AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Noen som har tips mot urolige bein? Verst om natten rett før jeg sovner, da våkner jeg oftest igjen og ikke får sove mer den natten. Tar gravid-vitaminer, og er skeptisk til å ta mer magnesium (som ga meg diare sist) Jeg blir gal 🤮☹ Anonymkode: b6195...d32 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Jerntilskudd, tøye, foam roller (Google det), massasje, iskaldt vann på leggene før du legger deg! Urolige bein er helt forferdelig,føler med deg! Anonymkode: 6c3ce...58a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jerntilskudd, tøye, foam roller (Google det), massasje, iskaldt vann på leggene før du legger deg! Urolige bein er helt forferdelig,føler med deg! Anonymkode: 6c3ce...58a Tusen takk ❤ har ikke prøvd iskaldt vann og sånn rulle, men det skal jeg nå! 😊 Tar gjerne imot flere tips! Anonymkode: b6195...d32
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk ❤ har ikke prøvd iskaldt vann og sånn rulle, men det skal jeg nå! 😊 Tar gjerne imot flere tips! Anonymkode: b6195...d32 Du får prøve deg frem med vannet, men mitt triks var hvertfall å spyle dem med så kaldt vann at det var rett før det ble vondt, og gå og legge meg med føttene fuktige utenfor dyna. Da holdt de seg kalde til jeg sovnet. Den "smerten" kunne jeg sovne med, urolighetene kunne jeg ikke sovne med 😅 Anonymkode: 6c3ce...58a
Gjest Mecka Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Magnesium inneholder laktose, noe som ga meg mye diare. Jeg prøvde å øke dosen til 900 mg 1 time før leggetid, men hjalp ikke noe på urolige ben. Det som hjalp meg var høyere dose med folat. Jeg har alltid hatt for lave verdier på folat noe som også gir lave verdier på B12. Når man har for lave verdier av disse 2 vitaminene er urolige ben et av symptomene. Anbefaler deg å ta egne folat tabletter ved siden av gravid vitaminene. Jeg tok 800 mg folat ved siden av gravid vitaminene. Gjør dette i et par uker før du kan forvente å merke resultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå