AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Hva er det du angrer på her i livet? Anonymkode: b4c5f...3d8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Angrer mest på at jeg ikke hadde troen på meg selv som ungdom og turte å flytte til utlandet. Anonymkode: fc951...9bc 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 At jeg har vært frekk og cocky. Det har egentlig bare vært en maske, men angrer fælt på at jeg til tider har vært idiot. Anonymkode: 38656...847
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Angrer på at jeg ikke tok en master i psykologi som ung slik som jeg egentlig ville. Fulgte spenningen av et yrke innen sikkerhet som jeg ikke greier å stå i lenger. Angrer også på at jeg ikke reiste mer og at jeg ikke har bodd utenlands en periode som ung. Anonymkode: 95e82...fde
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 For mye fyll da jeg var yngre, burde brukt tiden på mer fornuftige hobbier og trening. Et av forholdene mine var en feil. Anonymkode: 5ac60...27a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Synd at jeg har vært så usikker og vært så forsiktig sosialt. Jeg har gått glipp av mye moro og mange opplevelser fordi jeg har tenkt dårlig om meg selv som barn og ungdom. Anonymkode: 1b7ef...c77 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 1.24): Hva er det du angrer på her i livet? Anonymkode: b4c5f...3d8 Tre muligheter for sex. To trekanter når jeg var 14 og 15, en 40 år gammel dame da jeg var 17. Ja og 5 minutter venting når jeg var 16 som hadde løst alt. Jeg skulle brutt forholdet når jeg var 30 og jeg skulle ikke fått barn nr 2. Ellers har det blitt så bra det blir. Anonymkode: 67b5a...dce
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Jeg er litt usikker på om jeg angrer eller ikke, men skulle det være noe så er det nok relatert til forhold. Har alltid vært en sjenert og rolig mann men mange kvinner synes jeg var pen i 20-årene og jeg hadde endel sjanser men jeg tok ingen, det er forsåvidt fair enough i mange tilfeller men det svir spesielt i to tilfeller hvor det var kvinner som jeg var veldig interessert i. Idag er jeg i 40-årene og har alltid levd alene, det er ok, men ting kunne vært bedre. Anonymkode: cd5f3...29c
Gjest loveli Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tre muligheter for sex. To trekanter når jeg var 14 og 15, en 40 år gammel dame da jeg var 17. Ja og 5 minutter venting når jeg var 16 som hadde løst alt. Jeg skulle brutt forholdet når jeg var 30 og jeg skulle ikke fått barn nr 2. Ellers har det blitt så bra det blir. Anonymkode: 67b5a...dce ?? Ble nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #10 Skrevet 10. august 2021 Angrer at jeg ikke stod frem som transe da jeg var 20. Anonymkode: fde07...a34 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #11 Skrevet 10. august 2021 Valg av ektemann. Jeg elsker han, og barna våre, men han var og er ikke rett for meg, vi passer dårlig sammen. Jeg tenker ikke på det hele tiden, men kommer til meg som små blaff. Anonymkode: a95a3...f08
Nowayback Skrevet 10. august 2021 #12 Skrevet 10. august 2021 (endret) På ungdomsskolen var det ei jente som likte meg så godt. Hun gikk i 8.klasse og jeg i 10. Hun sendte meg kjærlighetsbrev både personlig og i posten. "Vil du være sammen med meg"? stod det og med en rubrikk for ja og en for nei. Jeg var veldig sjenert og ble ille til mote, og taklet det hele skikkelig dårlig. Jeg var totalt avvisende mot henne, men i løpet av hele skoleåret ga hun aldri opp. Fulgte etter meg før og etter skolen, sammen med 3-4 av sine venninner. Det flaueste var da hun og vennegjengen så meg og klassen min gå til gymsalen, og da bryter plutselig en av venninnene ut; **** vil suge pikken din! Jeg ble flau, men resten av gutta i klassen var nok heller misunnelige. Jeg angrer veldig på at jeg ikke var tøffere og var åpen for å bli kjent. For hun var absolutt ei søt jente, og jeg var innerst inne interessert men jeg var for umoden til å takle slike følelser. Bare tanken på at noen skulle se at jeg hadde kjæreste... Så i stedet for å få min første kjæreste da jeg var 15 og kanskje ha debutert seksuelt rundt samme tid, ble jeg 20 før jeg hadde sex og fikk første kjæreste som 25-åring. Har tenkt tanken på om dette var sjansen jeg hadde på å få oppleve kjærlighet.. Endret 10. august 2021 av Pappadrømmen 1
Prøver18 Skrevet 10. august 2021 #13 Skrevet 10. august 2021 At jeg ikke spurte flere spørsmål til mamma og klemte henne mer før hun døde 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #14 Skrevet 10. august 2021 Jeg har hatt noen år å reflektere over livet på nå. Og i ettertid ser jeg at jeg var en veldig dårlig og blind beslutningstaker. Stolte alltid på feile personer (selv om det er personer man i dag bør stole på), hadde lite tiltro til meg selv og mine instinkter, og var tidvis altfor spontan og uredd i viktige øyeblikk. Jeg valgte ofte feil. Og det angrer jeg på. Som resultat av dette ble det mye som gikk galt og som jeg kunne angre på. Men jeg velger heller å angre på at jeg valgte ofte feil. Livet vil alltid preges som følge av dette. Anonymkode: 17aaf...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #15 Skrevet 10. august 2021 At jeg ikke pulte "den og den" når jeg hadde sjansen. At ikke jeg tok en annen karrierevei, og at ikke jeg gikk ut av forholdet mitt før. Anonymkode: 6bf6d...7e1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #16 Skrevet 10. august 2021 At jeg i ikke begynnte tidligere å jobbe med selvtilitten. At jeg ikke gikk inn for å bli tynn/normalvektig i 12 års alderen. Så på den tiden en dokumentar på tv som sa at overvektige barn kom fortere inn i puberteten... i mitt 12 år gamle hode tenkte jeg. "Raskere inn i puberteten = jeg ville bli høyere enn andre, få tidlig kjegg/kroppshår, over gjennomsnittet penis osv osv. Jokes on me endte opp med å bli stikk motsatt, men i tillegg være feit haha 🤣. Anonymkode: 9d94d...028
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #17 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 1.24): Hva er det du angrer på her i livet? Anonymkode: b4c5f...3d8 at jeg ikke sto frem som bifil før jeg hadde mistet min største kjærlighet, var sammen over 7 år,men til slutt ble hun lei og slo opp, noe jeg skjønner godt etter og har kommet ut selv. Men 18 år i skapet er ikke bare , bare Glad jeg er ute nå og vert det i 5 år Anonymkode: a075e...be7 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #18 Skrevet 11. august 2021 loveli skrev (13 timer siden): ?? Ble nysgjerrig. Jeg er suicidal. Mitt første selvmordsforsøk feilet pga av en ren tilfeldighet. (litt derfor jeg angrer en av mine barn: han har arvet problemet.) Anonymkode: 67b5a...dce
Gjest loveli Skrevet 11. august 2021 #19 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er suicidal. Mitt første selvmordsforsøk feilet pga av en ren tilfeldighet. (litt derfor jeg angrer en av mine barn: han har arvet problemet.) Anonymkode: 67b5a...dce Åh, sorry! Jeg bare skjønte ikke det med venting i 5 minutter. Burde sikkert skjønt det, men... Uff, ja, det er ikke til å spøke med!! Håper inderlig du og din sønn får det bedre med tiden. Vet hvor provoserende det kan være å høre, men vit at jeg virkelig mener det og ikke sier det i mangel på noe annet å si. Unner ingen slike tanker, slikt tungsinn og så negative fremtidsutsikter.
Gjest ABM Skrevet 11. august 2021 #20 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-9 den 1.24): Hva er det du angrer på her i livet? Anonymkode: b4c5f...3d8 De som var klare som jeg ikke pulte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå