen ønsker egentlig at jeg skal ha kort kjole (ikke noe krav, men det er det han ønsker) - men finnes det? Eller må jeg da gå for "vanlig kjole"? Og ikke må det være altfor dyrt, heller...
Gjest Markblomsten Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Jeg synes absolutt ikke det blir for voldsomt med brudekjole selv om det er borgelig. Hvis du har drømt å gifte deg i brudekjole, så synes jeg absolutt at du skal velge det. Har også sett korte brudekjoler. Bl.a i siste utgave av "Ditt Bryllup". Lykke til med både planleggingen og hemmeligholdingen
Gjest Xavia Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 ...og jeg synes det blir litt voldsomt med skikkelig brudekjole til Tinghusbryllup. Men man er forskjellige, og jeg synes du skal kjøpe akkurat den kjolen du har lyst til å stå brud i.
Polly Ester Skrevet 20. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2005 Takk. Jeg var innom galleriet her og kikket litt, men det er så masse å se på at jeg ble omtrent svimmel. Noen som har link til et sted jeg kan finne kjole som er litt kort?
Gjest Xavia Skrevet 20. september 2005 #5 Skrevet 20. september 2005 Skal det være hvit tradisjonell brudekjole, bare kort?
Polly Ester Skrevet 20. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2005 Nei, den trenger ikke være hvit.
FrøkenHobart Skrevet 20. september 2005 #7 Skrevet 20. september 2005 Men om det er hemmelig og det skal være ingen gjester som er der når dere gifter dere så er det kanskje litt overdrevent med brudekjole? Hva med en kjoledrakt? Skjørt og jakke?
Polly Ester Skrevet 20. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2005 Det har du helt rett i. Det blir nok en annen type kjole... skal se på kjole sammen med forloveren min på torsdag...
Gjest Melk Skrevet 20. september 2005 #9 Skrevet 20. september 2005 Ville tatt en kjole som kan brukes senere. Tulip & Tatamo (Pilestredet i Oslo) har hatt mange fine korte hvite kjoler i ull og andre stoffer. Noen har litt mønster på eller fargede ermer og slikt. Jeg har alltid tenkt at de må passe perfekt til et tinghusbryllup om man ikke skal ha tradisjonell kjole.
Lemona Skrevet 20. september 2005 #10 Skrevet 20. september 2005 Jeg synes mange av kjolene til Linnea Rafaelli og Rembo styling egner seg godt til tinghusvielser. Hadde selv en Rembo-kjole i mitt HEF-bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå