Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du i gang med julegavene? Hva planlegger du å kjøpe i år? 

Selv er jeg litt sent ute i år, da jeg enda ikke har kjøpt noe. Men har begynt på en liste. 

Som hver år lager vi kalendere til besteforeldre og oldeforeldre.

Jeg skal kjøpe C soap vidunderkrem og Ritualsprodukter til søster, mor, bestemor og svigermor.

Mannen, ? tips mottas med takk, 28 år gammel, glad i duppeditter.

Tantebarn jente 2 år, Peppa gris doktorsett

Tantebarn gutt 3 og 7 år, Lego 

Tantebarn jente 9 år ? Tips mottas med takk

Sønnen 6 år Legosett til Lego Mairo + penger i fond

Sønn 2 år bil fra Bruder + Penger i fond

Mamma og pappa, og svigermor spekefjøl el.

Anonymkode: c395c...c51

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Begynner ikke med julegaver før november. 🙂 Har ikke planlagt heller, syns det er for tidlig.

Skrevet

Dette er den kjedeligste trolleposten jeg noen gang har lest🥱

AnonymBruker
Skrevet
MiaHI skrev (4 minutter siden):

Troller ikke 🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Troller ikke 🙄

Ikke bry deg.  

MiaHI skrev (6 minutter siden):

Vet om flere som begynner tidlig. Så slutt å rop troll.

Anonymkode: 9b891...e2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Athena79 skrev (6 minutter siden):

Begynner ikke med julegaver før november. 🙂 Har ikke planlagt heller, syns det er for tidlig.

Er stort sett alltid ferdig innen november 🙈 yrkesskade etter da jeg jobbet i butikk, ble en del overtid og sånt i november og desember, så det siste jeg kunne tenke meg var å gå på senter og i butikker da jeg først hadde fri 🙈

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er stort sett alltid ferdig innen november 🙈 yrkesskade etter da jeg jobbet i butikk, ble en del overtid og sånt i november og desember, så det siste jeg kunne tenke meg var å gå på senter og i butikker da jeg først hadde fri 🙈

Ser den, men syns ikke det blir helt det samme å handle julegaver, før det har kommet julepynt, jeg er sikkert litt sær :ler2:

AnonymBruker
Skrevet
Athena79 skrev (1 minutt siden):

Ser den, men syns ikke det blir helt det samme å handle julegaver, før det har kommet julepynt, jeg er sikkert litt sær :ler2:

Hehe, for min del så var foreldrene mine også ute i helt siste liten, sånn mellom 20-23 des. Så det var bare stress. Nå koser jeg meg med det ved å planlegge og handle tidlig 🥰 begynner gjerne å tenke på det igjen i januar/februar 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler året rundt til julegaver siden jeg er ufør og har ikke god råd, så handler litt julegaver på salg og tilbud, så er supert å begynne tidlig. 

Anonymkode: 39c5e...4d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MiaHI skrev (2 timer siden):

Jeg er alltid ajour et år frem i tid. Litt bakpå i år, da det har vært lite utland. Men har allerede satt likører til de voksne i familien, er halvveis med barna (i år blir det brettspill på alle nevøer/nieser), og så satser jeg på å fylle opp resten til de voksne med noe spisbart når det forhåpentligvis blir en tur til London i løpet av høsten. 

Papir og kort har jeg fra romjulssalget i fjor, samt det jeg trenger av ny julepynt. 

Anonymkode: 91c03...08d

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

De eneste jeg har begynt på er gavene jeg lager selv 😅 Begynte i januar for å være sikker på å bli ferdig... fortsatt ikke sikker på om det går 😂😂🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt to julegaver så langt, og holder på med resten.

Har laget liste på hvem som skal få hva, så nå tar jeg det ettersom når jeg kommer over det.

Anonymkode: 4c972...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MiaHI skrev (3 timer siden):

Trollepost?

Anonymkode: 56aab...ae6

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt 20 stk 

Anonymkode: 56aab...ae6

Skrevet

Er mer eller mindre ferdig med julegavene.  Har dato- gaver igjen å kjøpe, og de pleier jeg å kjøpe i november/ desember.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liste på mob med alle som skal få julegave, har kjøpt mye på salg i løpet av året. Er så koselig og fint å kjøpe og ordne julegaver. Har bare igjen et par ting til sønnen min og en venn som jeg skal kjøpe i løpet av høsten. Snart 4 måneder igjen til Jul og. Gleder meg til Julebrusen kommer i butikkene. 

Anonymkode: 39c5e...4d1

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt barnebøker på morsmålet til barna til venner da vi var på ferie i sommer. Da har jeg til både bursdager og jul. 

Ellers har jeg ikke kjøpt julegaver ennå, men har ikke så mange å kjøpe. Men har kjøpt inn et par smågaver til andre anledninger, som konfekt til vertinnegaver og et par bursdagsgaver.

Anonymkode: c2e88...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...