Blålilla Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Er ikke vaksinert, og har ikke et ønske om å bli vaksinert. Men fullvaksinerte slipper smittekarantene og delvaksinerte kan jobbe uten å gå i karantene bare de tester seg mellom dsg 3 og 5. De trenger ikke gå i karantene når de venter på svar. Uvaksinerte må fortsatt ha full smittekarantene. Med bakgrunn i dette føler jeg meg faktisk presset til å ta vaksinen. Den er frivillig, men oppleves ikke som frivillig. Flere som føler på dette? 4
Summeer Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Det er konsekvensen av å ikke ville beskytte seg ved å ta en vaksine, og det ansvaret du har for å ta hensyn til at du kan smitte andre. Selvfølgelig skal det være forskjell på om du har valgt å avstå fra vaksine og ikke nå som så og si alle har fått tilbud om dose en. Har ikke sympati med at de som ikke vil vaksinere seg må i karantene! 22
Blålilla Skrevet 9. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2021 Jajajane skrev (1 time siden): Jeg føler at du er et troll som bare fyrer opp under vaksinerte/uvaksinerte debatten. Seriøst? Går det ikke an å ha en fair diskusjon uten å være troll? For meg har det ikke noe å si med 10 dager i karantene, jeg får da fullt betalt. Men det går jo ut over arbeidsgiver (og Nav fra dag 4) 4
Lomvi Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Ryddet for brukerangrep og antivaksinedebatt. Lomvi, mod. 1
Anbefalte innlegg