Gå til innhold

Er det mange kvinner over 30 på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og får dere mange likes/ matcher? Er selv kvinne på 30+. Er ute av et langvarig forhold og vurderer Tinder for å date. 

Anonymkode: 1828c...027

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 43 år og på Tinder. Får passe greit med matcher. Hører om de som får 100 vis det gjør ikke jeg. Men det er vell også fordi jeg ikke sveiper på altfor mange selv. Synes bio og bilder har endel å si. Jeg har vært heldig og møtt en jeg dater seriøst nå, så gleder meg til å se hvor det bærer hen… Har prøvd Sukker, Møteplassen og Match tidligere, men synes Tinder er best.

Anonymkode: a32e8...96c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange kvinner og menn i alle aldere på Tinder. Om man får mange matcher på Tinder som kvinne har mye med utseendet å gjøre, er du gjennomsnittlig pen og slank får du helt greit med matcher. 

Anonymkode: bf234...c44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34, men ganske stygg og kresen i tillegg. For meg er ikke Tinder greia.

Anonymkode: 5c993...78e

Skrevet

Jeg er 30+ og har nå 130 matcher, vet ikke om det er mye eller lite. Men det er en stund siden jeg sveipet sist. Betaler ikke. Ser jeg har likes, men får ikke åpnet uten å betale - og det gidder jeg ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en tre-fire stykker. De er til gjengjeld svært aktive!

Anonymkode: a3ff0...268

AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (6 minutter siden):

Jeg er 30+ og har nå 130 matcher, vet ikke om det er mye eller lite. Men det er en stund siden jeg sveipet sist. Betaler ikke. Ser jeg har likes, men får ikke åpnet uten å betale - og det gidder jeg ikke. 

Jeg vil si det er endel. Jeg har ti. Men jeg er sær da. Tror venninnene mine har like mange som deg.

AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (6 minutter siden):

Det er ikke vits for kvinner å betale for tinder gull, siden menn sveiper alle til høyre og sletter etterhvert som de får matcher. 

Anonymkode: 27c98...72e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke vits for kvinner å betale for tinder gull, siden menn sveiper alle til høyre og sletter etterhvert som de får matcher. 

Anonymkode: 27c98...72e

Det kan være vits om man ønsker å gjemme seg for innpåslitne bekjente. Så kan man sveipe de man liker, og da dukker man kun opp hos dem, men er ellers ikke synlig for resten av verden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er 43 år og på Tinder. Får passe greit med matcher. Hører om de som får 100 vis det gjør ikke jeg. Men det er vell også fordi jeg ikke sveiper på altfor mange selv. Synes bio og bilder har endel å si. Jeg har vært heldig og møtt en jeg dater seriøst nå, så gleder meg til å se hvor det bærer hen… Har prøvd Sukker, Møteplassen og Match tidligere, men synes Tinder er best.

Anonymkode: a32e8...96c

Siterer denne :) Samme alder og ca samme erfaring, men dater ingen for øyeblikket. Har datet litt det siste halvåret, men ikke møtt noen jeg føler kjemi med enda. Chatter for øyeblikket med et par stykker, men har ikke helt troa på dem heller. Usikker på om Tinder vil lede fram for min del, men har ikke gitt opp helt enda. Sukker, Møteplassen osv har mye mindre utvalg av menn her jeg bor, så de er nærmest ubrukelige. Happn og Facebook dating er de som kommer best ut for meg, etter Tinder.

Anonymkode: d0e07...b35

AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (4 timer siden):

Tror du må være veldig pen for å få så mange matcher. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤷🏼‍♀️ Jeg vet ikke hva som er normalt for andre kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 34, men ganske stygg og kresen i tillegg. For meg er ikke Tinder greia.

En grei måte å sementere singellivet på..

Anonymkode: 243c0...258

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snart 37 år og er på Tinder. Har ca 80 matcher akkurat nå. Har pratet med litt forskjellige menn der inne og møtt et par (logget inn der i midten av juli.) Men jeg opplever at det er for det meste menn der inne som kun er ute etter en flørt eller sex.. Er tydelig på at jeg er ute etter noe seriøst, men mange har en finurlig måte å ordlegge seg på, slik at de virker åpne for det de også. Men leser man litt mellom linjene, eller er enda mer tydelig på hva man selv ser etter er 90%, ute etter uforpliktende flørt/sex/eventyr. Samtidig er mange ganske så nysingle🙈 Så det gjelder å spørre om de rette tingene tror jeg, skal man luke ut det man selv ikke er ute etter.

Anonymkode: 4d950...f17

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

En grei måte å sementere singellivet på..

Anonymkode: 243c0...258

Det er det som er planen

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke sånn at vi damer får matcher med alle uansett?

Anonymkode: a1186...3f8

AnonymBruker
Skrevet

Mange påstår at menn på tinder lyver når de sier de er ute etter noe seriøst. Det gjør de stort sett ikke, de er ute etter noe seriøst med den rette som de er tiltrukket av. Men de er og åpne for sex med alle andre som byr på.

Anonymkode: dcef8...8e0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...