PV99 Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Hei! Jeg har søkt sykepleie i Førde som har oppstart i våren (februar) , men jeg kom ikke inn. Står på venteliste som nummer 4. Noen som har erfart det same eller liknende? Har ikke troa på at jeg kommer inn
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Det er MAAAANGE som slutter ved oppstart og som kommer inn på andre ting. Ville nesten gått ut i fra at du kommer inn om du er på 4 plass. Men kan jo aldri være sikker. Vi var 100 i klassen da jeg startet. Var sikkert 20 som sluttet første uka. Anonymkode: 7d247...4ca
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Du kan belage deg på å komme inn. Mange som ikke møter opp eller slutter første uken. Anonymkode: e4c27...3df
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 PV99 skrev (10 minutter siden): Hei! Jeg har søkt sykepleie i Førde som har oppstart i våren (februar) , men jeg kom ikke inn. Står på venteliste som nummer 4. Noen som har erfart det same eller liknende? Har ikke troa på at jeg kommer inn på vårt kull slutta ganske mange, hadde holdt en knapp på at du kom inn når du står så høyt oppe Anonymkode: 9abb2...65a
PV99 Skrevet 8. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2021 (endret) L Endret 20. august 2021 av PV99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå