AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Hjelp au faar ikke paa meg sko, ser helt jaevlig ut..kaldt vann og ligge hoyt med beina hjelper ikke😢 forsvinner vannet? Anonymkode: eeb0b...429
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Ta kontakt med jordmor/lege/fødeavdeling for måling av blodtrykk og urinprøve. Anonymkode: 5b4ce...f52
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Jeg har hatt det siden uke 32, er i uke 37 nå. Kan kun bruke sandaler. Støttestrømper hjelper litt på de varmeste dagene, men langt ifra bra. Har veldig mye vann. Ved forrige graviditet så tok det et par uker før det forsvant igjen. Anonymkode: 5cb36...f6a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt det siden uke 32, er i uke 37 nå. Kan kun bruke sandaler. Støttestrømper hjelper litt på de varmeste dagene, men langt ifra bra. Har veldig mye vann. Ved forrige graviditet så tok det et par uker før det forsvant igjen. Anonymkode: 5cb36...f6a Blodtrykk var greit:/ flere uker etter fodsel mener du? Oh herre!!!!! Jeg orker snart ikke mer:(( er saa ubehagelig og ingenting hjelper😢. Har veldig mye vanm i kroppen naa (ogsaa magen) Anonymkode: eeb0b...429
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Blodtrykk var greit:/ flere uker etter fodsel mener du? Oh herre!!!!! Jeg orker snart ikke mer:(( er saa ubehagelig og ingenting hjelper😢. Har veldig mye vanm i kroppen naa (ogsaa magen) Anonymkode: eeb0b...429 Ja etter fødselen å. Er forferdelig ubehagelig. Ikke noe som hjelper her heller. Helt øm i føttene, og veldig vondt å begynne å gå etter man har sittet stille en stund. Har mye vann i hendene å. Ser ut som to hansker som er fylt med vann. Anonymkode: 5cb36...f6a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja etter fødselen å. Er forferdelig ubehagelig. Ikke noe som hjelper her heller. Helt øm i føttene, og veldig vondt å begynne å gå etter man har sittet stille en stund. Har mye vann i hendene å. Ser ut som to hansker som er fylt med vann. Anonymkode: 5cb36...f6a Oh no:( gruer meg. er midt under flytting saa har gaatt og staatt mye…enda en plage😢 Anonymkode: eeb0b...429
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blodtrykk var greit:/ flere uker etter fodsel mener du? Oh herre!!!!! Jeg orker snart ikke mer:(( er saa ubehagelig og ingenting hjelper😢. Har veldig mye vanm i kroppen naa (ogsaa magen) Anonymkode: eeb0b...429 Trenger ikke bare være at blodtrykket er greit. Proteiner i urinen? Enorm vektøkning over kort tid? Hodepine? Anonymkode: 9f967...453 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger ikke bare være at blodtrykket er greit. Proteiner i urinen? Enorm vektøkning over kort tid? Hodepine? Anonymkode: 9f967...453 Ja!!! De sjekket for proteiner forrige uke- kan det endre seg fort? (Jeg bor i utlandet og leverer man ikke urin ved kontroller saa var forste gang fordi jeg hadde div plager. ) vektokning ja! Hodepine ja! (Nevnte det for jordmor at jeg er heldig som ikke sliter med hodepine til vanlig saa dette kjenner jeg godt). Hva er enorm vektokning? Er normalvektig til vanlig men lgt paa meg en del generelt naa i graviditeten. Anonymkode: eeb0b...429
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja!!! De sjekket for proteiner forrige uke- kan det endre seg fort? (Jeg bor i utlandet og leverer man ikke urin ved kontroller saa var forste gang fordi jeg hadde div plager. ) vektokning ja! Hodepine ja! (Nevnte det for jordmor at jeg er heldig som ikke sliter med hodepine til vanlig saa dette kjenner jeg godt). Hva er enorm vektokning? Er normalvektig til vanlig men lgt paa meg en del generelt naa i graviditeten. Anonymkode: eeb0b...429 Proteiner kan endre seg fra en dag til neste. Jeg gikk fra 0 til +3 på en dag. Anonymkode: 5b4ce...f52
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 Spis færre karbohydrater og drikk mye vann. Karbohydrater binder vann i kroppen. Anonymkode: 3538f...043
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja!!! De sjekket for proteiner forrige uke- kan det endre seg fort? (Jeg bor i utlandet og leverer man ikke urin ved kontroller saa var forste gang fordi jeg hadde div plager. ) vektokning ja! Hodepine ja! (Nevnte det for jordmor at jeg er heldig som ikke sliter med hodepine til vanlig saa dette kjenner jeg godt). Hva er enorm vektokning? Er normalvektig til vanlig men lgt paa meg en del generelt naa i graviditeten. Anonymkode: eeb0b...429 Dette ville jeg fått sjekket ut. Mitt blodtrykk økte ikke før etter en stund, men jeg hadde proteiner i urinen og ble overvåket mtp svangerskapsforgiftning helt til barnet var ute. Anonymkode: 67fec...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå