AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Er sammen med en mann som har nesten flere venninner enn kompiser, og jeg har bare møtt noen få. Han sier ofte at han skal møte Kari eller Hege, men sier aldri at jeg skal få møte de, selv om jeg har spurt. I går sprakk det for meg etter at han hadde vært sammen med Hege hele dagen, og jeg var møkksur da han kom hjem, og da han kommenterte hvorfor jeg var sur, kom edder og galle ut av meg. Han sa de kun var venner/ kompiser og at det var meg han elsket, og han hadde aldri tenkt på at jeg kunne bli presentert for "damene hans", for det var jo helt uskyldig. Det endte til slutt med at han ringte til to av de, og ba de snakke med meg og fortelle at de kun var kompiser De hadde kjærester begge to visstnok, og kjærestene deres hadde heller ikke blitt presentert for min samboer. Det hjalp selvfølgelig, men det var flaut. Nå etter at vi har kjeklet om disse venninnene hans i timesvis, begynner han å forstå hvordan jeg har oppfattet disse vennskapene sier han...🙄 Er han eller jeg helt på bærtur? Anonymkode: 4e648...a19 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Begge dere er på bærtur. 1. Du er crazy i fremgangsmåten, men jeg skjønner deg. 2. Han bør ikke omgås venninner hvis kjærester ikke vet om ham og onvendt. Det bør være åpenhet. Anonymkode: a09d3...444 17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Jeg synes det er merkelig at man aldri har felles sammenkomster med disse venninnene og deres kjærester? Klart man skal få ha venner/venninner utenom forholdet, men for meg høres det litt merkelig ut at man ikke presenterer partnerne sine.... Anonymkode: c5cb5...136 17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Han ringte de? Herrefred, da ville jeg aldri turt å møte de hvertfall 🤣 Kunne du ikke heller si du ville treffe de? Anonymkode: 3d11c...c35 21
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Må si det er litt rart å ha flere venninner enn kompiser. Men vi er snart 30 år 😅 hadde nok syntes det var merkelig selv, og ville absolutt møtt dem. Men inviter da heller til en middag, enn å ringe dem for å be dem forklare at de bare er venner 😅👍🏼 Anonymkode: 968d4...0be 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han ringte de? Herrefred, da ville jeg aldri turt å møte de hvertfall 🤣 Kunne du ikke heller si du ville treffe de? Anonymkode: 3d11c...c35 Bedre å ta det på telefon Ts Anonymkode: 4e648...a19
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må si det er litt rart å ha flere venninner enn kompiser. Men vi er snart 30 år 😅 hadde nok syntes det var merkelig selv, og ville absolutt møtt dem. Men inviter da heller til en middag, enn å ringe dem for å be dem forklare at de bare er venner 😅👍🏼 Anonymkode: 968d4...0be De ringte meg uten at jeg visste at de skulle ringe. Han ba de om det. Ts Anonymkode: 4e648...a19
Silva Pluvialis Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Er dette venninner han har hatt lenge? Eller er det nylig oppståtte vennskap? Uansett forståelig at du reagerer. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Du som er på bærtur. Eg har eindel venninner og når eg har vore sambuar eller kjærast så har dei blitt presentert når det er naturlegt. I nokre tilfeller har det tatt år. Det må dama respektere, viss ikkje er ikkje forholdet liv laga. Det går sjølvsagt i begge veiar, om ho har kompisar så får ho presentere dei når det er naturlegt. Var ei eks av meg som klatra og hadde mange klatrekompisar. Eg klatra ikkje og møtte aldri dei. Og det var ikkje noko problem. Anonymkode: 18fd8...394 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Det er rart at dere har blitt samboere uten at du har fått møte disse damene! Veldig rart å be de ringe deg. Det naturlige hadde vært å invitere de på middag, ut å spise, fest etc.. Sånn at alle ble kjent Anonymkode: 85a9d...7b2 13
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Når han henger så mye med andre kvinner forstår jeg at du kan bli usikker, selv om det ikke virker rasjonelt fra hans side. Men han kunne f.eks. tatt initiativ til en middag med venninnene og kjærestene deres så dere alle kunne blitt kjent og hatt det hyggelig. Da kunne du fått sett den vennskapelige dynamikken der. Anonymkode: 50ac5...a99 7
Blomsterkaret Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du som er på bærtur. Eg har eindel venninner og når eg har vore sambuar eller kjærast så har dei blitt presentert når det er naturlegt. I nokre tilfeller har det tatt år. Det må dama respektere, viss ikkje er ikkje forholdet liv laga. Det går sjølvsagt i begge veiar, om ho har kompisar så får ho presentere dei når det er naturlegt. Var ei eks av meg som klatra og hadde mange klatrekompisar. Eg klatra ikkje og møtte aldri dei. Og det var ikkje noko problem. Anonymkode: 18fd8...394 Synes du tar feil her. Tillitsbrudd at man må skjule venninnene for kjæresten, altså ja greit nok at man forteller at man er med venninnene - men hva med å presentere? Hvorfor må man være alene med jentevenninnene? Det blinker røde varsellamper hos meg. 4
Gjest Skogsalv Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): De ringte meg uten at jeg visste at de skulle ringe. Han ba de om det. Ts Anonymkode: 4e648...a19 Så han shamet DEG overfor dem,,,når det er HAN som har gjort noe feil 🙄 Selvsagt skulle du vært introdusert. For en illojal måte å " fikse" det på. Nå er han garantert at du ikke FÅR lysst til å treffe dem pga flauhet...( selv om du i utgangspunktet ikke hadde noe å være flau over,- du forventet kun normal oppførsel. Kjekt for han da....Det var ikke så nøye med deg , da ville han spurt og snakket med deg om hva og hvordan dere skulle gripe dette ann. Kastet deg under bussen liksom 🥶 Som introdusering og at typen ikke lar deg henge på tørk,mens han er sammen kvinnelige venner til stadighet... Hadde ikke giddet. Det verste er ikke venninnene, men at han har en feig, egoistisk og illojal karakter. Det lar seg VANSKELIG fikse! Ikke en personlighet du kan stole på. Tenker ikke utroskap eller at han vært bortpå et par av de før din tid ( nødvendigvis), men ellers i livet. Det er slike mennesketyper som kan underslå penger,om de kommer unna med det ...😬🤯 og la andre ta smellen. Små Judaser. Endret 8. august 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 Gjenferdet skrev (13 minutter siden): Er dette venninner han har hatt lenge? Eller er det nylig oppståtte vennskap? Uansett forståelig at du reagerer. I løpet av de siste 2-5 årene. Vi har vært sammen i 8 år. Ts Anonymkode: 4e648...a19 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De ringte meg uten at jeg visste at de skulle ringe. Han ba de om det. Ts Anonymkode: 4e648...a19 Da hadde jeg i hvertfall blitt sur. Om han hadde luftet mine/våre problemer til venninnene sine. Og fått DEM til å berolige deg. Det er vel hans jobb å mestre Anonymkode: 2fd65...0e2 10
Gjest Robin666 Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 Blomsterkaret skrev (7 minutter siden): Synes du tar feil her. Tillitsbrudd at man må skjule venninnene for kjæresten, altså ja greit nok at man forteller at man er med venninnene - men hva med å presentere? Hvorfor må man være alene med jentevenninnene? Det blinker røde varsellamper hos meg. Jesus. Det er ikke å skjule når han helt åpent sier hva han gjør. Ønsker TS å møte disse venninnene så må HUN si i fra. Mannen er neppe tankeleser.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 Jeg har flere guttevenner, er til og med venn med en ex og vi møtes relativt ofte fordi vi har samme hobby (klatring). Noen av dem har samboeren min møtt "tilfeldig", andre ikke. Vi stoler heldigvis 100% på hverandre og har ikke noe behov for å bli introdusert for hverandres venner, med mindre det faller seg naturlig. Anonymkode: ad80e...caf 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du som er på bærtur. Eg har eindel venninner og når eg har vore sambuar eller kjærast så har dei blitt presentert når det er naturlegt. I nokre tilfeller har det tatt år. Det må dama respektere, viss ikkje er ikkje forholdet liv laga. Det går sjølvsagt i begge veiar, om ho har kompisar så får ho presentere dei når det er naturlegt. Var ei eks av meg som klatra og hadde mange klatrekompisar. Eg klatra ikkje og møtte aldri dei. Og det var ikkje noko problem. Anonymkode: 18fd8...394 Jeg er uenig, hvertfall når det kommer til nære venner som man treffer ofte og jevnlig. Både kjæreste og venner er en stor del av livet, og det er for meg helt naturlig at man introduserer når man har gått inn i et seriøst forhold. Hvem vil ikke at kjæresten skal komme godt overens med ens gode, nære venner? Syns venner man kun møter via sportslige fritidsaktiviteter blir annerledes, med mindre man i tillegg treffer noen av dem ofte utenom aktiviteten, DA syns jeg det er på sin plass med introduksjon. Anonymkode: 50ac5...a99 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Gjenferdet skrev (15 minutter siden): Er dette venninner han har hatt lenge? Eller er det nylig oppståtte vennskap? Uansett forståelig at du reagerer. Jeg tipper det er nylige oppstartede vennskap, som blir brutt like raskt ned...... 😂 Fra spøk til alvor, det her høres jo helt galskap ut. Han ba de ringe deg? 😂 Han skulle jo selvsagt tatt deg med en gang, slik at du får møtt de. For meg er det helt unaturlig å ha vennskap hvor kjæresten min ikke skal kunne møte vennene mine. Anonymkode: b4e04...ca9 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 Robin666 skrev (2 minutter siden): Jesus. Det er ikke å skjule når han helt åpent sier hva han gjør. Ønsker TS å møte disse venninnene så må HUN si i fra. Mannen er neppe tankeleser. Jeg har spurt om det iallefall to ganger, og vist interesse for de. Spurt hva de jobber med, om de har barn, mann osv men det bare uklare svar tilbake. Ts Anonymkode: 4e648...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå