AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Fikk en match for en stund siden med ei bra dame, vi møttes etter flere uker og hadde en bra dag og natt sammen. Vi bor langt fra hverandre og hun var tidlig etter daten tydelig på at hun kun vil ha vennskap. Helt i orden det, har full forståelse for det og kjente nok ikke sommerfuglene selv, på tross av en bra dag. Jeg mistet uansett litt motet ifht Tinder, da det er svært få skeive kvinner i mitt område. Jeg vil ikke havne slik igjen, at det er avstand som skal stoppe et videre forhold eller videre dating. Så slettet appen, og tenkte det var greit. Men samtidig kjenner jeg at jeg har jo et ønske om å finne noen… Og siden det lokale markedet er begrensa så er kanskje Tinder eller andre apper å foretrekke? Er bare redd for å bli avvist igjen. Kjip følelse uansett om man er 15 eller 45. Eller burde jeg kanskje bare bygge opp muren og tåle det som kommer? Er en åpen person, som lett knytter meg til personer jeg liker…. Anonymkode: 710cd...e0b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Er i helt lik situasjon. Bare vært på tinder i noen uker, og har møtt 2 stykker så langt. Tror man bare må bli litt tøffere og tåle at man ikke passer for alle selvom man selv føler kjemien var bra? Anonymkode: a057e...73d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er i helt lik situasjon. Bare vært på tinder i noen uker, og har møtt 2 stykker så langt. Tror man bare må bli litt tøffere og tåle at man ikke passer for alle selvom man selv føler kjemien var bra? Anonymkode: a057e...73d Ja, kanskje det…. Men planen er å ha kontakt med denne dama videre, uforpliktende og casual. Og det er forsåvidt greit i et kort perspektiv, men tror nok jeg ønsker noe mer på sikt…. Men blir redd for å utvikle følelser, så kanskje greit med et «clean break»…. Og move on? Nei, kanskje man har blitt for gammel for slik dating😂🙌🏻 Anonymkode: 710cd...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå