Gå til innhold

Hvorfor er det ikke forhåndsbestemt hvem som skal ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen gi grunner til hvorfor det ikke er bestemt allerede ved ungdomsskolen? 

Om man blir avvist 100% av gangene, hvorfor er det ikke bestemt på forhånd hvem som skal ha sex i livet og hvem som skal dø alene? 

Anonymkode: 8525e...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forhåndsbestemt hvem som poster dumme innlegg på kvinneguiden? Hvorfor/hvorfor ikke? 

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Om man blir avvist 100% av gangene, hvorfor er det ikke bestemt på forhånd hvem som skal ha sex i livet og hvem som skal dø alene? 

Fordi det ville vært seksuelle overgrep satt i system.

Enhver person skal selv bestemme OM, NÅR, MED HVEM og HVORDAN de har sex 🙂

Anonymkode: 05ddf...5ec

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Dette forsto jeg dessverre ingenting av. Mener du at Gud burde forhåndsbestemme hvem som skal ha sex og at han gir menneskene beskjed om det...? 😳 

Anonymkode: 06dd2...c8b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi det ville vært seksuelle overgrep satt i system.

Enhver person skal selv bestemme OM, NÅR, MED HVEM og HVORDAN de har sex 🙂

Anonymkode: 05ddf...5ec

Men det folk vil ha sex med er «hardwired» i dna

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvem skulle bestemt det tenker du? Og hvilke kriterier skulle man gått ut fra? Og hvordan skulle det håndheves - «Jonas her er det bestemt at skal ha sex - derfor må noen her ha sex med han… ellers»? 

• Liker 2
Skrevet

Og hvem skulle hatt det ansvaret da? Seksualdepartementet? Statens Incel-råd for tilbakestående menn?

Hvis jeg ikke selv kan bestemme selv hvem jeg skal ha sex med, tror jeg at jeg foretrekker å ha sex med meg selv :)

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det jo ikke. Kvinner og menn i alle former og fasonger og personligheter har sex. Og vi aner jo ikke hvordan preferanser er koblet til DNA. Dette er en idiotisk tråd. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fordi det er bestemt allerede ved fødselen. Livet er skjebnebestemt fra første sekund. Greit å ikke vite noe mer om dette enn siste holdeplass.

Anonymkode: 8d63c...5dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til psykologen med dette pratet om døden. Du virker deprimert. I hver tråd du starter om dette.

Anonymkode: f2b2b...60b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hææ? Svarer kun fordi jeg tenker du bør søke hjelp og jobbe med deg selv. Jeg var ikke populær på ungdomsskolen, eller mest var jeg kanskje interessert i kjæreste på den tida? De fleste av ungdommene fra skolen hang ute i helgene og byttet på kjærester. Jeg trente, spilte kamper og gikk på fjellet, og hang mest med venninner som hadde samme interesser.

Etter ungdomsskolen har jeg sjelden blitt avvist, av noen jeg har likt. Og fikk en periode altfor mange tilbud. Spurte en kompis om hvorfor ingen la an på venninna mi. Som han sa: Hun er pen, men det er ingen glimt i øyet. Og her tror jeg mye ligger. Du må ha litt utstråling og vise litt liv. Hvis du bare går rundt og tenker at ingen liker deg uansett, har du på en måte gått i den boksen. Og stenger deg. Jeg hadde aldri gått for en mann som setter seg selv i "offerboksen", men vil heller ha en som ser etter muligheter i eget liv. Den styggeste mannen jeg kjenner har hatt flest damer, du kjenner rett og slett nærværet hans i et rom fullt av folk. Feit og ikke ansiktspen, men sjarm til tusen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei, mennesker er et resultat av både arv og miljø. Det er ikke forhåndsbestemt hvem vi blir tiltrukket av. 

Anonymkode: 90fab...38a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SS skrev (42 minutter siden):

Etter ungdomsskolen har jeg sjelden blitt avvist, av noen jeg har likt. Og fikk en periode altfor mange tilbud.

Kan bare være kvinne-privelegie.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei, mennesker er et resultat av både arv og miljø. Det er ikke forhåndsbestemt hvem vi blir tiltrukket av. 

Anonymkode: 90fab...38a

Så vestlig media som fremstiller bare hvite menn som attraktive kan gjøre at jeg er jomfru pga jeg er ikke-hvit?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gå til psykologen med dette pratet om døden. Du virker deprimert. I hver tråd du starter om dette.

Anonymkode: f2b2b...60b

Mangel på nærhet med et annet menneske er deprimerende for de fleste mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så vestlig media som fremstiller bare hvite menn som attraktive kan gjøre at jeg er jomfru pga jeg er ikke-hvit?

Selvsagt. Vi vet jo alle at det kun fødes hvite barn her i landet. (Trenger jeg ironiflagget, tro?)

Anonymkode: 833a4...80f

• Liker 3
Gjest venom31
Skrevet

Det er ingenting i livet som forhåndsstemt. Jeg kommer til å dø alene og har ikke noe i mot det. Slipper i det minste drama. Har ikke noe i mot å være single og venneløs.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mangel på nærhet med et annet menneske er deprimerende for de fleste mennesker. 

Hva gjør du selv da for å oppnå nærhet?

Anonymkode: f93e8...823

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om det allerede ER forhåndsbestemt ;) 

Anonymkode: 83d51...ce0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva gjør du selv da for å oppnå nærhet?

Anonymkode: f93e8...823

prøvd å snakke med jenter. Men jeg er ikke kjekk nok eller har ikke stort nok skjelett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...