AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Del Skrevet 8. august 2021 Dere som har erfaring med å gå på Kaptein sabeltann show,hvor tidlig må en bestille? Vi hadde tenkt å dra i år å skulle bestille i juni men da var de allerede utsolgt. Nå har vi bestemt at vi skal til neste år istedet,men litt usikker på hvor tidlig vi må bestille. Siden vi ikke har så god råd så lurte jeg på å ønske billettene i julegave til meg og barnet mitt,om det ikke blir for sent å bestille da. Ønsker helst de billigste billettene 340 kr. Anonymkode: 67095...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Del Skrevet 8. august 2021 Jeg har bare vært på show i år, og vi bestilte billetter i april (i år). Fikk gode plasser og var en del å velge i. Men opphold og annet begynte å bli utplukket. Og var ikke mange ukene etter vi bestilte at alle showene også var utsolgt. Vil tro du fint kan vente til jul Anonymkode: 77a3d...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Del Skrevet 8. august 2021 Vi bestilte i januar 🙂 Anonymkode: a09a2...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Del Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi bestilte i januar 🙂 Anonymkode: a09a2...33c Så bra! Da prøver vi nok å vente til etter jul å se om vi får det i gave Anonymkode: 67095...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå