Gå til innhold

Når begynte babyen / barnet ditt å sove igjennom natten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kunne dere sove igjen etter dere fikk baby? Når begynte barnet å sove igjennom natten ? :) 

Anonymkode: a53cb...b67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra han var 2 uker gammel 😍😍

Anonymkode: f1639...abd

• Liker 1
Skrevet

Hun sover sjeldent en hel natt, og er 2,5 år. Har hatt netter hvor hun har sovet hele natta, men det hører til sjeldenheten hos oss. Men vi følte vi kom ovenpå med søvn for foreldrenes del da hun var ca 1,5 år

Skrevet (endret)

2 år og jeg venter ennå 😛 Ikke for det, han sover MYE bedre nå enn som baby - men natten rundt har han kun sovet 3-4 ganger siden han ble født. Jeg ble dog vant til det da han ble en 8-10 mnd. Da var jeg ikke like trøtt lenger, selv om han ikke var i nærheten av å sove rundt. 

Jeg sier bare dette for å forberede deg på at det kan ta lang tid. Jeg fikk nemlig høre hele tiden at «bare vent noen uker/en mnd/to mnd osv så blir aaaaalt mye bedre». Men det ble det ikke, og jeg ble like skuffet for hver milepæl uten endringer 😛 Han begynte gradvis og sove bedre da han fylte 1 år, og gikk da fra å våkne annen hver time til hver tredje, til hver fjerde osv. Nå er han våken 1-3 ganger mellom 19 og 07 :) 

Endret av boblevann
AnonymBruker
Skrevet

Eldste er snart 4 og våkner fremdeles en gang eller to i løpet av natten i perioder. Første gang han sov natten gjennom var han ca. 2 år.  

Anonymkode: 0bb2a...fc9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte søvnmønstret til baby stabiliserte seg veldig fra 3 mnd. Men hun våkner fortsatt og spiser en gang ila natten :) Men det går helt greit, jeg er ikke lenger trøtt og synes alt ble lettere fra 3 mnd. Nå er hun 6 mnd.

Anonymkode: d5086...ef1

AnonymBruker
Skrevet

9 mnd

Anonymkode: 0223a...4e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når kunne dere sove igjen etter dere fikk baby? Når begynte barnet å sove igjennom natten ? :) 

Anonymkode: a53cb...b67

Fra hun var 2,5 mnd. 22-07. Deretter sakte men sikkert tidligere kvelder, landet på 19-07 fra 4 mnd. Hun fikk mme, og tyyyynnn grøtvelling på flaska fra 2,5 mnd etter råd fra bestemoren min. Skal sies at det er 20 år siden men det har gått henne vel i livet. Sunn og frisk, glad i og flink i idrett, nå studerer hun medisin. (Om noen skulle komme med kommentar om mme og grøtvellings påvirkning på helse og intellekt)

Anonymkode: ff7fd...771

AnonymBruker
Skrevet

Har en på 10 mnd som fortsatt våkner masse og ikke sover natta gjennom. 

Anonymkode: c0d4b...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Min sover 8-10 timer i strekk hver natt uten mat. Det har han gjort siden han var 2 uker. Nå er han 3 mnd :)

Anonymkode: ebd23...eba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da vi sluttet å amme på natta ved rundt 7-8 mnd hendte det at hun sov natta gjennom innimellom, men det ble ikke vanlig før hun var 2 år. Våkner fremdeles av og til, er 3 år nå. 

Anonymkode: 01cce...8d3

AnonymBruker
Skrevet

Første barn, 4 mnd. Andre barn, rundt toårsalder..

Anonymkode: 474e3...f23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Første barn, 4 mnd. Andre barn, rundt toårsalder..

Må legge til at hun fortsatt kan våkne 1-2 ganger om natten, kanskje 1-2 ganger i uka. Varierer om hun aksepterer å sove videre i egen seng, eller om hun insisterer på å ligge som en sjøstjerne midt i min seng 😅 3 år gammel nå

Skrevet

Mini sov natten igjennom grava 6 måneders alder. Noen få enkelt netter før det også. Får mme😊

AnonymBruker
Skrevet

Min sover stort sett gjennom natten (da mener jeg at han sover uten oppvåkning fra han legger seg om kvelden til han står opp om morgenen) nå som han straks fyller 3. Men det hender seg at han våkner en gang i løpet av natten fremdeles. 

Anonymkode: 88464...7e4

AnonymBruker
Skrevet

Siden første uke. Har vært veldig heldig

Anonymkode: 9a7ef...4e8

AnonymBruker
Skrevet

3,5 år

Anonymkode: 091f4...92e

AnonymBruker
Skrevet

Med førstemann. Rundt 4 mnd. Med nr. 2 rundt 10 mnd.

Anonymkode: 3aa60...c82

AnonymBruker
Skrevet

3 åringen våkner fortsatt 4 ganger fra hun legger seg til hun står opp. Mye drømmer som vekker desverre

Anonymkode: 25359...6d2

AnonymBruker
Skrevet

3-4mnd. Før det våknet babyen én gang for natten for mat.

Anonymkode: a3994...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...