miss~Audrey Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 En dansk studie viste økning i smitte rett etter vaksinering. Og disse ukene registreres smitten i statistikken som «uvaksinert» Noen som vet om flere studier og info om dette?
Obscura Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Er jo kanskje en lur idé å legge ved kilder i hoveinnlegget om du ønsker en seriøs tråd om dette. 7
miss~Audrey Skrevet 8. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2021 Har ikke studien her men det har vært skrevet om flere stedet, feks her https://www.google.no/amp/s/m.economictimes.com/industry/healthcare/biotech/healthcare/susceptibility-to-covid-high-immediately-after-vaccination/amp_articleshow/82128408.cms Og https://www.nytimes.com/2020/12/31/health/covid-vaccine-side-effects.html
miss~Audrey Skrevet 8. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2021 To studier https://www.google.no/amp/s/ltccovid.org/2021/05/05/covid-19-outbreaks-during-or-shortly-after-vaccination-of-care-home-residents-summary-of-three-studies-from-the-us-and-germany/amp/
miss~Audrey Skrevet 8. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2021 Hvis de som blir alvorlig syke blir det fordi kroppen overreagerer kan det da bety at vaksinen svekker immunforsvarets respons? Har hørt noen kalle vaksinene immundempende 1
Obscura Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Den første linken er for rar til at jeg vil klikke på den, og den andre linken er NY times bak en betalingsmur. Men teksten øverst her ser ut til å snakke om at man ikke har så høy beskyttelse rett etter dose 1. Dette er jo velkjent og FHI har snakket masse om det. Det er jo derfor man ikke ansees som fullvaksinert før to uker etter dose 2. 2
Obscura Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 miss~Audrey skrev (1 minutt siden): Hvis de som blir alvorlig syke blir det fordi kroppen overreagerer kan det da bety at vaksinen svekker immunforsvarets respons? Har hørt noen kalle vaksinene immundempende Du har hørt noen kalle vaksinene for immundempende? Du må slutte å høre på hearsay. Vaksinene er ikke immundempende... 2
Mardrøm Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Som det står i artikkelen er en mulig forklaring at folk tror de er beskyttet når de har tatt vaksinen, og dermed er mindre strenge med smittevern osv. 3
Obscura Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Mardrøm skrev (1 minutt siden): Som det står i artikkelen er en mulig forklaring at folk tror de er beskyttet når de har tatt vaksinen, og dermed er mindre strenge med smittevern osv. Min tanke også. 4
zemer Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 miss~Audrey skrev (17 minutter siden): Hvis de som blir alvorlig syke blir det fordi kroppen overreagerer kan det da bety at vaksinen svekker immunforsvarets respons? Har hørt noen kalle vaksinene immundempende Ifølge min tyske venninne så har dette vært i mediene i Tyskland. Ikke bare ovenfor covod, men andre virus også.
Obscura Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 zemer skrev (1 minutt siden): Ifølge min tyske venninne så har dette vært i mediene i Tyskland. Ikke bare ovenfor covod, men andre virus også. Hadde vært interessant å sett noen av disse medieoppslagene da.. Uten det blir det bare "min venn sa at hun hadde sett det på tv" 2
miss~Audrey Skrevet 9. august 2021 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2021 zemer skrev (17 timer siden): Ifølge min tyske venninne så har dette vært i mediene i Tyskland. Ikke bare ovenfor covod, men andre virus også. At man er utsatt for andre virus også etter korona vaksinene?
miss~Audrey Skrevet 9. august 2021 Forfatter #13 Skrevet 9. august 2021 Obscura skrev (17 timer siden): Den første linken er for rar til at jeg vil klikke på den, og den andre linken er NY times bak en betalingsmur. Men teksten øverst her ser ut til å snakke om at man ikke har så høy beskyttelse rett etter dose 1. Dette er jo velkjent og FHI har snakket masse om det. Det er jo derfor man ikke ansees som fullvaksinert før to uker etter dose 2. Den andre er economic times og så er det tre vitenskapelige studier i linken etter det igjen, hvorfor ber du om kilder når du ikke vil lese de da.
zemer Skrevet 9. august 2021 #14 Skrevet 9. august 2021 miss~Audrey skrev (40 minutter siden): At man er utsatt for andre virus også etter korona vaksinene? Ikke direkte utsatt, men takler de dårligere om en blir smittet.
miss~Audrey Skrevet 9. august 2021 Forfatter #15 Skrevet 9. august 2021 zemer skrev (52 minutter siden): Ikke direkte utsatt, men takler de dårligere om en blir smittet. Altså rett etter vaksinering eller når
zemer Skrevet 9. august 2021 #16 Skrevet 9. august 2021 miss~Audrey skrev (19 minutter siden): Altså rett etter vaksinering eller når Dette var noe hun leste i tyske medier. Sto etter vaksine. Når det er sagt ble min eks forkjøla nå, sier selv han aldri har vært så dårlig. Er fullvaksinert, men ikke testet.
Anbefalte innlegg