Gå til innhold

Hvor kjøper dere jeans til tenåringsgutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips. Litt info:

- Har to tenåringsgutter ( 14 og 16) som trenger nye jeans til skolestart. Ingen av dem er særlig opptatt av klær og merker og de liker ikke shopping, så jeg vil ha en liten plan før jeg tar dem med på en runde på kjøpesentrene rundt her.

- De er begge lange og slanke, så de trenger jeans som ikke er altfor "baggy".

- Vi bor i en middels stor by, så det er butikker som Jack and Jones, Solid, Carlings, H&M, Cubus, Kappahl, Lindex, Name IT osv her. Hvor begynner vi? 

- Jeg ønsker ikke å shoppe på nett. Vil ha dem med for å prøve passform.

- Prisklasse: Helst ikke de aller dyreste merkene, da de er i en alder der de vokser ut av buksene før de rekker å slite dem ut (yngste arver litt av eldste også av den grunn).

Så, hvor har de bukser som ser bra ut/har god passform til slanke ungdommer til en OK pris? :) 

Anonymkode: 225ff...39d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp på de butikkene 😳 Vi har ikke de merkene mine liker her vi bor, så bestiller på kids Brand store 

Anonymkode: 9473e...d67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke kjøp på de butikkene 😳 Vi har ikke de merkene mine liker her vi bor, så bestiller på kids Brand store 

Jo, kjøp på Carlings!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Carlings er nok det beste valget, ja. 

Anonymkode: af20e...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilke merker liker dine gutter da?

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Skrevet

Jack and Jones

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt på Jack and Jones to ganger nå, og de buksene sitter veldig fint på vår tenåringsgutt.  (Ganske ettersittende bukse, med en del stretch i buksa så den sitter bra.) 

Som regel bor tenåringen i joggebukser da, men ett par jeans MÅ vi ha. 

Anonymkode: 823aa...c1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

- Vi bor i en middels stor by, så det er butikker som Jack and Jones, Solid, Carlings, H&M, Cubus, Kappahl, Lindex, Name IT osv her. Hvor begynner vi? 

Jack and Jones - butikk med klær for tenåringsgutter og unge menn. (OBS, ganske små i størrelsen.) 
Solid - Fokuserer vel også mest på ungdom og unge voksne? (Har ikke der jeg bor)
Carlings - Har utvalg innen jeans, og er nok et bra valg for å finne en modell som passer.
H&M - har fine jeans, men blir lett klær "alle" har.  Også kjent som billige, og dermed potensiell mobbegrunnn noen steder.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jack and Jones - butikk med klær for tenåringsgutter og unge menn. (OBS, ganske små i størrelsen.) 
Solid - Fokuserer vel også mest på ungdom og unge voksne? (Har ikke der jeg bor)
Carlings - Har utvalg innen jeans, og er nok et bra valg for å finne en modell som passer.
H&M - har fine jeans, men blir lett klær "alle" har.  Også kjent som billige, og dermed potensiell mobbegrunnn noen steder.

Trykket send før jeg var ferdig...

Cubus har vel bare "gubbeklær", Samme med KappAhl. 
Lindex har ikke klær til gutter over "barnestørrelser" 
NameIt er vel et barnemerke. 

På et tidspunkt rundt pubertet, så får jo gutta en mer voksen kroppsfasong, og passer ikke lenger i barnestørrelser. Da er det over i små herrestørrelser. 

Vi har også handlet klær på Superdry, som var veldig "in" en periode. 

AnonymBruker
Skrevet

Carlings er stedet for jeans av de butikkene dere har

Anonymkode: c60ec...ada

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...