AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Misforstå meg rett her nå, men jeg ønsker meg en jobb uten ansvar og noe som tilsynelatende er lite utfordrende og tjener relativt godt. Mener ikke jeg vil ha en jobb som jeg gjør ingenting å får masse penger for, men f.eks pakke ting i esker for en god sum. Jobben jeg har nå er det mye stress og jeg orker rett og slett ikke ansvar. Vil ha en "hjernedød" jobb typ. Forslag til hva jeg burde se etter? Anonymkode: 8a0b4...020
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Alt er relativt. Hva mener du er en relativt god årslønn? Ta truckførersertifikatet og jobb på lager. 0 ansvar og helt ok lønn, spesielt om du jobber skift. Anonymkode: 1b250...fda 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Med ansvar kommer pengene. Evt lan du jobbe som renholder off shore. Tror de tjener greit. Anonymkode: b79e5...96f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Det er jo sånn at jo mer ansvar, jo mer kompetanse som kreves, og jo mer ugunstige arbeidsforhold, jo bedre betalt. Her velger du vekk ansvar og kompetansekrav, og ønsker noe som "hvem som helst" kan gjøre. Da er det bare EN måte å få dette til å være godt betalt i forhold til tilsvarende jobber, og det er å finne noe med ugunstige arbeidsforhold. (grisete, skittent, lange skift, nattarbeid, begrenset mulighet til fritid) Tipper det kan være ganske gunstig å kjøre rundt og tømme septikk. Eller å jobbe en ren nattjobb. Renholder trengs jo de fleste steder. Eller kokk. Nattevakt. Om det fortsatt finnes fyrvoktere, så tipper jeg det er relativt greit betalt, om du tvinges til å bo alene "ytterst på den nøgne ø" og være tilgjengelig hele natta. (Men antar sånt er digitalisert vekk etter hvert.) Anonymkode: 9cf0b...e40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå