Gå til innhold

Hvorfor er det så galt å ha bodycount som jente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg har hatt sex med 1 mann eller 100 menn så er jeg fortsatt den samme.

Om en mann har puttet pikken sin i meg så er jeg fortsatt den samme.

Om hundre menn har gjort det så er jeg fortsatt den samme.

Jeg er fortsatt meg.

Så hvorfor reagerer menn så voldsomt på at en har seksuell erfaring?

Anonymkode: df2da...86e

• Liker 17
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De føler seg truet av tanken om at noen er bedre enn dem i senga eller har større pikk. 
Om du aldri har hatt sex før er de den beste og største. Om du har hatt sex med 100 andre, er sannsynligheten for det minimal.

Anonymkode: f6452...aff

• Liker 36
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De føler seg truet av tanken om at noen er bedre enn dem i senga eller har større pikk. 
Om du aldri har hatt sex før er de den beste og største. Om du har hatt sex med 100 andre, er sannsynligheten for det minimal.

Anonymkode: f6452...aff

Jeg tror ikke det er en "frykt" for at han ikke er den største. Ganske få menn virker være redde for det. De fleste er redde for å ikke være "store nok" (selv om de er det).

Jeg tror heller det er det ja, at det er det at de ikke vil være gode nok i senga. Derfor vil de heller ikke at det skal være noen erfaring med andre menn fra før der, slik at alt som er i ens tanker er han.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Fuck dem som mener det! Besides - ingen trenger å vite antallet utenom deg selv heller 😉 Gjør det du vil og har lyst til på den fronten. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hva en mann mener om mitt tidligere antall sexpartnere ☺️ #mylife 

Anonymkode: 963fd...679

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Fordi da er det ikke noe spesielt å være med deg. 

Kvinner vil ha mannen 100 andre kvinner vil ha, men slik tenker ikke menn. 

Anonymkode: f2e1d...211

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Kroppstelling ødelegger ryktet for kvinner. Det er ikke attraktivt. Sånn er det bare. 

Anonymkode: bf902...ed9

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

det er sosiale normer og regler ! Det kan du ikke endre på. Det bare er slik,

Menn liker kvinner med noe seksuell erfaring , men har du ligget med så mange du beskriver blir du sett på som løs. Ikke noe eksklusivt med deg. De tenke kanskje nermest hvem som helst kan ha sex med deg. Da velger de heller en like pen kvinne som deg med sammen egenskaper de falt for med deg, men som ikke har hatt sex med 50-100 menn

hilsen kvinne 32år

Anonymkode: 9c6aa...5a1

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så galt å være lav som mann? Om man er 160 eller 190 så er man jo den samme personen?

Anonymkode: ef53c...2c4

• Liker 32
  • Nyttig 2
Skrevet

Slutt å degradere deg selv, slutt å tenke så mye på hva andre mener.... 

Slike tanker setter oss tilbake til 50tallet, og det er ikke menn som fremmer disse tankene mest. Det er kvinner og usikre guttebasser. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En mann hadde vært den samme om han var rik eller fattig 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fordi da er det ikke noe spesielt å være med deg.

Er det det eneste som gjør det spesielt å være sammen med noen, for menn? Å være den første som har sex med en?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er spesielt med å få deg lenger, om 100 menn har vært der før🤷🏻‍♀️
I mine øyne synker din verdi om du har gitt deg selv gratis bort til alle og enhver som stiller seg i kø. 
Du finner ikke selvrespekt eller selv-kjærlighet i bunnen av en haug peniser.

Anonymkode: 08656...6c7

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

det er sosiale normer og regler ! Det kan du ikke endre på. Det bare er slik,

Menn liker kvinner med noe seksuell erfaring , men har du ligget med så mange du beskriver blir du sett på som løs. Ikke noe eksklusivt med deg. De tenke kanskje nermest hvem som helst kan ha sex med deg. Da velger de heller en like pen kvinne som deg med sammen egenskaper de falt for med deg, men som ikke har hatt sex med 50-100 menn

hilsen kvinne 32år

Anonymkode: 9c6aa...5a1

Jo, det kan faktisk endres på! Ved å stille spørsmål. Det var slik Rosa Parks forandret verden, ved å stille spørsmål ved om hun faktisk måtte sitte bakerst i bussen (hvorfor måtte hun det?).

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er det så galt å være lav som mann? Om man er 160 eller 190 så er man jo den samme personen?

Ingen har sagt at det er galt.

Men det er noe med det at mannen bøyer seg ned for å kysse en fremfor det å måtte bøye seg ned for å kysse han.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn er skjøre, usikre skapninger som ikke klarer å skille følelser fra fornuft.

Anonymkode: ccb62...cc0

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere slutte å sutre over at menn faktisk har lov å ha preferanser? Det er ikke diskriminerende å se på det å ha hatt mange sexpartnere / partnere som uattraktivt. Hvorfor er dette annerledes enn andre preferanser?

Skal menn tvinges til å bli sammen med damer de ikke vil ha?

Kan dere ikke finne menn som synes det er greit at dere har vært med mange da? Sikkert noen som liker det og.

• Liker 27
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke vært sammen med en om han hadde hatt drøssevis med damer før meg.

Den kleine følelsen av at jeg bare ville ha vært en i rekken, står veldig sterkt.

Anonymkode: cbb9e...039

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har sex med 100 menn. Det er et fantasitall. 

Anonymkode: 4d0eb...469

Skrevet

Du er fortsatt deg ja, men hva så? Er du fortsatt like trang, er du fortsatt like ung, er du fortsatt uten kjønssykdommer, er det fortsatt nok med en fyr?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...