AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg jobber nå som sekretær på sykehus, synes det er veldig tørt og kjedelig, er ikke autorisert helsesekretær, men jeg vurderer å ta apotektekniker som nettstudie, hvordan er det å jobbe som apotektekniker? Og hvordan er lønna? Er litt usikker på om det er noe vits å ta den utdannelsen, er det slik at de med bachelor i farmasi får jobbene ovenfor apotekteknikerne? Orker ikke å ta GENS å realfag så høyere utdannelse er ikke aktuel nå😅 Anonymkode: 6a4f3...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Del Skrevet 9. august 2021 Den farmasøyten jeg kjenner sliter med å få tak i apotekteknikkere, og må derfor ansette de med bachelor i farmasi. Får du fagbrev og autorisasjon ut av å ta det kurset tenker jeg det er vel verdt det. Anonymkode: e1f8f...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 4. april 2022 #3 Del Skrevet 4. april 2022 Apotektekniker lønn | apotekmedarbeider | Fagforbundet Lønn apotekteknikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå