AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Hei. - langt- jeg har hatt en nær venninne som jeg har satt så utrolig pris på. Vi har alltid stilt opp for hverandre, eller jeg for ho. Hun noen ganger for meg.. ser jeg i dag.. Kall henne Karen. Vi har vært venner i over 20år. Vi har begge barn og familie, og flere av de samme vennene fra en omgangskrets vi var med i ungdomsskolen. Men nå åpner noen av de andre jentene seg opp om hva som har skjedd bak ryggen min igjennom årene, hva Karen har sagt om meg. Som de andre ikke har turt å si, men egentlig så er de vel bare like dårlige venner som ho.. Det viser seg at Karen påstår at jeg har sagt sønnen hennes har flere diagnoser. Noe jeg aldri har hatt en eneste formening om, ei heller kompetanse til å mene. Ironisk nok så testes han nå for de diagnosene, men jeg har aldri tenkt eller ment noen ting om det. For meg har det alltid vært en normal gutt. Karen har også fortalt flere at jeg lyver. At jeg er rar. At jeg virker så merkelig. Og at jeg ikke henger helt med, jeg er en hore (skikkelig tenårings drama det her) osv.. og dette har pågått i mange år.. Og det gjør så vondt, for noen av tingene handler om et forsøk på overgrep jeg opplevde i veldig ung alder. Hvor hun påstår at jeg ikke en gang kjenner fyren som gjorde det, og det er løgn at hans familie er venn med min familie. At jeg også tror at jeg er spesiell fordi jeg er oppvokst med 3 forskjellige kulturer. Og at jeg derfor tror jeg er bedre enn alle de andre.. jeg blir helt tom. Dette er en dame jeg har stilt opp for i tykt og tynt. Jeg fikk aldri helt det samme tilbake, men det forventet jeg heller ikke. Men ser nå at grunnen sikkert er pga hun egentlig aldri likte meg. Hvordan kommer jeg meg opp på hesten igjen nå? Selvfølelsen er knekt, alt jeg tenker på er hvor dum og rar jeg må ha vært igjennom alle år. Uten å skjønne det selv.. hvor mye folk må ha ledd av meg.. Noe det viser seg at er mer enn jeg noen gang har trodd.. Anonymkode: fb684...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå