Gå til innhold

Er det noen her som har fått riehemmende middel grunnet premature rier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde da de avsluttet behandlingen? Stoppet riene? Hadde du vannavgang? Og hvor lang tid tok det før fødselen var i gang etter behandlingsslutt? 

I dag stopper de min behandling da jeg har fått den i 3 døgn. Riene har ikke sluppet taket til tross for medisinering. Er svært spent på hvordan kroppen responderer og hvor lang tid det tar før jeg går i fødsel.

Anonymkode: 0bab2...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva skjedde da de avsluttet behandlingen? Stoppet riene? Hadde du vannavgang? Og hvor lang tid tok det før fødselen var i gang etter behandlingsslutt? 

I dag stopper de min behandling da jeg har fått den i 3 døgn. Riene har ikke sluppet taket til tross for medisinering. Er svært spent på hvordan kroppen responderer og hvor lang tid det tar før jeg går i fødsel.

Anonymkode: 0bab2...f08

Hei☺️

hvordan går det? Jeg fikk det i uke 32+6 gravid med tvillinger. De holdt på gjennom hele dryppet i 48 timer. Trodde jeg skulle styrtføde dem når de skrudde av, det skjedde ikke. 

men hadde ca 2 uker med flere lange netter med regelmessige maserier etter det. Slimpropp som også gikk. Dro inn 2-3 ganger men det stoppet. Til slutt ble jeg bare hjemme når det kom, kunne vare opp til fire timer og gjøre gaaanske vondt. 

roet seg litt etter de to ukene men maserier kom og gikk, pluss kynnere. Men ikke lenger regelmessig. 

nå er jeg 37+2 og skal settes i gang 38+4 har lite rier (men de er der) 

jeg husket jeg googlet meg opp og ned i mente! Og det var tusen ulike versjoner. Jeg skulle ønske jeg aldri opplevde å stoppe en fødsel. Jeg føler kroppen ble snytt for en jobb dem ville gjøre og derfor ble helt forvirret og vi har hatt problemer med å være venner i ukene som kom. Men igjen så er det det å akseptere at man ikke har kontroll når man er gravid og tvillingene mine og alle babyer har det BEST når de får vokse seg ferdig så lenge de er friske❤️

masse lykke til! Du er så sterk og flink 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...