AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Er det noen som vet hva de koster? Anonymkode: ad9eb...afc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Mener på at det er 50 kr for en pakke. De er ikke så veldig gode, ganske lav sensitivitet. Fikk det jeg trodde var en skyggetest på de, men når jeg tok fra babyplan var der en tydelig strek. Anonymkode: 3f3ad...66f 2
storken11 Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 er rundt 50-70 kr for en test, men har tatt kanskje 4 av de... og de var falskt positive! så anbefaler å heller ta noen andre.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 hvis du leter etter graviditetstest er så har de en pakke med 10 strimler på min meny (makesure). kostet 119kr. det er og eggløsning test der. vet ikke kvaliteten - men jeg har ikke sett noen skyggestreker på de hvertfall. det er billig om du vil teste ofte. på min meny står de rett med deodoranter og slikt. Anonymkode: a1029...145
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #5 Skrevet 19. august 2021 når jeg var yngre tok jeg graviditetstest fra Danmark - den var prikk lik som normal sin (de importerer jo fra danmar/Tyskland). klarte å få positivt på en når jeg fikk for mye av strimmelen nedi urinen. (da ble jeg stresset - tok 5til og alle var negative +legebesøk). tror nok ikke de har endret så mye på produksjonsmetoder. Anonymkode: a1029...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå