Gå til innhold

Er Vespaboller egentlig så spesielle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spiste der i sommer, og de var gode. Men er de virkelig så mye bedre enn vanlige bensinstasjonboller?

Anonymkode: 4bfa3...178

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiste der i sommer, og de var gode. Men er de virkelig så mye bedre enn vanlige bensinstasjonboller?

Obs mente Espaboller

🤣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror du mener Espa. Vespa er en type scooter..

De er helt vanlige bensinstasjonsboller men de er kanskje ferske pga høyt salg.

Anonymkode: b870a...a7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Det er bake-off bensinstasjonsboller. Men de har klart et eller annet genialt mtp markedsføring selv om logo og farge er skrekkelig og produktet middelmådig. 

Anonymkode: a2e30...064

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er helt like som alle andre boller.

Anonymkode: 66910...324

• Liker 3
Skrevet

Folka i godt.no (VG) var under middels imponert tidligere i år.

Men pga omsetningshastigheten skal det godt gjøres å få noe annet enn helt ferske boller. Og det er jo et viktig element i det hele. I tillegg får man være med på en relativt harry hype med egne snapchatbakgrunner og det hele.

De adekvate av oss kjører rett forbi hele Espa. Livet er for kort til å gå bak flokken.

• Liker 3
Skrevet

De er gode på markedsføring, det skal de ha. Vi stopper aldri der. Like gode boller på andre bensinstasjoner. 

Det blir som Bakeriet i Lom, folk står i laaange køer, fordi alle andre gjør det. En helt annen kvalitet så klart da. Folk burde visst at de kunne stoppet i Ringebu og fått de samme bollene der (helt sant, utsalg). 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Meadow skrev (1 minutt siden):

De er gode på markedsføring, det skal de ha. Vi stopper aldri der. Like gode boller på andre bensinstasjoner. 

Det blir som Bakeriet i Lom, folk står i laaange køer, fordi alle andre gjør det. En helt annen kvalitet så klart da. Folk burde visst at de kunne stoppet i Ringebu og fått de samme bollene der (helt sant, utsalg). 

Men alle skal ikke til Lom eller Ringebu selv om de kjører forbi Espa.😉 

Anonymkode: fb85e...d0e

AnonymBruker
Skrevet
Meadow skrev (6 minutter siden):

Ah, det forklarer hvorfor bollene på Ringebu er helt sjukt gode. Jeg krever alltid at vi skal stoppe der :P 

Og Espabollene er ikke så spesielle - men jeg koser meg sååå mye med merchen man kan kjøpe 😅

Anonymkode: 407dd...804

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de er ikke spesielt gode, men som flere har nevnt, de er ofte ferske 😋

Anonymkode: f5c22...942

• Liker 1
Gjest Solaire
Skrevet

Stopper alltid der, for det er halvveis både til hytta og til et vennepar som vi besøker innimellom. Gode, ferske boller og morsomt for både små og store med mange valgmuligheter. Sikkert like gode boller andre steder ja, men deilig å få dem lunkne og nybakte opp av posen.

AnonymBruker
Skrevet

Synes flere av bollene bare er helt ok, men de hadde en vanilje/sjokoladebolle som var helt fantastisk!

Bakeriet i Lom sine boller synes jeg faktisk er uspiselige, aldri smakt saltere boller.

Anonymkode: a6b64...eff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes flere av bollene bare er helt ok, men de hadde en vanilje/sjokoladebolle som var helt fantastisk!

Bakeriet i Lom sine boller synes jeg faktisk er uspiselige, aldri smakt saltere boller.

Anonymkode: a6b64...eff

Denne mener du? 😉

Du kan kjøpe den for 10.000,- av meg. Billig!!!

16284997715868905104862470364896.jpg

Anonymkode: 6e874...f93

AnonymBruker
Skrevet

Som dere sikkert har skjønt ut i fra at jeg postet et bilde av bollen her, så stikker jeg alltid innom Bolleland. Men det er ikke fordi bollene er så sykt gode egentlig, men Bolleland ligger midt mellom Oslo og Hafjell der vi har hytte. 😛

Og de har gode lademuligheter. Men best av alt så selger de produkter fra lokale matprodusenter. Som tørket elgkjøtt, skikkelig brunost og sinnsykt gode kjeks og syltetøy.

Det var markedsføringen som fikk oss til å dra innom første gang, så har det blitt en tradisjon. Men jeg har tenkt flere ganger at vi kan sponse noen andre, det glemmes bare hver gang. 🤣

• Liker 3
Gjest Solaire
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Som dere sikkert har skjønt ut i fra at jeg postet et bilde av bollen her, så stikker jeg alltid innom Bolleland. Men det er ikke fordi bollene er så sykt gode egentlig, men Bolleland ligger midt mellom Oslo og Hafjell der vi har hytte. 😛

Og de har gode lademuligheter. Men best av alt så selger de produkter fra lokale matprodusenter. Som tørket elgkjøtt, skikkelig brunost og sinnsykt gode kjeks og syltetøy.

Det var markedsføringen som fikk oss til å dra innom første gang, så har det blitt en tradisjon. Men jeg har tenkt flere ganger at vi kan sponse noen andre, det glemmes bare hver gang. 🤣

Ja de har flotte lokalproduserte gaver, dersom man skal besøke noen og har glemt å kjøpe vert/vertinnegave.

Gjest Linny111
Skrevet

Jeg skal til Norge for første gang på to år snart og kommer nok til å spise sånn 42 boller på Espa 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er bedre enn vanlige bensinstasjonsboller ja. 

Anonymkode: 3891b...9d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har jo bra utvalg med mange forskjellige smaker(for oss som ikke liker rosinboller og synes vanlige er kjedelige), men de er ikke bedre enn bakeriboller nei, langt ifra. Favoritten min er karamellbollene.

Anonymkode: 7b412...3e7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes de er bedre enn vanlige bensinstasjonsboller ja. 

Anonymkode: 3891b...9d6

Men det er bare vanlige bensinstasjon-boller. Det går vel så mye av de at de alltid er veldig nystekte, er vel det som er forskjellen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...