Gå til innhold

Pole dance i Norge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Er ei ung kvinne på 21 og syntes at det med stolpedans virker veldig fascinerende. Jeg bor nå i en ikke nødvendigvis så stor by og lurer på om det finnes rett og slett arenaer hvor kvinner kan lære seg pole dance eller prøve seg på det i norge? Ikke nødvendigvis som yrke, men bare for at jeg er fascinert i dans rett og slett! Takk.

Anonymkode: c5b58...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Bamseklemmer said:

Det er en slik klubb i namsos... de er også på insta.

Der jeg må flytte da!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebanan

Det fantes et i Trondheim også før i tiden. Var der en gang under et utdrikningslag, og da fikk vi kort opplæring. Mener de hadde klasser o.l for læring av dette der. Men det er noen år siden nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor du hen, da? Finnes flere polestudioer rundt omkring. Og, ikke minst, massevis av intro og opplæring på YouTube, men da bør du ha en stang hjemme. Skal du drive mer med polefitness enn dans er det en kjempefordel å få tatt et introkurs i det minste - lett å få skader om man ikke lærer teknikken grundig/riktig nok fra starten av ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, micromaya said:

Hvor bor du hen, da? Finnes flere polestudioer rundt omkring. Og, ikke minst, massevis av intro og opplæring på YouTube, men da bør du ha en stang hjemme. Skal du drive mer med polefitness enn dans er det en kjempefordel å få tatt et introkurs i det minste - lett å få skader om man ikke lærer teknikken grundig/riktig nok fra starten av ;).

Trøndelag, litt håpløs plass sikkert! Tviler på at byen min har det, regner med bare de store har det. TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Trøndelag, litt håpløs plass sikkert! Tviler på at byen min har det, regner med bare de store har det. TS

Hmja, da er det vel Trondheim Pole Studio som gjelder, kjenner ikke til noen andre på de traktene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får kjøpe deg en stang og øve deg hjemme. Bra trening, og masse tips på YouTube.

Anonymkode: 63599...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt lettere å hjelpe deg dersom du sier hvor du bor :) det finnes mange pole studioer i Norge. Det er en sport og har ingenting med stripping å gjøre. 
Vil anbefale deg å gå kurs, og ikke prøve å lære hjemme på egenhånd. Det er lett å skade seg om man bare hiver seg rundt uten noe form for kompetanse. 

Anonymkode: f94cc...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt lettere å hjelpe deg dersom du sier hvor du bor :) det finnes mange pole studioer i Norge. Det er en sport og har ingenting med stripping å gjøre. 
Vil anbefale deg å gå kurs, og ikke prøve å lære hjemme på egenhånd. Det er lett å skade seg om man bare hiver seg rundt uten noe form for kompetanse. 

Anonymkode: f94cc...3f9

Steinkjer 🙊 Erindrer fra Google at bare Levanger, Trondheim og som nevnt tidligere Namsos? Er alltid her det aldri er noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei! Er ei ung kvinne på 21 og syntes at det med stolpedans virker veldig fascinerende. Jeg bor nå i en ikke nødvendigvis så stor by og lurer på om det finnes rett og slett arenaer hvor kvinner kan lære seg pole dance eller prøve seg på det i norge? Ikke nødvendigvis som yrke, men bare for at jeg er fascinert i dans rett og slett! Takk.

The Playroom i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...