AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Sannheten er at du ikke blir større etter en fødsel. Er mange andre faktorer som spiller inn. jeg har fått barn og jeg får alltid vite at jeg er akkurat slik jeg bør være. Jeg har null problem med å få full nytelse av en mindre stake. Anonymkode: 2fd6c...e72 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Det er en soleklar forskjell etter fødsel, om det er størrelsen eller at noe blir slappere, utvidet eller noe annet, er jeg litt usikker på. Men forskjellen er lett å merke. Anonymkode: 8c78b...dd6 4
Papirkultur Skrevet 8. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sannheten er at du ikke blir større etter en fødsel. Er mange andre faktorer som spiller inn. jeg har fått barn og jeg får alltid vite at jeg er akkurat slik jeg bør være. Jeg har null problem med å få full nytelse av en mindre stake. Anonymkode: 2fd6c...e72 Jeg er ikke så velutstyrt så jeg er redd for at sexlivet blir ødelagt hvis dama blir gravid
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en soleklar forskjell etter fødsel, om det er størrelsen eller at noe blir slappere, utvidet eller noe annet, er jeg litt usikker på. Men forskjellen er lett å merke. Anonymkode: 8c78b...dd6 Overhodet ikke enig! Anonymkode: 18e36...67a 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Jeg ble ikke forandret, jeg var også nøye med knipeøvelser. Anonymkode: 3fc11...1ae 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Papirkultur skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke så velutstyrt så jeg er redd for at sexlivet blir ødelagt hvis dama blir gravid Hun får gjøre litt knipeøvelser slik det er anbefalt å gjøre. 😊 Rett etter fødselen er man selvsagt litt slappere, men jeg opplevde at jeg ble så trang 4 mnd etter (første forsøk på sex) at jeg brukte 6 mnd på å klare å ha sex med en mann som var litt under gjennomsnitt. Anonymkode: 2fd6c...e72 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Papirkultur skrev (13 minutter siden): Jeg er ikke så velutstyrt så jeg er redd for at sexlivet blir ødelagt hvis dama blir gravid Tenk på at menn i alle generasjoner før deg, har vært med på dette livets under. Jeg skal love deg at sexlivet blir ødelagt hvis du nekter barn, av den grunn. Helt seriøst; etter en tid går kroppen seg til, og jeg har aldri hørt kompiser eller andre klaget over slike ting. Anonymkode: 11f28...1ad 11
Papirkultur Skrevet 8. august 2021 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenk på at menn i alle generasjoner før deg, har vært med på dette livets under. Jeg skal love deg at sexlivet blir ødelagt hvis du nekter barn, av den grunn. Helt seriøst; etter en tid går kroppen seg til, og jeg har aldri hørt kompiser eller andre klaget over slike ting. Anonymkode: 11f28...1ad Jeg er redd for at hun skal være utro hvis jeg ikke klarer å tilfredstille henne etter fødselen.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Papirkultur skrev (4 minutter siden): Jeg er redd for at hun skal være utro hvis jeg ikke klarer å tilfredstille henne etter fødselen. Du kan kjøpe penis sleeve? Da blir den lengre og tykkere. Anonymkode: c2fc8...929 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Papirkultur skrev (2 minutter siden): Jeg er redd for at hun skal være utro hvis jeg ikke klarer å tilfredstille henne etter fødselen. Kjære unge mann, hvis du har slike usikkerheter i livet, burde du vurdere terapi. Vær en støtte for henne og barnet, og vis at du er glad i dem begge, i den tøffe tiden etter fødselen, og hun vil aldri tenke tanken. Det er vel ikke i den fasen av livet kvinner flest er utro, da er det verre med mannen. En annen ting; vis at du tenner på henne som gravid, og ha sex helt fram til fødselen, hvis hun har lyst til det. Anonymkode: 11f28...1ad 8
Resignert Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 Det er nok som det meste, svært individuelt.
Eeemil Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 Det er nok et større problem at de blir mer slitne etter en fødsel og med småbarn. 10
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 Ble vertfall ikke noe videre til meg etter fødsel. "Sliter" med at den er nesten litt for trang. Anonymkode: a2833...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 Nei, man blir ikke nødvendigvis større etter fødsel ☺️ Anonymkode: 40e73...d1a 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #16 Skrevet 9. august 2021 Jeg er blitt forsikret om at jeg er helt normal der nede 😊 Faktisk fått beskjed om at jeg er ganske trang sammenlignet med andre som ikke har født. Rett etter fødsel er man selvfølgelig videre der nede. Prøvde å ha sex igjen 6 uker etter fødsel, og da var det først ekstremt trangt før jeg følte meg skikkelig vid etter litt tid. Det ble mer normalt etter noen uker😊 Anonymkode: 3ae61...b8f 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #17 Skrevet 9. august 2021 Jeg revnet mye, og det har nok gjort meg slappere. Vi lever godt med det Anonymkode: 8f411...3df
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #18 Skrevet 10. august 2021 Kona er på ingen måte mindre trang enn før fødsel.. Hun trener med vaginavekter / kuler 😁 Anonymkode: 28d8d...41f
Skiftenøkkel Skrevet 10. august 2021 #19 Skrevet 10. august 2021 Har aldri prøvd samme dame før og etter, men synes ikke det er så spesielt stor forskjell på mødre og de som ikke har født. Har ikke møtt noen jeg opplevde som "vid" eller slikt heller.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #20 Skrevet 10. august 2021 Papirkultur skrev (På 2021-8-8 den 23.33): Jeg er redd for at hun skal være utro hvis jeg ikke klarer å tilfredstille henne etter fødselen. Hvis hun merker at hun plutselig er blitt videre og det ikke trekker seg sammen til normalen igjen etter en fødsel, så kan jeg nesten garantere deg at hun ikke kommer til å tenke tanken på å løpe ut og vifte med musa til noen annen mann etterpå! Det er noen kvinner som dessverre ikke trekker seg skikkelig sammen igjen etter barnefødsler. Dette er en fryktelig følelse for de som opplever det som regel, de merker det jo selv, så de vil absolutt ikke gå ut og få det bekreftet av en fremmed fyr i tillegg, det er jo tidenes flause. De fleste kvinner trekker seg imidlertid fint tilbake ti normalen i skjeden, og blir som før. Jeg ble i hvert fall helt som før, men jeg har bare vært gjennom én fødsel. Jeg vet ikke om antall fødsler kan ha noe å si. Anonymkode: 7bb09...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå