Jegmegogbarnet Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 (endret)  😂 Endret 19. november 2021 av Jegmegogbarnet
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Alle er ulike, men det er ikke uvanlig at det er slik i starten. Så lenge begge liker det så er det jo supert. Anonymkode: 46033...eb0
Maggi2 Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Timevis med klining hadde nå jeg aldri orket, men man er jo forskjellige 😅 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Helt vanlig i starten 🤣 I love it 😉 Anonymkode: 704a8...538
Pingvinen Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Er nyforelsket og vi sees ikke hver dag. Vi kysser masse og det er herligÂ
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Helt vanlig. Vi kysser fremdeles mye, 5 år senere. Anonymkode: 2484d...0a6
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Skrevet 9. august 2021 Folk er forskjellig men særlig i starten er det vel digg å nusse;) Og folk har forskjellig kjærlighetsspråk, både jeg og kjæresten har berøring som kjærlighetsspråk så her er det kyss, kos og klem hele tiden Anonymkode: 41e13...91d
Gjest Robin666 Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Jegmegogbarnet skrev (9 timer siden): Dater ei dame nÃ¥, Ã¥ det er sÃ¥ sjukt mye kyssing. Vi snakker times vis. Jeg blir svimmel og ør i hode av det her. Er det normalt eller er jeg bare syk digg Ã¥ nusse med 😂? Gratulerer med din første kyss! Â
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Skrevet 9. august 2021 Gitt at begge i utgangspunktet liker det tror jeg mange ekteskap kunne vært reddet med mere klining 😄 Virker som mange bare slutter med det etter noen år (meg selv inkludert). Nå er et kriterium for ny kjæreste at han liker kos og klining i tillegg til sex. Anonymkode: 69505...187 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #12 Skrevet 9. august 2021 nå skriver du ikke alderen din og om dere har hatt sex jeg kysset mye i flere timer med kjærestene før min nåværende samboer som jeg fikk for 10år siden-da jeg var 22. jeg merket derimot forandring etter sex med disse og etter sex kysset vi ikke like mye. gjorde heller andre ting enn å kline flere timer det kan også være usikkerhet eller forventningsavklaring.snakk med kjæresten om dette 😊 kanskje dere ender opp med å gjøre fordi begge tror den andre ønsker å gjøre det - eller kjæresten din har fått inntrykk av at dette er det "riktige". snakk eks om at du også ønsker å gjøre andre ting med kjæresten enn å bare kysse,bli mer kjent, gå tur, etc.. Anonymkode: 70eba...e6d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): nå skriver du ikke alderen din og om dere har hatt sex jeg kysset mye i flere timer med kjærestene før min nåværende samboer som jeg fikk for 10år siden-da jeg var 22. jeg merket derimot forandring etter sex med disse og etter sex kysset vi ikke like mye. gjorde heller andre ting enn å kline flere timer det kan også være usikkerhet eller forventningsavklaring.snakk med kjæresten om dette 😊 kanskje dere ender opp med å gjøre fordi begge tror den andre ønsker å gjøre det - eller kjæresten din har fått inntrykk av at dette er det "riktige". snakk eks om at du også ønsker å gjøre andre ting med kjæresten enn å bare kysse,bli mer kjent, gå tur, etc.. Anonymkode: 70eba...e6d Jeg er 34 og hun er noen år eldre. Kommer fra et langt forhold der det generelt var svært lite nussing. Kun under sex egentlig. Så kommer hun nye da. Masse kos. Jeg digger det. Vi har gjort mange andre aktiviteter også altså.  Ting er rimelig ferskt. Jeg liker det jo, men får litt miljøsjokk. Det er jo litt slitsomt også. For kroppen min reagerer jo med full tenning når det blir slik🙈 Anonymkode: 6fde3...e5d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #14 Skrevet 9. august 2021 Kommer an på. For noen gir det ingenting å stikke tungen inn i den andres og rote rundt. Anonymkode: 71756...f86
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #15 Skrevet 9. august 2021 Har fått inntrykk av at det er vanlig. Jeg synes det er litt kjedelig jeg da. Anonymkode: 744af...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå