Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2002 #1 Skrevet 5. oktober 2002 Hei. Dette er kanskje litt på siden av det som diskuteres her inne, men jeg trenger hjelp. Jeg skal kjøpe en pakke til min mor som blir 50. Hva skal jeg kjøpe? Hva ville dere blitt glade for? Noe som betyr noe liksom... Hun har alt av pynt og ting til kjøkken og alt sånn, så det må være noe annet. Håper noe her inne kan hjelpe meg
Lissie Skrevet 5. oktober 2002 #2 Skrevet 5. oktober 2002 Hva med å kjøpe gavekort til fotmassasje eller kropsmassasje? Er hun glad i bøker er det alltid en kjærkommen gave. Evt. gavekort i bokhandelen. Avskårne blomster er også kjekt å få. Ikke tar de opp plass i skaper og skuffer heller, da de visner etterhvert. Hva med en kurv fyllt med twist, sjokolade, frukt og andre godsaker?
Lilleba Skrevet 5. oktober 2002 #3 Skrevet 5. oktober 2002 Dette ville jeg likt å få av mine barn: Gavekort på en tur på byen med min datter, først spise et godt måltid og så avslutte med kino/revy/teater/opera/utstilling e.l. Ja, kanskje en liten pubrunde også hvis vi hadde orket. Hadde vært kjempekos! Eller: Gavekort på en rundvask i huset til jul, mens jeg er ute på shopping med venninner! Åh, det hadde vært en snaddergave! Men hvis du absolutt må kjøpe en tingest, så var det gode forslag over, og jeg kan også legge til at smykker av alle slag alltid slår an hos en quinde!
Maeve Skrevet 5. oktober 2002 #4 Skrevet 5. oktober 2002 Jeg ville ha satt pris på et gavebrev til massasje/aromaterapi, gavebrev om rundvask hjemme, eller at ungene mine hadde tatt meg med ut for å spise, gjerne avsluttet med en pubrunde om jeg da ikke var slått helt ut. Smykker har også vært kjærkomment for meg, eller de hadde sendt meg avsted på hurtigrutetur Bergen/Kirkenes.....osv.osv.
Lilleba Skrevet 6. oktober 2002 #5 Skrevet 6. oktober 2002 Å ja, hurtigruten glemte jeg- ville vært en drømmegave de luxe! Det er riktignok ganske dyrt da, men man kan vel spleise med andre slektninger/ venninner?
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #6 Skrevet 6. oktober 2002 Hvor mye skal sånn ca. presangen koste da ? Jeg for min del blir ikke så veldig begeistret når barna blakker seg helt for min skyld. Setter mere pris på noe som jeg vet ikke koster så mye penger da de er studenter. Jeg for min del blir veldig glad i bilder som de har malt eller tegnet selv. Kanskje et dikt til å henge på veggen. Med en pen ramme.
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2002 #7 Skrevet 7. oktober 2002 Min mor ønsket seg Game Boy Advanced til bursdagen sin og d fikk hun; jubelen sto i taket!!! Hun fyllte 57 år.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå