Gå til innhold

Vann renser kroppen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen ( vet jeg misjonerer). Drikker du en halvliter vann hver morgen på fastende hjerte, hjelper du kroppen din enormt med rensing . Holder du ut en måned, er du nok hekta. Optimalt skal det være kokt vann som har romtemperatur, men høres dette fryktelig ut, kan du drikke kaldtvann fra springen. Fastende hjerte betyr: før du spiser noe annet. La så kroppen få ha vannet i seg mens du er på badet. SÅ kan du spise din gode frokost. Da er tarmene godt spylt, og det kommer levra og nyrene til gode. HVER ENESTE MORGEN!! Etter en måned må du ha oppdaget hva som skjer med kroppen din. Da kan du skrive om det her. Dette er ikke tull, men så alt for få lar seg friste av dette gamle helserådet. Det blir ikke det samme med juice! Absolutt ikke!

Anonymkode: d34f5...d49

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tarmene blir _ikke_ spylt (😂) av en halvliter vann mens man er på badet! Dette er ikke misjonering, det er vranglære 🙄

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Du misjonerer ikke da, det er noe helt annet.

Jeg har alltid drukket en del vann når jeg våkner, og det er ikke en fix all som du virker å tro det er. Jeg er fremdeles kronisk syk, det eneste det gjør er å fikse dehydreringen jeg våkner med.

Anonymkode: fdc9a...679

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

🤷‍♀️

Anonymkode: 507c1...a1e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser ikke før lunsj i 12 tiden. Da har jeg gjerne drukket 1-2 liter vann. 

Innvollene mine må jo være superrene med den typen vask. 

Anonymkode: c68a9...24b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg spiser ikke før lunsj i 12 tiden. Da har jeg gjerne drukket 1-2 liter vann. 

Innvollene mine må jo være superrene med den typen vask. 

2 liter før klokka 12? Du må være verdens tørsteste person.

Anonymkode: 69233...9ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, du har helt rett. Vann er veldig veldig viktig for kroppen. Men du bør nok lese deg opp på basic fysiologi før du påstår at vann spyler tarmer og "fastende" hjerte

Anonymkode: e87f9...b18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja særlig 😂 spyle tarmene med en halvliter vann om morgenen du liksom 

Anonymkode: 06027...f5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Løper en times tid hver morgen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Teyla skrev (9 timer siden):

Nei, tarmene blir _ikke_ spylt (😂) av en halvliter vann mens man er på badet! Dette er ikke misjonering, det er vranglære 🙄

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja særlig 😂 spyle tarmene med en halvliter vann om morgenen du liksom 

Har dere gått gjennom byen tidlig på morgningen? Da ser dere folk som spyler fortauet foran inngangspartiet til bygninger. Akkurat samme effekt har å drikke vann på tomme tarmer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 18.45):

Har dere gått gjennom byen tidlig på morgningen? Da ser dere folk som spyler fortauet foran inngangspartiet til bygninger. Akkurat samme effekt har å drikke vann på tomme tarmer.

LOL!!  

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 15.53):

Jeg starter dagen med trening og har som regel drukket 2+ liter vann før kl. 8…

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-9 den 18.45):

Å herregud, jeg ler så jeg griner 🤣🤣

Anonymkode: 12493...54a

• Liker 1
Skrevet

Jada....

Host opp noen troverdige kilder.

Anonymkode: f2c0f...a80

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

LOL!!  

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å herregud, jeg ler så jeg griner 🤣🤣

Anonymkode: 12493...54a

Er det ikke gater der dere bor?

Skrevet

Jeg trodde tarmskylling foregikk rektalt.....😏

Anonymkode: 12091...6c5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan ha noe for seg.

Å drikke på fastende hjerte får i gang fordøyelsessystemet. Da driter du. Og det er sunt å ha en rask fordøyelse.

Edit: jeg spiser to koffeintabletter. Funker på samme måte.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke et dårlig råd. Altfor mange sliter med forstoppelse og dedydrering fordi de drikker for lite vann. 
men trenger ikke å drikke mer enn 1,5-2 l daglig ved mindre man trener mye eller av andre grunner opplever stort væsketap. 
ved trening anbefaler jeg resorb pulver eller tabletter. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 18.45):

Dagens beste vits! Takk! Nå ler jeg så høyt at mannen min lurer på hva som går av meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 9.00):

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen ( vet jeg misjonerer). Drikker du en halvliter vann hver morgen på fastende hjerte, hjelper du kroppen din enormt med rensing . Holder du ut en måned, er du nok hekta. Optimalt skal det være kokt vann som har romtemperatur, men høres dette fryktelig ut, kan du drikke kaldtvann fra springen. Fastende hjerte betyr: før du spiser noe annet. La så kroppen få ha vannet i seg mens du er på badet. SÅ kan du spise din gode frokost. Da er tarmene godt spylt, og det kommer levra og nyrene til gode. HVER ENESTE MORGEN!! Etter en måned må du ha oppdaget hva som skjer med kroppen din. Da kan du skrive om det her. Dette er ikke tull, men så alt for få lar seg friste av dette gamle helserådet. Det blir ikke det samme med juice! Absolutt ikke!

Er det bare du som vet dette eller er det noen forskere eller andre kilder til dette? 🤓🤔

Anonymkode: 1fbab...622

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...