lotuschae Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Hei! Jeg tar breddeår nå ved NTNU og har et valgt årsstudium jeg skal gå, men det er et emne jeg har lyst til å ta ved siden av for gøy. Det kommer opp at jeg kan velge om jeg vil melde meg opp til vurdering eller ikke, så det jeg lurer på er om det emnet da ikke vil være oppført som et emne jeg har tatt, om jeg velger å ikke melde meg selv opp til vurdering? Har bare automatisk meldt meg opp til vurdering før, så er litt usikker på hvordan dette fungerer.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Du må melde deg opp til vurdering for å få det oppført som et emne ja. Anonymkode: 968cf...04a
lotuschae Skrevet 9. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du må melde deg opp til vurdering for å få det oppført som et emne ja. Anonymkode: 968cf...04a ok takk!:)
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Vurdering betyr eksamen, så om du vil ha emnet tellende må du selvsagt melde deg til vurdering. Anonymkode: 4b5af...9a3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå