AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #41 Skrevet 10. august 2021 Skjønner ikke spørsmålet. Er dette et kosmetisk spørsmål som ligger i feil forum? Eller er det et spørsmål til forumets mannlige og lesbiske medlemmer om neglene til kvinnene påvirker forholdet deres? Jeg har upyntede negler, og hadde det da vi ble sammen. Mannen min har også det. Har ikke bydd på utfordringer i forholdet så langt. Har så vidt jeg vet om ikke ført til utroskap pga at andre har finere negler. Anonymkode: 4f7e7...91c 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #42 Skrevet 10. august 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke spørsmålet. Er dette et kosmetisk spørsmål som ligger i feil forum? Eller er det et spørsmål til forumets mannlige og lesbiske medlemmer om neglene til kvinnene påvirker forholdet deres? Anonymkode: 4f7e7...91c Det er et spørsmål om utseende til kvinners negler betyr noe 🤨 Trodde det var greit å forstå 😶 Anonymkode: 06f9b...809
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #43 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er et spørsmål om utseende til kvinners negler betyr noe 🤨 Trodde det var greit å forstå 😶 Anonymkode: 06f9b...809 Er kjæresten din opptatt av hvilken fargenyanse du har på neglene dine? Anonymkode: 4f7e7...91c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #44 Skrevet 10. august 2021 Hvis kjæresten min hadde visst hva coffin negler var, og brydd seg om jeg hadde gel- eller akrylnegler, så hadde jeg seriøst lurt på legningen hans 😂😂 Anonymkode: 4f7e7...91c 1
Gjest Paramount Skrevet 10. august 2021 #45 Skrevet 10. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): De her er uff? Jeg har slike som nr 2. Anonymkode: 06f9b...809 Ekstreme negler dette. Den hånden til høyre var i det minste veldig pen . Endret 10. august 2021 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #46 Skrevet 10. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Er kjæresten din opptatt av hvilken fargenyanse du har på neglene dine? Anonymkode: 4f7e7...91c Alle mine kjærester har brydd seg. Hender og negler er noe veldig mange legger merke til har jeg skjønt. Man ser blant annet alder på hendene og sykdommer på neglene. Jeg vet det finnes (fetisj)negleforum på nett der brukerne hovedsakelig er menn som poster bilder og jeg har lest om menn som kjøper sexdukker der sexdukkene skal ha lange røde negler. Har man hvit neglelakk betyr det at man er single og tilgjengelig for eksempel. Anonymkode: 06f9b...809
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #47 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alle mine kjærester har brydd seg. Hender og negler er noe veldig mange legger merke til har jeg skjønt. Man ser blant annet alder på hendene og sykdommer på neglene. Jeg vet det finnes (fetisj)negleforum på nett der brukerne hovedsakelig er menn som poster bilder og jeg har lest om menn som kjøper sexdukker der sexdukkene skal ha lange røde negler. Har man hvit neglelakk betyr det at man er single og tilgjengelig for eksempel. Anonymkode: 06f9b...809 Ok. Da lærte jeg noe nytt 😂😂😂 mannen min trenger heldigvis ikke å se på neglene mine for å se om jeg er single eller ei. Og ikke driver han med sexdukker heller *liste meg ut av tråden igjen* 😱😱😱 Anonymkode: 4f7e7...91c 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #48 Skrevet 10. august 2021 Er det bare damer som har svart her? Jeg synes det er pent med velstelte negler og gjerne med en pen neglelakk (typ dusrosa o.l) ikke altfor lange, men ikke helt korte heller. Nå jobber jeg i helsevesenet og må ha neglene deretter, men fikser de når jeg har mulighet. Føler meg fresh og feminin med pene hender. 🤷♀️ Anonymkode: 76b19...7fa
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #49 Skrevet 10. august 2021 Dette er fine negler. Anonymkode: da135...eb0 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #50 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Lange negler er uhygienisk og kvalmt. Anonymkode: d22a2...cba Heller motsatt. Har jeg korte negler setter jo alt seg fast under de. Med lange så er det jo superenkelt å vaske, da huden går litt opp langs neglen bak. Selv etter hagearbeid kan jeg bare skylle de i vann, så er jorden borte (ikke at jeg gjør det, bruker selvfølgelig såpe og børste i tillegg) Anonymkode: 60254...4b0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #51 Skrevet 10. august 2021 Upraktisk rett og slett. Mine ser av og til nedbitte ut, selv om jeg ikke gjør det. Klipper dem korte, og driter i å file. Lange negler tåler ikke hverdagen med husarbeid og trening, og annet hverdagslig. Orker ikke. Anonymkode: 04b1c...a67
Katten.2.0 Skrevet 10. august 2021 #52 Skrevet 10. august 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: De her er uff? Jeg har slike som nr 2. Anonymkode: 06f9b...809 Rødt flagg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #53 Skrevet 10. august 2021 Legger shellac hver 4 uke og syns det er verdt det. De blir ganske lange med lakken og jeg holder de kanskje 3-4 mm lange. Lakker de alltid i en lys nude farge og filer de ovale. Har litt kraftige hender og føler neglene gjør at hendene mine ser mer feminine ut. På dette bildet er de litt lengre enn jeg vanligvis har de. Anonymkode: 0d456...a03 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #54 Skrevet 10. august 2021 45 minutter siden, AnonymBruker said: Lange negler tåler ikke hverdagen med husarbeid og trening, og annet hverdagslig. Anonymkode: 04b1c...a67 Dine tåler kanskje ikke. I dag har jeg røsket opp masse ugress, gått hjem med tre tunge poser med mat, gjort husarbeid og annet hverdagslig. Neglene mine er 1,5 cm lange. Funker helt fine de. Anonymkode: 06f9b...809
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. august 2021 #55 Skrevet 10. august 2021 Holder mine korte og nedklippet, har fått høre flere ganger at jeg har fine hender med mine korte negler, så tror det er mest kvinner som liker lange negler på seg selv, enn at menn gjør det Vet om noen som liker lange røde negler på kvinner, men de fleste menn jeg har møtt bryr seg ikke om at du har lange negler. De liker naturlige korte negler Kan jo hende de bare sier det fordi jeg har det selv, man kan aldri vite med menn 😂
Chiyo Skrevet 10. august 2021 #56 Skrevet 10. august 2021 (endret) Jeg syns det er skikkelig turn off med lange, falske negler. Jeg grøsser, så får meg er det noe som gir et negativ i min bok. Som kvinne ønsker man heller ikke kjæreste med klør når man skal ha sex. De fingrene får ikke komme nær min åpning.😳 Jeg liker heller ikke skitne negler. Korte og rene negler er tingen. Ekstra pluss hvis de ser litt stelt ut. Edit: Jeg er ikke så veldig fan av skikkelig knall farge på neglene. En nøytral lakk er fin. Jeg bruker en svak farge i ny og ne som ser naturlig ut. Endret 10. august 2021 av Chiyo 2
Gjest Paramount Skrevet 10. august 2021 #57 Skrevet 10. august 2021 Mysticgirl skrev (4 minutter siden): Vet om noen som liker lange røde negler på kvinner, men de fleste menn jeg har møtt bryr seg ikke om at du har lange negler. De liker naturlige korte negler Sikkert riktig for mange. Spesielt til hverdags. For andre er det kanskje fordi de ikke vet sitt eget beste, eller har litt dårlig fantasi. Ekstra pene negler tilfører en dimensjon til opplevelsen dersom du er så heldig å få se på når dama onanerer. Detaljer kan være viktige. Just saying 😍
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #58 Skrevet 10. august 2021 Jeg er en mann og liker ikke lange negler på kvinner. Det er en grunn at det ikke er lov å ha lange negler i helsevesenet og matbransjen osv. Det er ikke sexy eller fint heller. Minner meg alltid om klørne til Satan, fullt av larver og faenskap 🤢 Men jeg liker neglelakk, men neglene dine må være korte da så det er greit. Tips til farger: Lyse rødt, lyse rosa, lyse lilla, hot pink, lyse gult, turkis, svart. Disse fargene er bare for damer som har høy selvtillit. Hva syns dere om fargene mine? Anonymkode: 1b0e6...d81
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #59 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dine tåler kanskje ikke. I dag har jeg røsket opp masse ugress, gått hjem med tre tunge poser med mat, gjort husarbeid og annet hverdagslig. Neglene mine er 1,5 cm lange. Funker helt fine de. Anonymkode: 06f9b...809 Men du har kanskje aldri spilt basket med dem, og tatt imot en vond ball, eller driver ikke med hiit styrketrening, der de fort kan brekke? Anonymkode: 04b1c...a67
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #60 Skrevet 10. august 2021 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Rødt flagg. Stygge rett og slett. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en mann og liker ikke lange negler på kvinner. Det er en grunn at det ikke er lov å ha lange negler i helsevesenet og matbransjen osv. Det er ikke sexy eller fint heller. Minner meg alltid om klørne til Satan, fullt av larver og faenskap 🤢 Men jeg liker neglelakk, men neglene dine må være korte da så det er greit. Tips til farger: Lyse rødt, lyse rosa, lyse lilla, hot pink, lyse gult, turkis, svart. Disse fargene er bare for damer som har høy selvtillit. Hva syns dere om fargene mine? Anonymkode: 1b0e6...d81 Anonymkode: 04b1c...a67 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå