Gå til innhold

Korona snart over, klima tar gradvis over for dommedagsprofetene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Korona nærmer seg slutten. Det ser vi ved at  klimakriser igjen tar overskriftene i media. Verden er på vei tilbake til normalen. Verden SKAL gå under, i følge de selvhøytidelige hengehodene. Selvsagt får de rett, til slutt. "Hva var det jeg sa!", står det på gravsteinen til klimaforskeren.

https://e24.no/det-groenne-skiftet/i/k6wX0j/dramatisk-beskjed-i-klimarapport-kode-roed-for-menneskeheten

Anonymkode: f4ed7...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de fleste klimaforskere hadde jublet over å finne ut at de tar feil, det er nok heller dere som nekter for alt som har et ekstremt behov for å ha rett. Det funker dårlig å bare fortrenge realiteter.

Anonymkode: 41251...8f6

• Liker 4
Skrevet

Ingen skal ta fra de at de er gode på timing. Verden åpner sakte, men sikkert opp og "FN" står selvsagt klar med enda en ny rapport - KODE RØD - denne gangen.

I likhet med slik det har vært de siste 50 årene har vi igjen bare noen få år på å unngå å bli kokt levende. Likevel består kloden i tusenår etter tusenår uten at noen verdens ting blir gjort. Det er altså ingen grense for å gjenbruke dommedagsprofetier, de skal anses like gyldige hver eneste gang. Vi som ikke tror på profetiene skal selvsagt fordummes og latterliggjøres.

Overbefolkning, som er denne klodens eneste utfordring, blir ikke nevnt med et ord. Vi ser elefanten, men våger ikke snakke om den. 

Jordkloden vil overleve menneskeheten. Menneskeheten vil gå under og det er høyst fortjent.

• Liker 1
Skrevet
A-hunter skrev (1 time siden):

Ingen skal ta fra de at de er gode på timing. Verden åpner sakte, men sikkert opp og "FN" står selvsagt klar med enda en ny rapport - KODE RØD - denne gangen.

I likhet med slik det har vært de siste 50 årene har vi igjen bare noen få år på å unngå å bli kokt levende. Likevel består kloden i tusenår etter tusenår uten at noen verdens ting blir gjort. Det er altså ingen grense for å gjenbruke dommedagsprofetier, de skal anses like gyldige hver eneste gang. Vi som ikke tror på profetiene skal selvsagt fordummes og latterliggjøres.

Overbefolkning, som er denne klodens eneste utfordring, blir ikke nevnt med et ord. Vi ser elefanten, men våger ikke snakke om den. 

Jordkloden vil overleve menneskeheten. Menneskeheten vil gå under og det er høyst fortjent.

Overbefolkning har man jobbet veldig med og man snakker om det fortsatt. Kutt ut tøvet.

Anonymkode: fc17a...dc7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Overbefolkning har man jobbet veldig med og man snakker om det fortsatt. Kutt ut tøvet.

Anonymkode: fc17a...dc7

Denne veldige "jobbingen" har ført til en tredobling av befolkningen og fortsatt ventes en økning på enda 5 milliarder til før toppen er nådd. Godt "jobbet"!

Jeg kommer ihvertfall ikke til å la de som står bak denne "jobbingen" forvalte noen som helst av mine eiendeler.

Tøvet, mener jeg, er det andre som står for.

Men nå er jo KODE RØD svidd av som virkemiddel, så spenningen er mest hva neste betegnelse blir. Sånn mens dagene går omtrent som normalt... KODE RENE HELVETE NESTE, KODE OVER OG UT eller KODE SISTEMANN MÅ SLUKKE LYSET er mine forslag.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...