AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Var nylig på en fest og jeg så at kjæresten så på ei. Hun var naturlig pen. Va fælt å sitte på siden å se måten han så på henne innimellom. Vi er selv ganske ferske og det fører til mye usikkerhet hos meg. Har selvfølgelig ikke sagt noe til han om dette. Men: Er det normalt? Hvordan takle usikkerheten? Anonymkode: 0556e...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Kommer an på hva dere syns da? Du må nesten snakke med han. Her er jeg og mannen gift, men vi ser jo at det finnes andre attraktive mennesker. Bare se, ikke røre, og ikke flørte er det vi gjør. Helt ok å anerkjenne at "oi, han/hun var pen" når vi går på gata eller når vi ser en film, men det er hva som er ok for oss. Ingen av oss gjør noe som helst med det. Anonymkode: 77b0c...f68 8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Det er normalt, og det er vondt. Men hva tenker du selv når du ser en vakker mann? Det er jo ikke sånn at man ser for seg å bli sammen med personen. Det er bare sånn at man ser litt ekstra på pene mennesker. Min mann stryker på meg hver gang han ser en vakker kvinne. Veldig søtt gjort, men da vet jeg hva han tenker 🙈 Anonymkode: 1b068...d9e 11
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Samme her. Av og til snur han bilen og kjører tilbake for å se på dama og. Ja ja. Er meg han blir med hjem og ikke de han bare ser på. 😆 Anonymkode: f7f42...b2e 1
Populært innlegg Mezzosoprena Skrevet 9. august 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Av og til snur han bilen og kjører tilbake for å se på dama og. Ja ja. Er meg han blir med hjem og ikke de han bare ser på. 😆 Anonymkode: f7f42...b2e Han snur bilen for å se mer? Dét er spesielt, eller??? 64
Gjest Robin666 Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Dump han. Det er ikke normalt at menn synes andre damer enn kjæresten sin er tiltrekkende
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her. Av og til snur han bilen og kjører tilbake for å se på dama og. Ja ja. Er meg han blir med hjem og ikke de han bare ser på. 😆 Anonymkode: f7f42...b2e Så ekkelt og creepy. Stakkars damer. Anonymkode: c0f5b...a61 33
Gjest TheCatLady Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 Jeg tenker at det er deg han er sammen med og så lenge han ikke gjør annet enn å se så er det greit. Jeg hadde nok sagt noe hvis min kjæreste hadde snudd bilen for å se på en annen dame, men da fordi jeg hadde synes at han var teit og egentlig litt respektløst når man sitter i samme bil Hvis du ikke har noen grunn til å mistenke at han gjør noe mer så ville jeg prøvd å la være å tenke på det, men av egen erfaring så er man ofte mer usikker i begynnelsen av et forhold.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 Jeg så tre menn som kikket på en pen dame som gikk forbi dem. De måtte komme seg nærmere for å ta bedre kikk på henne. Det var så åpenbart at de gjorde det. Noen menn holde ikke skjul på det. Anonymkode: 7a508...2c7 6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Mannen jeg har vært sammen med i 5 år har aldri åpenlyst sett på en annen dame med meg i nærheten, han har aldri fått meg til å føle meg usikker sånn. Alle menn ser på andre kvinner de finner attraktive, er jo attraktive mennesker der ute selvom man elsker sin kjæreste. Jeg er bare heldig som har opplevd en mann som kun så meg i rommet når jeg har vært i nærheten! Har vært i et forhold du beskriver, jeg følte meg ikke bra nok og avsluttet det.. Ikke fordi han direkte gjorde noe galt (noen menn klarer bare ikke skjule det), men for MEG var det en dealbreaker. Er sikkert normalt, men jeg har opplevd begge og må si jeg hvertfall nå ikke kunne vært med noen som åpenlyst stirret på andre mens jeg var der. Anonymkode: c25cb...b7b 9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Samme her. Av og til snur han bilen og kjører tilbake for å se på dama og. Ja ja. Er meg han blir med hjem og ikke de han bare ser på. 😆 Anonymkode: f7f42...b2e Haha what? Hadde aldri giddet, så jævlig harry. Anonymkode: c25cb...b7b 21
Gjest Alterego666 Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 Robin666 skrev (28 minutter siden): Dump han. Det er ikke normalt at menn synes andre damer enn kjæresten sin er tiltrekkende 😂😂😂
Gjest Alterego666 Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er det normalt? Hvordan takle usikkerheten? Ja, det er veldig normalt både for kvinner og menn. Det er ikke slik at den dagen man blir kjærester, så blir alle andre personer i verden stygge. Fokusér på hvordan han er overfor deg. Gir han deg oppmerksomhet, føler du deg spesiell med ham? Jeg mener alle par bør snakke sammen om slike ting. Det klarer dere også.
GammelKaktus Skrevet 9. august 2021 #14 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Samme her. Av og til snur han bilen og kjører tilbake for å se på dama og. Ja ja. Er meg han blir med hjem og ikke de han bare ser på. 😆 Anonymkode: f7f42...b2e Wtf? En ting er at en ser en gang men å faktisk kjøre tilbake for å sjekke dama ut, altså det synes du er greit? Respektløs drittsekk av en mann kaller jeg det og stakkars damer, creepy oppførsel. 11
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #15 Skrevet 9. august 2021 Man kan se på andre, men å nistirre er ikke ok om man er i et forhold, verken med eller uten dame ved sin side. Anonymkode: 675ed...cfc 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #16 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Samme her. Av og til snur han bilen og kjører tilbake for å se på dama og. Ja ja. Er meg han blir med hjem og ikke de han bare ser på. 😆 Anonymkode: f7f42...b2e Nei øsj, okei beklager. Synes du det er greit så ok. Men oss andre som bli sjekket ut synes kanskje ikke det. Selv har jeg blitt lagt an på av menn mens dama er i nærheten. Selv når de ser på. Det værste er når dama ikke viser en eller annen form for reaksjon, for da tenker jeg umiddelbart at hun må ha det vondt. Og de mennene virker direkte ekle, selv om dama synes det er ok. Er bare ubehagelig for oss andre Lever man i er poly forhold så er det en ting, men da vet også de rundt dem om dette. Så situasjonen blir annerledes. Anonymkode: 04dcc...93f 2
~ m a u d e ~ Skrevet 9. august 2021 #17 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann stryker på meg hver gang han ser en vakker kvinne. Veldig søtt gjort, men da vet jeg hva han tenker 🙈 Anonymkode: 1b068...d9e Ja, det det var noe av det søteste jeg har hørt på en god stund! 💕 Hans reaksjon hver gang han ser en vakker kvinne, er at han søker mot deg. Selv om det betyr at da vet du hva han tenker, så er jo reaksjonen hans egentlig nøyaktig som den bør være. Særlig når man leser om de mennene som søker mot den vakre dama og ikke mot sin egen kjæreste, så er det fantastisk å lese om de mannfolkene som er rett programmert 8
Gjest Skogsalv Skrevet 9. august 2021 #18 Skrevet 9. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Av og til snur han bilen og kjører tilbake for å se på dama og. Ja ja. Er meg han blir med hjem og ikke de han bare ser på. 😆 Anonymkode: f7f42...b2e Min eksmann klarte ikke å ta øynene av et pent objekt en gang han skulle rygge bilen . Jeg så lyktestolpen bak . Det gjorde ikke han . Sa ingenting 😆 Holdt min skadefro kommentar tilbake , da jeg uhell skjer. Han hadde ikke for vane å glane på damer,så holdt det ikke imot ham. Jeg lot som om dama ikke var grunnen og nevnte henne heller ikke. Men han fikk ikke sympati for uhellet 🙃 Endret 9. august 2021 av Skogsalv
SpeilEggos Skrevet 9. august 2021 #19 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er normalt, og det er vondt. Men hva tenker du selv når du ser en vakker mann? Det er jo ikke sånn at man ser for seg å bli sammen med personen. Det er bare sånn at man ser litt ekstra på pene mennesker. Min mann stryker på meg hver gang han ser en vakker kvinne. Veldig søtt gjort, men da vet jeg hva han tenker 🙈 Anonymkode: 1b068...d9e Du er en heldig dame! 🌸
Mann87-8 Skrevet 9. august 2021 #20 Skrevet 9. august 2021 Robin666 skrev (1 time siden): Dump han. Det er ikke normalt at menn synes andre damer enn kjæresten sin er tiltrekkende Hvilken eventyrverden lever du i? 😂 jeg er sammen med verdens fineste jente, men likevel tar jeg meg selv i å se på andre pene jenter selv om jeg ikke blir forelsket i de av den grunn. slik er alle mannfolk, og så lenge han ikke sjekket henne opp, stalket henne på face og insta osv så har du vel lite å frykte 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå