Gå til innhold

Det blir vel helt feil å date han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mi tante fikk seg samboer i 2005. Samboeren har jeg aldri kalt en onkel, men han blir jo på en måte det da. De er ikke gift. Samboeren har 3 voksne barn som jeg har truffet kun noen få ganger. Nå virker en av disse litt intr i meg. Det er jo overhodet ikke innavl, men merkelig setting bare. Dere er vel enige der? Synd han er så grei og ordentlig. Kvinne29

Anonymkode: e2c26...a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Svigermor skrev (9 minutter siden):

Det går helt fint.

Tenk deg om vi hadde blitt sammen, så hadde tante og jeg sittet i familieselskap fremover. Ville blitt litt merkelig..😂 Men kjødelig, så er vi ikke i slekt. Mi venninne mener vi er i slekt. 

Skrevet

Overhode ikke noe problem! Date i veg mener jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En bekjent jeg kjenner giftet seg med tantebarnet til stemoren sin.
Går fint det og man kjenner jo allerede familien så er ikke noe stress med å skulle treffe ny familie osv.

Anonymkode: 69480...776

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenk deg om vi hadde blitt sammen

Enda kulere blir det når en av dere bryter opp! 

Anonymkode: 992d8...f69

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat dette har skjedd i min familie. Det ble ikke noe utav det riktignok, og litt rart var det jo. Men ingen ser da på dette som spesielt upassende.

Anonymkode: e6be6...085

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet, venninnen din overdriver.

Har du lyst, har du lov!

Anonymkode: f7969...366

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan du date den personen, men personlig hadde jeg syns det hadde vært alt for sært å være sammen med tantes stesønn. 

Anonymkode: dc360...698

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvsagt kan du date den personen, men personlig hadde jeg syns det hadde vært alt for sært å være sammen med tantes stesønn. 

Anonymkode: dc360...698

Er jo helt enig😅 kanskje hakket verre for han

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke noe problem? Dere er ikke i slekt.

Det man kan reagere på er jo heller om noen blir sammen med stesøsken, eller som et tilfelle jeg vet om med ei dame som først datet en mann som var en god del eldre enn henne, for så å forelske seg og senere bli sammen med sin egen stesønn (som var mer lik i alder). 

Anonymkode: 166f7...410

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er da ikke noe problem? Dere er ikke i slekt.

Det man kan reagere på er jo heller om noen blir sammen med stesøsken, eller som et tilfelle jeg vet om med ei dame som først datet en mann som var en god del eldre enn henne, for så å forelske seg og senere bli sammen med sin egen stesønn (som var mer lik i alder). 

Anonymkode: 166f7...410

Den var jeg også hørt om. Ei som ble sammen med sin tidligere stesønn. Begge voksne da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke rart, kjør på!

Anonymkode: beb31...c69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Absolutt ikke rart, kjør på!

Anonymkode: beb31...c69

🤭🤭

Det rare er at det går lang tid mellom hver mld til hverandre. Han kan vente 4-5 dager før han svarer igjen. Han skrev tidlig at jeg alltid hadde vært søt for han. Så mulig han er noe interessert. 

AnonymBruker
Skrevet

Spør tanten din, ikke "tante Kvinneguiden".

Anonymkode: 56545...d9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tenk deg om vi hadde blitt sammen, så hadde tante og jeg sittet i familieselskap fremover. Ville blitt litt merkelig..😂 Men kjødelig, så er vi ikke i slekt. Mi venninne mener vi er i slekt. 

Spiller ingen rolle hva din venninne synser og mener. Dere er ikke i slekt. 

• Liker 1
Skrevet

Helt feil blir det ikke, men da må du nok tåle at noen (og kanskje du selv?) finner det litt rart. Men det kan jo i grunn høres ut som at han er litt hot and cold, hvis det går så lang tid mellom hver gang han skriver?

Skrevet

Jeg ville følt dette ble feil dersom dere hadde vokst opp sammen, men dersom dere aldri hadde noe søskenbarn-forhold som barn, så er det greit. 

Anonymkode: 6d864...a48

Skrevet
linjalen skrev (9 timer siden):

Helt feil blir det ikke, men da må du nok tåle at noen (og kanskje du selv?) finner det litt rart. Men det kan jo i grunn høres ut som at han er litt hot and cold, hvis det går så lang tid mellom hver gang han skriver?

Jeg tenker han kanskje fikk tenkt seg litt om. Og følte det ble litt feil?😉 Siden det går så tid før han svarer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ville følt dette ble feil dersom dere hadde vokst opp sammen, men dersom dere aldri hadde noe søskenbarn-forhold som barn, så er det greit. 

Anonymkode: 6d864...a48

Vi møttes første gang som 13-14 åringer. Vært på noen tilstelninger dammen oppigjennom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...