Gå til innhold

Underhudsfett?

SuperNova

Anbefalte innlegg

Jeg er 175 cm høy og veier 59 kilo. Hadde en livsstilsendring for ganske nøyaktig et år siden, som resulterte i færre kilo, men mer muskler.

Jeg er sånn passe veltrent - på ingen måte noen fitnessdronning, men med klart definerte muskler (nesten) over alt. Ok på kardio også.

Jeg føler likevel at jeg er litt "valkete". Rundt hoftene har jeg det tradisjonelle kvinnefettet (vil ikke ha bort alt, synes det er fint med former). Men det som virkelig irriterer meg, er de små valkene rundt bh-en. Er det underhudsfettet som fører til dette? Jeg føler at jeg ikke har så veldig mye annet fett å ta av, så det er i hvert fall tanken som slår meg.

Hvis jeg skal bli kvitt dette, er jeg da nødt til å gå på en deffe-kur? Synes det høres så brutalt ut...

Eller må jeg bare leve med valkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta di er bra i forhold til høyden din, eller aller helst litt i underkant. Hvis du går ned mer, risikerer du å miste fett der du helst vil beholde det, mens det hardnakkede fettet blir værende. Så du må nok bare overleve med problemet, eventuelt finne BH som passer bedre. Jeg har det på samme måte, men i motsatt retning. Jeg er så mager på overkroppen/ryggen at ribbeina vises gjennom klærne. Men hvis jeg legger på meg, blir det mest synlig på magen, mens rygg og hofter forblir like magre. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du leve med. Og jeg regner med (håper?) det kommer mer også..

Skjønner ikke hva du mener. :roll:

Takk for svar, Elphaba. Jeg er imidlertid ganske sikker på at bh-ene mine passer (bruker 70 C/D, litt avhengig av fasong på bh-en), og har fått hjelp av damene på La Lina til å finne riktig størrelse.

Hm, jeg har riktignok en Ipex-bh fra Victoria's Secret, den er litt sånn t-skjorte-bh-aktig, med litt mykere overganger, så valkene synes ikke så godt. Kanskje du har rett likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...