Gå til innhold

Menn - hvor mange matcher får du ca etter 100 høyresveip?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kameraten min sitter igjen med ca 1% av de damene han sveiper på, kom vi frem til etter å ha grovregnet litt idag. Da sveiper han ikke ja på alt og alle, men trolig rundt 70% av damene der inne. Hvordan er det for dere andre menn? 

Anonymkode: 290b9...a2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder forteller meg at jeg for øyeblikket har null personer som liker meg. Så jeg kunne ha sveipa til evigheten og enda litt til uten å få en match.
Tinder-livet for en litt overvektig og tynnhåret mann i midten av 30-åra er ikke spesielt lukrativt.

De siste tre årene har jeg vel hatt et sted mellom fem og ti matcher. Tre av dem har resultert i faktiske samtaler. Og en av dem har resultert i en date.

Anonymkode: 2b739...aef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kameraten min sitter igjen med ca 1% av de damene han sveiper på, kom vi frem til etter å ha grovregnet litt idag. Da sveiper han ikke ja på alt og alle, men trolig rundt 70% av damene der inne. Hvordan er det for dere andre menn? 

jeg får kanskje 1 av 10 rundt der, er hardt å være mann under 30. heldigvis snur skalaen for både kvinner og menn til det omvendte i midten av 30 årene 

Anonymkode: f7445...f50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tinder forteller meg at jeg for øyeblikket har null personer som liker meg. Så jeg kunne ha sveipa til evigheten og enda litt til uten å få en match.
Tinder-livet for en litt overvektig og tynnhåret mann i midten av 30-åra er ikke spesielt lukrativt.

De siste tre årene har jeg vel hatt et sted mellom fem og ti matcher. Tre av dem har resultert i faktiske samtaler. Og en av dem har resultert i en date.

Anonymkode: 2b739...aef

overvekt kan du gjøre noe med selv, jeg har ikke hår heller men drar damer. trenger ikke være super attraktiv om du har penger

Anonymkode: f7445...f50

Skrevet

Blir fort null det. Aldri prøvd å sveipe alle til høyre. 

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er en app hvor bilder står i fokus. Ingen kan se at du har er godt hjerte og er hyggelig dersom bildene ikke kommuniserer det. Så gode bilder er en MUST om du skal få matches. Vi jenter analyserer sånt veldig! 

Jeg hadde en kollega som slet med lite matcher på tinder. Jeg fikk se profilen hans og bildene var enten gamle eller så så han ut som en psykopat😅 (selfies hvor han hadde seriøse blikk og ikke smilte). Så jeg hjalp han med hva slags bilder han burde ha, og plutselig fikk han helt vilt mye matches.
Så du må tenke på hva bildene dine kommuniserer. Få et kvinnelig familiemedlem til å hjelpe deg velge bilder feks!

Anonymkode: fa33b...d1d

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg orker ikke å sveipe mye, det gir veldig liten utbytte. Man må nesten forvente at ei jente først må sveipe meg til høyre for at jeg skal sikre meg en match. En trenger tydeligvis tinder pluss/gold/diamond for at det i det hele tatt skal fungere. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tinder er en app hvor bilder står i fokus. Ingen kan se at du har er godt hjerte og er hyggelig dersom bildene ikke kommuniserer det. Så gode bilder er en MUST om du skal få matches. Vi jenter analyserer sånt veldig! 

Jeg hadde en kollega som slet med lite matcher på tinder. Jeg fikk se profilen hans og bildene var enten gamle eller så så han ut som en psykopat😅 (selfies hvor han hadde seriøse blikk og ikke smilte). Så jeg hjalp han med hva slags bilder han burde ha, og plutselig fikk han helt vilt mye matches.
Så du må tenke på hva bildene dine kommuniserer. Få et kvinnelig familiemedlem til å hjelpe deg velge bilder feks!

Kan nok hjelpe noen få. Men faktum er at kvinner flokker seg om noen veldig få når bilde er det eneste de har. Og de er også i mindretall der. Tenk voldelig alfahann og harem hos gorillaer der de fleste hannkjønn aldri får noe. Forlat apejungelen, avinstaller tinder og let heller andre steder!

Anonymkode: 5faeb...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Får sikkert også ca 1% matcher.?hilsen kvinne 

Anonymkode: 540c6...a15

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her

Anonymkode: 3a18a...0d5

AnonymBruker
Skrevet

1 av 300 cirka. 

Mann 43

Anonymkode: 106ad...4e1

AnonymBruker
Skrevet

Sveiper aldri alle til høyre.

Nå har jeg vært på Tinder i fem uker. Har fått 46 likes, der 26 ble matches. To har skrevet til meg, ingen jeg har skrevet til først har svart.

Anonymkode: fa211...722

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Men da er du jo veldig kresen med sveipinga selv. Du sveiper vel ikke 70-100% høyre slik menn gjør?

Anonymkode: 79291...4d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Enig, og det hjelper også å se litt ren og velstelt ut også. Er man mann 40+ hjelper det også å løfte kameraet og ikke ta alle bilder nedenfra og opp. Det å smile er undervurdert. Ikke bare kvinner som har resting bitch face. 

Anonymkode: 7052a...90a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...