uglejenta Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Mitt aller beste tips er å vente til du er godt i gang med studiene før du kjøper. Ble nettopp ferdigutdannet og sitter igjen med en mengde bøker som såvidt er åpnet, og som nå har falt mye i verdi. Kjøpte på adlibris.no, de hadde 20% rabatt på de fleste bøkene. Se ellers på finn eller bookis hvis de har riktig utgave
Snabeltann Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): bookis.com Anonymkode: 59e4f...4f1 Bookis er gull!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 uglejenta skrev (3 timer siden): Mitt aller beste tips er å vente til du er godt i gang med studiene før du kjøper. Ble nettopp ferdigutdannet og sitter igjen med en mengde bøker som såvidt er åpnet, og som nå har falt mye i verdi. Kjøpte på adlibris.no, de hadde 20% rabatt på de fleste bøkene. Se ellers på finn eller bookis hvis de har riktig utgave Dette er en sannhet med modifikasjoner. Nå studerer ikke jeg sykepleie, men man er rimelig avhengig av pensumlitteratur for i det hele tatt å henge med på studiet. Det beste for de fleste er å følge opp undervisning med å lese pesum. Fryktelig tungt å måtte «ta igjen» ukevis med pensum i ettertid for å spare noen kroner… Anonymkode: 6e87a...8af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå