Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner et sterkt behov for å ha tærne fri, får helt fnatt av sokker.Jeg går uten sokker hele året.For meg er det helt naturlig med nakne tær i alle settinger.Jeg har velstelte tær og føtter, er dette noe som blir oppfattet negativ av folk i samfunnet

Anonymkode: 73aee...c62

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen bryr seg tror jeg. Det blir lettere sur lukt i skoene, men det angår sjelden andre enn deg selv.

Anonymkode: f0e19...c65

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke. Hva er du ute etter? En reaksjon? 

Anonymkode: 8e6d1...39b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går også barbent året rundt. Bruker sokker i skoene, men da jeg kommer hjem går både sko og sokker av :)

Anonymkode: 34c1e...235

Skrevet

Hva er denne trangen til å stadig fortelle at man ikke bruker sokker?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva gjør dere dersom dere har sår på foten og dere går barbent?

For vet vi at det kan bli mye stygge bakterier som kan komme i sår..

Anonymkode: 44d2e...916

AnonymBruker
Skrevet

Nå etter sommeren var det til og med helt forferdelig å ha på vanlige loafers på jobb i dag.

Har vært barbeint eller i sandaler 4 uker i strekk, inkludert på flyturer. 

Anonymkode: 8afb2...f10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på hva gjør dere dersom dere har sår på foten og dere går barbent?

For vet vi at det kan bli mye stygge bakterier som kan komme i sår..

Anonymkode: 44d2e...916

Kan ikke huske å noen gang ha hatt sår på foten. Er det vanlig? 

Om jeg hadde skatet meg slik at det var infeksjonsfare ville jeg vel gjort det samme som jeg gjør ved kuttsår (matlaging) på hendene. Skylle, desinfisere, plaster. 

Anonymkode: 8afb2...f10

Skrevet
Teatrica skrev (2 timer siden):

Hva er denne trangen til å stadig fortelle at man ikke bruker sokker?

Skoleferien er ikke slutt enda🤣😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oppfattet negativt? Tja, litt kanskje, siden det betyr at alt av forsvette havner i skoene/i tepper og på møbler. Det er selvsagt mulig å vaske sko oftere enn det jeg gjør, men vet ikke om jeg hadde regnet det som sannsynlig at du vasket dem ofte. Ergo hadde jeg tenkt at det er litt uhygienisk. Men det er ikke noe som bryr meg, med mindre vi er mye sammen og du stadig lukter fotsvette. 

Anonymkode: 1bd90...40e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg tenker er ; blir du ikke kald? For jeg går med ullsokker nesten hele året og alltid innesko innendørs for ikke å fryse. 

Anonymkode: a0136...966

AnonymBruker
Skrevet

Huff enda en tråd om dette... Er det samme person som starter alle disse???

Anonymkode: 51434...5dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sier som Jan Eggum, så er det på 'an igjen, på 'an igjen... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tror det, alle slutter med spørsmålet om noen reagerer negativt på dette, og alle må ha frie tær og får fnatt av sokker... 

Jeg må si at jeg ikke legger merke til sokkene resten av dagen når de først er på. 

Anonymkode: a3999...257

Skrevet

Er selv en dame som ikke liker sokker. Jobber i en klesbutikk så når jeg kommer på jobb så er det på med sandaler. Går uten sokker hele året på jobb. Har kunn sokker på trening eller når jeg bruker tursko. Hjemme bruker jeg heller aldri sokker. Sokker er det værste som finnes...

Anonymkode: e120b...d02

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er selv en dame som ikke liker sokker. Jobber i en klesbutikk så når jeg kommer på jobb så er det på med sandaler. Går uten sokker hele året på jobb. Har kunn sokker på trening eller når jeg bruker tursko. Hjemme bruker jeg heller aldri sokker. Sokker er det værste som finnes...

Takk, samme her, så godt å høre at jeg ikke er alene om dette😊

Anonymkode: 73aee...c62

Skrevet

Jeg liker heller ikke sokker. Kaster sokkene i April og går med sandaler frem til oktober. Inne bruker jeg aldri sokker.

Skrevet

Jeg liker sokker jeg. Synes det er kos.

#socksforthepeople

Anonymkode: aea63...752

Skrevet

Godt og se at andre føler det på samme måte. Helt siden jeg var jentunge har jeg hatet og gå med sokker. Skal jeg på skitur eller på trening blir jo saken en helt annen. En annen ting med sokker er at det er utrolig lite kjekt og bruke penger på. Sexy er det heller ikke. Jeg er enig med TS.

Mari

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt og se at andre føler det på samme måte. Helt siden jeg var jentunge har jeg hatet og gå med sokker. Skal jeg på skitur eller på trening blir jo saken en helt annen. En annen ting med sokker er at det er utrolig lite kjekt og bruke penger på. Sexy er det heller ikke. Jeg er enig med TS.

Mari

Men det er komfortabelt og trygt ved tanke på skitt som kommer på føttene dine hvis du ikke bruker sokker 

Anonymkode: 5aa0f...c6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...